Leapsa turistica despre Romania cu cadou

Astazi am un articol special pentru voi, o noua provocare de data aceasta creata special pentru bloggari, dar cu un continut interesant pt toti cititorii!

Este vorba despre..... o leapsa turistica cu cadou. Cei de la Pravalia de acasa au venit cu ideea, le-a placut cum ati interactionat pe parcursul vacantei in Maramures, raspunsurile voastre prin comentarii asa ca s-au gandit sa ofere un cadou surpriza unui participant la aceasta leapsa.




Leapsa Turistica despre Romania

1. Daca ati avea puterea ministerului voi cum ati promova Romania din punct de vedere turistic?

Aliceee: Eu as promova Romania cu un bus turistic! In primul rand as repara drumurile nationale si cele ce duc spre rezervatiile naturale si as face o retea de autocare care sa mearga pe un traseu prestabilit care sa cuprinda obiectivele turistice de top din Romania! Un circuit continuu pt care turistii sa plateasca pe zi sau pe segment de drum! Sa aiba flexibilitate sa se opreasca unde vor, sa stea cat vor si apoi sa plece din nou la drum! As face 2 sau 3 trasee asa incat sa acopere cat mai mult din harta Romaniei! Turistii sa poata vizita Orase, Sate, Pesteri, Rezervatii Naturale, Manastiri, Dela Dunarii, etccc! In autocar as avea un set de pliante pe care sa le ofer turistilor despre fiecare Regiune din Romania, incluzand restaurante, hoteluri si pensiuni! Ca un mic ghid de calatorie + trasee montane daca e cazul sau orice e necesar pt turisti! As pune preturi mai mici pt grupuri de 5 persoane +, pt tinerii pana in 30 de ani, pt cei in varsta 60 +! As oferi reduceri pt un abonament pe mai multe trasee cumparate sau pt mai mult de 300 de km de traseu! Daca as lucra in minister nu as avea pretentia sa castig cu acest proiect miliarde, ar fi o modalitate de a oferi tinerilor, celor fara masina si turistilor straini ocazia sa vada cat mai multe locuri din Romania!
2. Daca un strain v-ar cere o lista cu 5 obiective turistice mai putin cunoscute din Romania ce i-ati propune si de ce?

Aliceee:
1. Salina Turda - pt un cetatean strain cred ca e foarte interesant, chiar si pt noi romanii d-apoi pt ei! In plus a fost de curand modernizata si e la standard international, nu mi-ar fi rusine cu ea :)
2. Mocanita din Maramures - pt aventura, pt a vedea cat mai mult din specificul romanesc, peisaje etcc!
3. Muzeul Ceasurilor din Ploiesti - nici eu nu l-am vazut in realitate doar la televizor dar deabia astept sa il vad! Mi se pare extrem de interesant si cu exponate foarte valoroase!
4. Muzeul A.S.T.R.A din Sibiu! Un Muzeu  foarte frumos mai ales vara fiindca e in aer liber, e cu totul altceva decat muzeele obisnuite din Romania si din strainatate!
5. Pestera Ursilor - nu e un obiectiv mai putin cunoscut insa cred ca turistii straini nu il viziteaza din cauza lipsei de informare cu privire la accesul in zona etcc

 
3. Daca ati reprezenta Romania intr-o alta tara ce suveniruri autentice din Romania ati duce cadou?

Aliceee:
La doamne as duce papusi confectionate cu portul popular, iar la domni o sticla de palinca si o bucata de slanina cu boia impachetate frumos, cu panglica in 3 culori: rosu, galben si albastru! E suficient de traditional, nu?? :)))


Reguli de participare:

1. La inceputul articolului trebuie sa specificati:
"Leapsa am primit-o de la Aliceee la initiativa celor de la Pravalia de acasa" cu link pe 'Pravalia de acasa':   http://pravaliadeacasa.ro/?utm_source=blog&utm_medium=blog&utm_content=blogalice&utm_campaign=concursuri iar apoi raspundeti la cele 3 intrebari!

2. Dupa ce scrieti articolul va rog sa il inscrieti in casuta de mai jos (o singura data) - astfel va fi promovat pe toata perioada concursului! Numele blogului+link catre leapsa

3. Cadoul surpriza va fi oferit prin tragere la sort cu ajutorul programului Random.org iar extragerea va fi filmata!
4. Inscrierea articolului il puteti face din acest moment pana pe 16 martie(vineri) la ora 20!

*Cadoul este destinat bloggarilor de pe teritoriul Europei *
**O singura cerinta, blogul sa fie scris in romana**

Leapsa merge mai departe catre: Vladimir, Kadia, Oana Kovacs, Mihaela Anghel, Nice, Roscata, Ioana Muresan, Ioana (Printre Randuri) World Traveller, Federova, Miha.Ela, Coco, Dianora, Larisa, Redsky, Raphaelly, Modniza, Nicky, Natural, Teodora Ratiu, Iulia, Raluca, Carmen, Apollo, Alexandra (Blogul de calatorii), Tiberiu, Hapi, Liliana, Bialog, Andreea, Ana Q, Lolita, Pato etcccc! Toti cei care cititi acest blog!

