Castiga cartea `Vand Kilometri` de Mihai Barbu

In luna martie blogul va implini 1 an. Cu ocazia asta am pregatit un concurs cu un premiu foarte drag mie! Cartea `Vand kilometri` de Mihai Barbu. 

Cu Mihai Barbu "am facut cunostinta", virtual, prin mai anul trecut, cand i-am descoperit blogul si l-am citit tot cap-coada in cateva nopti. Apoi anul trecut prin decembrie a aparut cartea si repede am fugit la librarie sa o cumpar. Am citit-o din nou cap coada. :)


Cateva cuvinte despre carte ...
Un om, o motocicletă, 26.000 km, 4 luni, 13 ţări. Peste 500 de imagini incredibile şi multe pagini de poveste în 43 de scrisori. Multa emotie, aventura, distractie, peisaje frumoase, oameni frumosi .... o poveste adevarata transpusa intr-un jurnal de calatorie, scris cu mult sentiment!

Si fiindca unei carti de calatorie cel mai bine ii sta sa calatoreasca o dau mai departe ....



Ce trebuie sa faceti ca sa o castigati?

  • Sa raspundeti la urmatoarele 3 intrebari din chenare. Va rog sa raspundeti sincer intrucat raspunsurile sunt folosite pentru a imbunati calitatea blogului
    • Iar la final scrieti un comentariu la acest post cu titlul articolului vostru preferat de pe Enciclopedia calatorului independent si de ce la-ti ales favorit!











    Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti in data de 5 martie 2011 si va fi anuntat pe blog!!!

    ps: sunt inscrisi in concurs doar cei care indeplinesc  toate cele 3 conditii precizate mai sus. Asa ca nu uitati sa lasati  comentariul la final, cu care sunteti identificati la tragerea la sorti!




    Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari (jurnale de calatorie,harti, ghiduri turistice cu download gratuit, informatii si sfaturi pentru calatori) apasati aici: Cuprinsul blogului (click)!






    Nemira

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu