Modele de pavaj interesante din Portugalia

20 de comentarii:

  1. interesante modele:-? seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. putin obisnuite modele de pasaj mai ales primul si ultimul...de fapt imi plac cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce original! E prima data cand vad asemenea pavaje. Iata un motiv in plus pentru a vizita Portugalia. :) :P

    RăspundețiȘtergere
  4. interesanta alegere! mi-a placut:). noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase, in special cele realizate cu bucati din piatra cubica....

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarate opere de arta acolo:)
    Noapte senina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Şi eu am tot fotografiat pavajul prin Lisabona. Apropo, modelul din a doua poză l-am regăsit şi în Macao, fostă colonie portugheză ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase, mai ales cele din mozaic ! Vom ajunge noi pana la urma si in Portugalia, sigur ! Pana atunci, multumiri pentru ca ne-o faci cunoscuta ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Beautiful work.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dragute sunt! Si noi facem colectie de imagini cu desene murale sau pavaj

    RăspundețiȘtergere
  11. E de admirat cand arta decoreaza chiar si locul pe care calcam, grabiti, zilnic. Indiferent in ce colt al lumii ar fi...Cinste celor care se gandesc sa infrumuseteze ceea ce ii inconjoara! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe fotografii! Frumoasa ideea de a le prezenta la Miercurea fara cuvinte. Te duce cu gandul la o plimbare tacuta, in care admiri detaliile ivite in cale. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. interesante si frumoase modelele de pavaj :)

    RăspundețiȘtergere
  14. cele in stea sunt foarte dragute. Mi-ar placea sa calc pe ele :D (cum suna asta...? :P)

    RăspundețiȘtergere
  15. O steluta dintr-aia macar, daca nu chiar simbolurile horoscopului, n-ar strica si pe la noi! :-D

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos!Mi-au placut fotografiile.Happy WW!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. frumoase fotografii ai adus din Portugalia !
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  18. cat respect pentru cetateni! opere de arta asezate cu migala la picioarele trcatorilor!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere