Hideous Kinky - cel mai splendid, interesant, frumos film cu Maroc

Saptamana 49
Hideous Kinky (1999)

In sfarsit am gasit un film bun si in accelasi timp foarte frumos cu Maroc! Destul de actual si cu Kate Winslet pe care eu o iubesc :)! Filmul este despre ea (o mama tanara) cu 2 fete de pana in 7 ani care s-a dus in Maroc ( Marrakech) sa faca o calatorie spirituala, sa se regaseasca pe sine! Bani nu are, tot asteapta de la sotul ei asa ca pe parcursul filmului e o calatorie in stil nomad prin orase mai mari si mai mici ale Marocului!

Ce mi-a placut la filmul Hideous Kinky???

Pai TOTUL! Peisajele superbe! Marocul surprins in mii de imagini!

* Marrakech cu strazile labirintice, aglomeratia, serile de entrataiment din Piata Djemaa al Fna unde am fost si eu! 
* Satele si obiceiurile lor de a face o masa imensa, o petrecere de fiecare data cand se intoarce un membru al familiei (inca se obisnuieste si acum)! 
* Drumul prin muntii Atlas, plin de serpentine ametitoare,unul din cele mai "scenic road" din Maroc
* Sezatorile in care se intra in transa (se mai obisnuieste si azi, mai ales in Essaouira)!
* Valea Dades absolut superba
* Ceremonia nou nascutilor la care paticipa toti
* Un film realist care prezinta viata saracilor in Maroc, a celor de clasa medie si a celor instariti!
* Povestea de dragoste cu un marocan, complicata, dar sincera, intr-un final :)
* Cele 2 fetite care joaca formidabil
* Daca va intrebati daca Maroc e o tara sigura, mai ales pt o femeie singura, cu siguranta in film veti afla raspunsul!

Cateva secvente din film

Maroc-film-hideous-kinky-marrakech

Maroc-film-hideous-kinky


Maroc-film-hideous-kinky

FILMUL IL GASITI ONLINE AICI (apasati full movie)
CLICK  PENTRU MAI MULTE --> FILME CU CALATORII


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)



12 comentarii:

  1. Alex Vasai8:59 a.m.

    Multumim pentru recomandare, abia astept sa-l vad

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim9:05 a.m.

    Ador Maroc-ul! O sa ma uit neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  3. pare foarte interesant, insa eu nu inteleg cum pot vedea online, trebuie descarcat? mi-e teama sa nu ma virusez..

    RăspundețiȘtergere
  4. Suna bine. De altfel, filmele astea in care prezinta si obiceiurile zonei imi plac la nebunie.
    PS. In Maroc sigur nu despre muntii Anzi e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iuliana3:13 p.m.

    Dar unde imi recomanzi tu sa-l vad nu are subtitrare in romana,oricum il vad si asa,nu cunosc Marocul dar mi-ar place sa-l vizitez,stiu doar ce am citit din blogul tau si mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tuturor pt comentarii

    Iuliana nu are subtitrare, pe site-urile romanesti nu il au :(

    Ochi Ratiunii, ai dreptate, am corectat

    Mihaela.P nu trebuie downlodat, vezi in coloana Putlock - Full movie, da click pe full movie si o sa ti se deschida! apoi astepti pana se incarca

    Dupa ce il vedeti astept impresii: Hapi, Alex, Lola's Box, Iuliana... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Iuliana1:00 p.m.

    Da .multumesc pentru raspuns,incerc sa vad filmele propuse de tine,unul chiar l-am vazut si mi-a placut,iar altele le-am vazut mai demult,imi place ce ne recomanzi,urmaresc de mult blogul tau si imi place,imi plac calatoriile foarte mult si am si calatorit si de aceea citesc ce scrii tu si imi face placere si chiar tin cont de ce ai scris tu,nu am terminat de vizionat filmul Hideous Kinky ,dar iti spun, ca sigur imi place,imi place Marocul,iubesc Marocul,dar inca doar am citit despre el,nu am reusit sa-l vizitez,e cam departe,o zi minunata

    RăspundețiȘtergere
  8. Il am in playlist pentru seara asta. Iti recomand Vive la France(2013), e o comedie super ! Il gasesti online aici : http://filmehd.net/vive-la-france-2013.html

    RăspundețiȘtergere
  9. cu asta chiar m-ai facut curioasa, il caut si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca zici ca este cu Kate Winslet si despre Maroc, atunci m-ai convins :)!
    Nu il stiam.

    RăspundețiȘtergere
  11. Iuliana multumesc frumos! Ma bucur pt acest comentariu sincer! si sper sa ajungi in Maroc cat de repede

    Georgiana mersi de recomandare! am sa il caut

    Aa, Larisa sper sa reveniti si cu un feedback :)

    RăspundețiȘtergere