Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Cod de rezervare gresit Wizz Air sau cum era sa nu mai plec in Spania

Dragilor trebuie sa va povestesc cum am fiert eu toata saptamana trecuta! Dupa ce acum aproape 1 luna mi-am luat un bilet de avion numai Dus, in sfarsit saptamana trecuta mi-am intocmit partial traseul si mi-am cumparat biletul de avion de Retur! 

Fix dupa ce am pus articolul cu Madrid am facut rezervarea online urmand sa ma duc a doua zi sa depun banii in contul OTP - Bank! De la rezervare ai 24 de ore sa platesti biletul de avion. In cazul in care nu stiti, biletul de avion se poate plati online (comision 10 euro +) sau puteti sa depuneti suma la OTP pe codul de rezervare a avionului ( gratis sau  pt 2-3 euro)! 

Cum era sa pierd vacanta in Spania

pierd

  • Miercuri dimineata ma afisez la ghiseu, depun banii! Ziua trece repede, il scot pe Kari de la gradinita, seara am un program incarcat, uit sa verific confirmarea biletului de avion pe e-mail!
  • A doua zi desi intru in e-mail uit ca ar fi trebuit sa primesc confirmarea, incep sa caut hostel-uri si sa scriu pe foaie toate informatiile pretioase ce mi le-ati spus despre Madrid (pentru care va multumesc foarte frumos)!
  • Seara sotul meu aduce cumva vorba despre bilet de avion cand Hopa! imi pica fisa ca eu nu am primit mailul! Caut disperata, nu il gasesc, in spam nu e, in contul meu Wizz Air arata cum ca nu ar fi platit! Dracie, astia de la OTP sunt niste "nemernici" si da-i cu "blesteme" cand zic hai sa verific codul poate am gresit eu ceva! Si stupoare ... am facut plata pe un bilet de avion Ryan Air pe care l-am platit online!!! deci am trimis banii in VID, pe un cod inexistent! desi trimisesem banii eu nu aveam biletul de avion cumparat! logic, nu?

Ce am facut?


1. Mi-am incercat cartela prepay (era deja ora 22:00) asa ca am luat credit de pe net! Unde ghiciti ce? La orange shop online, daca vrei credit, iti trimite dracia de cartela cu cod prin posta! Da-o naibii, pai daca vreau credit si il cumpar online e clar ca am nevoie de el ACUM! ca maine pot sa cumpar si de la chioscul de ziare! pana la urma am gasit un alt site mai necunoscut si mai destept care mi-a livrat 6 euro la dublu pret....

2. Am sunat la operatorii Wizz air (tarif 2 ron pe minut)! Am aflat ca pot sa recuperez banii (dar cui ii trebuiau banii, mie imi trebuia biletul de avion!!!) asa ca pana la urma (dupa ce s-au uitat peste back logul meu de client fidel Wizz Air de 5 ani incoace) au zis ok, rezervam biletul desi trecuse 4 zile si pretul nu mai era accelasi! Greseala categoric fusese numai a mea! 

3. Am trimis un fax! a doua zi la prima ora am trimis la OTP un fax cu  factura primita cand am depus banii si mai jos pe foaie scris de mana noul cod de rezervare si ca ii rog frumos sa transfere pe el banii!

4. Am sunat din nou la Wizz Air! sa le spun ca a fost trimis faxul ca sa verifice faptul ca intr-adevar eu depusesem banii si daca acum era totul era ok! 

5. Seara am primit confirmarea biletului meu de retur! Barcelona-Cluj :)

Concluzie, am cam tremurat cateva zile, am platit supra-taxe
poate mai bine era sa il cumpar pe net :)

ps: sper sa nu vi se intample niciodata! si daca totusi gresiti codul de rezervare cand faceti plata, acum stiti cum sa procedati! 



Vezi articolele esentiale pentru calatori aici -> 100 Informatii utile


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

19 comentarii : Leave Your Comments

  1. Dupa ce se intampla o chestie din asta, tot ce pot spune e ca "Bine ca s-a terminat cu bine". :) Neatentia uneori ne poate costa scump, ma bucur ca au luat in considerare ca esti client fidel si te-au ajutat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mereu le cumpar de pe net, nu stiam de chestia cu Otp-ul pana acum. Bine ca ai reusit si ai reparat greseala. Abia astept jurnalul din Spania si impresiile tale despre Madrid. Sa faci multe poze ! Drum bun si distractie placuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am patit ceva asemanator in toamna, cand am facut plata in contul de euro si nu in cel de lei.. noroc ca mi-am dat seama si nu mi-au anulat rezervarea si totul s-a rezolvat in cateva zile :)

    Daca ai serviciu de internet banking poti sa faci transfer bancar direct de acasa, fara sa te mai plimbi pe la banci si primesti confirmarea de la banca in maxim 24 de ore. Nu te costa absolut nimic, poate doar cat pierzi la schimbul valutar, daca e cazul. Eu folosesc ING si sunt foarte multumita, dar presupun ca si celelalte banci au servicii bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, da, era sa uit! Drum bun si distractie placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ca ai scapat, daar cred ca ai "tremurat" ceva! De ce nu le cumperi totusi de pe net, e mai comod!?