Blogurile inscrise:

22 de comentarii:

  1. Ce intrebari frumoase. Numai bine pt cand voi avea musafiri straini, sa vad ce iese in top 5 atractii romanesti :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant! O sa preiau si eu cat de curand!

    Stii...si noi am adus aici in Franta slanina si palinca de mai multe ori, ambalate frumos cu tricolorul...din pacate francezii nu le-au apreciat asa mult :((. Palinca o gasesc mult prea tare pt gusturile lor...iar slanina mult prea grea...dar au apreciat macar gestul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Liliana deabia astept sa vad ce propui

    Larisa francezii sunt mai pretentiosi au gustuile mai rafinate .... de aceea nu au fost atat de apreciate! Binenteles mai sunt si acolo exceptii

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, dar daca e destinat bloggerilor de pe teritoriul Europei, banuiesc ca eu nu ma incadrez. Asta daca as fi avut oricum timp sa scriu pana vineri, la ce perioada aglomerata am :-(

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce răspunsuri frumoase! :D
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai pot si eu tot cu Romania? Sau trebuie Rusia?
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioana speram ca inca esti in Europa dupa circuitul ce l-ai facut am crezut ca ai mai ramas putin in tara :( imi pare rau!

    Bianca te invit sa participi, sa vedem si raspunsurile tale!!!

    Vladimir sigur ca poti cu Romania :) Deabia astept sa vad ideile tale!!

    RăspundețiȘtergere
  8. As face tot posibilul ca toate punctele turistice sau o parte sa fie vizitate in mod constant de către străini.

    RăspundețiȘtergere
  9. gata, m-am cam intins cu raspunsurile dar n-ai pus limita de cuvinte, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim9:41 p.m.

    Gata si eu. Vezi ca la link am pus linkul blogului nu direct spre postare. In caz ca-i necesar direct spre postarea asta (m-am prins cu intarziere) e asta: http://vraji.wordpress.com/2012/03/12/leapsa-turistica-despre-romania/
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Kadia, acum intru sa citesc!

    Vladimir am modificat :)

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte interesant jocul poate asa mai invata ceva si ministerul turismului ca idei avem slava domnului daca cine se ocupa le-ar si pune in practica ce bine ar mai fi....

    RăspundețiȘtergere
  13. Mamaaaa, ce m-ai nimerit, mai ales la ce am postat azi :)
    Oricum voi prelua leapşa şi când e gata te anunţ. Până vineri seara sper să o rezolv :*
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Aliceee >:D< te astept cu mare drag in Ploiesti sa iti arat muzeul ceasului. E printre putinele obiective din oras care merita vizitate.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cassady, poate le trimit un e-mail cu toate articolele :))) ma mai gandesc!

    Bia multumesc, deabia astept sa vad ideile tale!

    Ana ms! sper sa ajung cat de curand sa ne intalnim si sa dam o tura prin Ploiesti!! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte interesant! O preiau si eu!
    Cu multumiri si tie si celor care au lansat leapsa!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga Alicee
    Trebuia sa imi scriu numele si am scris titlul postarii, sper ca nu e o problema!
    Daca se poate, te rog, inlocuieste-l, daca nu ... asta e! Scuze!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai aici articolul meu: http://pardau.blogspot.com/2012/03/pareri-despre-turismul-romanesc.html nu stiu daca a aparut in casuta facuta special pentru linkuri, asa ca l-am atasat in comentariu sa fiu sigur ca il primesti. Salutare!

    RăspundețiȘtergere
  19. uu:D nice:D cred ca o sa "fur" si eu leapsa:D

    RăspundețiȘtergere
  20. Am rezolvat ÅŸi eu leapÅŸa :*

    RăspundețiȘtergere
  21. as adauga o sugestie: o reducere a taxelor la 5% pt tot ce tine de turism. Dar o innasprire a verificarilor(sunt adepta relaxarii financiare ca asta va aduce in legalitate).
    In plus, un site, gratis, coordonat de ministerul turismului, tradus in 3 limbi, cu toate pensiunile. Fiecare sa isi poata inregistra acolo pensiunea. Grupate pe arie geografica, cu o mica descriere, si pret. Astfel, orice strain dar si roman va sti exact unde sa mearga(si sa dea feedback :D).

    Ce as promova mai mult: ursii din Romania. Imaginea ursilor din Romania este distorsionata vazuta, nici prezentata corect de ministerul mediului. DIn banii colectati sa se asigure ursilor conditi mai bune(excursii in padure, la ingrijitorii de ocol silvic, cazare la ei acasa o noapte, o zi petrecuta cu ingrijitorul sa vada cata munca, cat efort pt o supraveghere etc)

    P.S. palinca e apreciata, dar slanina nu e buna de idee. Si de unde papusi imbracate popular in Bucuresti? (pretul e colosal la Muzeul satului)

    RăspundețiȘtergere
  22. Am rezolvat cu linkurile din articol. Sper ca inca mai este inscris in concurs. Salutare

    RăspundețiȘtergere