Un Paste diferit

Mi-ar fi placut ca astazi sa fiu acasa! Da ce ti-e si cu calatoriile astea! Cand eram acasa vroiam sa plec, oriunde numai sa calatoresc, iar acum ca sunt in vacanta imi doresc acasa! Probabil ca omul e construit genetic sa vrea intotdeauna ceea ce nu are! Sau cel putin eu asa sunt!

Anul acesta am dat Pastele Romanesc pe unul Londonez si nu a fost o idee prea buna! Fiindca m-am ales cu nimic! V-am povestit marti cum e Pastele la Londra.

Daca as fi fost acasa, azi as fi avut oua rosii pe masa, ieri as fi facut prajituri cu mama si covrigei (da, neaparat covrigei) pe care Kari sigur i-ar fi modelat aproape in intregime, dar nu conteaza, gustosi sa fie! Astazi casa ar fi mirosit a miel iar mama se dadea peste cap in bucatarie sa ne pregateasca cele mai alese mancaruri! Face un drob exceptional, pentru care sufar cel mai tare din toata lista asta! Iar maine sigur ne-ar fi asteptat cu miel umplut si oua sa ciocnim! Din nou activitatea favorita a lui Kari! (se intelege de ce).
Bunica ar fi adus Paste de la biserica, iar masa ar fi fost plina de bunatati! Iar luni normal ar fi sa astept udatorii, dar in ultimii ani i-am lasat la mama sarcina asta eu preferand sa stau acasa, sa ma uit la un film, sa citesc niste bloguri! 
Asta ar fi fost daca .... nu as fi la Londra!

Dar cum sunt aici, astazi caut disperata poze ce sa reflecte Pastele Londonez, si din toata seria (de cateva mii de poze) am gasit totusi 4 sa va arat! 

Primele 2 sunt facute in Horniman Museum
Seamana foarte bine cu ouale incondeiate de la noi, dar in muzeu ziceau ca sunt din Africa! 



Aceasta e o vitrina, singura care era cat de cat cu decor de Paste




Poza asta am facut-o pe strada, sunt modele de oua facute de copii, lipite pe peretele gradinitei! 


Si cam atat! Asta e Pastele Londonez ... 
Astazi am in program Camden Town, si fug ca deja e tarziu

Va doresc tuturor Paste fericit  si bucurati-va ca sunteti acasa, cu cei dragi acolo unde e cel mai bine!
si ps: imi cer scuze ca nu am reusit sa remediez problema cu comentariile! :((


Thanks for visiting,


Toate articolele cu Londra le gasiti aici: ANGLIA

Urmareste-ma pe Facebook da-mi un "Like" /Mersi Click Aici!


  


 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!


12 comentarii:

  1. Asa este, Alicee, omul vrea intotdeauna ce nu are, uite, eu sunt acasa si tare mi-as fi dorit sa fiu la Londra sau in orice alt oras european...:D :P
    Iti doresc maine o zi superba, cu multa bucurie si pace in suflet. Paste Fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu te gandi la ce-ar fi putut sa fie. Gandeste-te la ce e. Savureaza situatia in care te aflii. Altfel mereu vei gasi un loc mai bun unde "ai putea" fi. E pacat :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim6:57 p.m.

    Poate ca intotdeauna siuntem exact acolo unde trebuie sa fim!
    paste FEricit iti doresc si sa te intorci sanatoasa la cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sărbători luminoase, pline de speranţă şi voie bună!
    Să aveţi parte de un Iepuraş darnic ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa.este!Paste Fericit alaturi de cei dragi pop.
    Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alicee, Paste fericit! nu-i musai sa ai oua rosii ca sa simti ca-i Paste, ajunge si sa-ti faci timp sa te gandesti la cei dragi. Hai ca Paste cu familia o sa fie in fiecare an, Paste cu Londra rar, poate o data in viata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Paste fericit Alicee! Si gaseste puterea de a te bucura de excursie, pentru ca pana la urma nu in orice zi ai ocazia de a merge la Londra.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori fericite si incearca sa zambesti si sa profiti la maxim de locul unde esti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cam trist Pastele londonez...adevarul este ca la noi sunt niste traditii mai trainice...incearca sa te bucuri...Paste in romania va fi mai des...in Londra..mai rar

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti sigura ca nu scria Romania - Africa? :D
    N-as cadea in fund de uimire :))

    RăspundețiȘtergere