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am avut o experienta mult mai neplacuta cu Wizzair in 2011. Am cumparat doua bilete Milano-Bucuresti cu aproximativ trei saptamani inainte de data de zbor (29 iulie), dar doamna de la ghiseu a inteles 29 sept. Asa ca, a cautat si gasit o oferta bunicica -110 euro/persoana pentru 29 sept, a facut rezervarea, mi-a aratat-o sa verific datele personale, dar nu am fost atenta si nu am observat data zborului - era 29, dar nu iulie, cum imi trebuia mie, ci septembrie. Mi-am dat seama dupa ce am achitat si am primit biletele in mana. Nu s-a mai putut face nimic. Vina a fost a mea ca nu am verificat corect inainte. Biletele le-am pierdut, pentru ca pe 29 sept nu aveam cum sa mai fiu in Milano ca sa ma intorc acasa ... eram deja pe alte taramuri. De vandut, nu am putut sa le vand pentru ca nu am avut cui si,oricum, taxa de schimbare a numelui era de ~100 euro. Asa ca, nu am avut ce sa fac. De atunci sunt mereu foarte atenta cu astfel de lucruri.
    Bine, Alice, ca s-a rezolvat totul la tine. Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna se poate face ceva, trebuie doar sa vorbesti cu cine trebuie. Crede-ma ca, daca insistai cu faptul ca tu ai spus 29 iulie si ca da, ok, nu ai verificat data, pentru ca era clar ca n-ai ce cauta in septembrie, dar asta nu o scuza pe casiera ca a inteles gresit, iti gaseau ei o solutie. Dar la noi se practica asta cu "n-am ce sa mai fac, doamna, asta e!", iar noi suntem obisnuiti sa punem coada intre picioare si sa acceptam.

      Iti spun toate astea pentru ca am lucrat si eu in customer service si in spatele unui "nu se poate face nimic", in 90% din cazuri se poate face foarte bine ceva, dar e prea multa birocratie, asa ca lenea prevaleaza.

      Ștergere
  7. Bine ca e cu happy end! Ce m-as mai fi stresat :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vad ca si tu ai avut de tras cu Wizz. Bine situatiile sunt diferite si din Romania e mai ieftin sa suni la Wizz, da cam tot pe acolo. Si cu telefonul descarcat :)
    Bine ca s-a rezolvat. Drum Bun!!! si Vizitare placuta a Madridului!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. happy-end şi Madridul te aşteaptă! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. asta va fi o vacanta de neuitat! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine ca ai rezolvat problema. Este un semn bun ca putem indrepta erorile cu un fax. Speranta pentru o lume civilizata se intareste.
    Calatorie placuta, vreme buna si astept cu nerabdare impresiile tale.
    Nu am vazut Madridul, asa ca am sa-l vad prin ochii tai.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu prefer sa fac platile on-line asa ca verific in general de mai multe ori datele, daca bilete de transport corespund cu cele pentru care am rezervat hotelul, mai ales cand face calatorii in mai multe bucati este chiar dificile si fac scheme complicate pe hartie ca sa ma asigur ca nu ramanem vreo noapte pe afara. Dar, o data faceam schemele astea, fac rezervarile si cand imi vine e-mailul de confoirmare remarc ca suma pentru camera de hotel este mult mai mica decat cea scrisa de mine pe foaie, ma uit la date, erau ok. Dar imi vine mintea de pe urma si verific numarul de persoane. Rezervasem o camera simpla, plata era facuta, nu mai puteam schimba rezervarea si sa o anulez nu puteam. Am scris un e-mail la hotel spanand ca am vrut sa rezerv o camera pentru doua persoane, in cadrul promotie bla-bla dar am selectat gresit. S-a rezolvat usor, am platit diferenta cand am facut check-inul, dar am trecut prin niste emotii inutile, din neatentie :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Nasol momentul! Trebuie sa te "razbuni" si sa ai o vacanta in care sa uiti de toate momentele de genul asta. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Neplăcute momente. Şi eu păţesc uneori tot felul de lucruri aiurea, din grabă, neatenţie... Dar bine că s-a rezolvat, nici nu se putea altfel. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mihaela foarte scump! 1 salar :)

    Georgiana mersi! voi face multe poze!ps: multi nu stiu de faza cu OTP :)

    Deea am internet banking problema e ca la BRD trebuie sa depui cerere ca sa te lase sa faci transfer! au un sistem foarte prost! decat sa ma duc sa depun cerere, mai bine merg direct la OTP

    Nicky la wizz nu, restul da!

    Oanachris foarte nasol! deabia trebuie sa verificam toate datele cu atentie! Bine ca nu a fost numai 100 de euro :)

    Hapi sa mi fi vazut saptamana trecuta ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Raluk mersi, bine ca am scapat!

    Andreia, daaa, me very happy! :)

    Roscata sper doar in sens pozitiv! cu Spania am avut tot felul de amintiri, de la pierdut avion, terorizata de hoti si Barcelona, era sa pierd un avion, tot in Barcelona la un retur din Maroc! well great ...

    Corina sper sa ne impresioneze! si pe mine si pe tine :) ca sa te faca sa il vizitezi si tu

    Kadia ai scapat ieftin! bine ca mai aveau camera dubla libera si te-au lasat! bine, la hoteluri probleme se rezolva mai usor decat la o companie mare de avioane! pe viitor am si eu de gand sa trec exclusiv la shopping online :)

    Natural da! sper sa ma razbun bine si sa fie totul perfect!

    Mira se mai intampla, sa speram ca nu si pe viitor! si nu cand tine de vacante!

    RăspundețiȘtergere
  17. salut, eu am nevoie de un pic de ajutor, daca se poate.. mi-am facut acum o rezervare la wizz air, dar nu am primit nici confirmare, nimic.. mi-am trecut acolo numarul de card si tot.. ce pot sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  18. Asteapta pana maine, daca nu vine nimic (verifica si spam) atunci suna la nr de pe site! trebuie sa ai codul de confirmare atunci cand suni si cel al facturii cu care ai platit

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie