Muzeul trasurilor - [Foto eseu]

         Arta dusa la cote maxime 
Muzeul trasurilor - Lisabona (Portugalia)                                                                                                   













Citeste tot jurnalul de calatorie aici -> Portugalia

Daca vreti sa stiti primii ponturi despre calatorii va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

29 de comentarii:

  1. Excepțională colecție!Ce fericită ar fi fost cenușăreasa să-și poată alege de aici trăsura!Frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow , sigur cu ele au mers doar prinţi şi prinţese . Impresionant ! Ce grandoare ...

    RăspundețiȘtergere
  3. O splendoare pentru o lume de poveşti, căci fiecare trăsură îşi are povestea şi poveştile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce colectie inedita, chiar ca zici ca esti intr-o lume de basm. :)Doar personajele mai lipsesc. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă colecție!
    O zi minunată scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase fotografii :). Si eu am ramas impresionata de muzeul de dos coches :)

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoase si trasurile si fotografiile

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu tot la cenusareasa m-am gandit. daca ai fi stat dupa ora 12, se transformau toate in bostani :)
    niste detalii exceptionale, cred ca iesi cu sufletul plin dupa o asa expozitie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Super tare colectia!

    Felicitari pentru un articol atat de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de frumoase sunt! Pe cele de la Viena le-ai vazut, era una neagra uriasa, superba...

    RăspundețiȘtergere
  12. Se-cret multumesc. Sa stii ca trasurile au fost folosite de cenusarese din viata reala. Printi si Printese

    Sorin, intradevar, si la starea in care sunt nu cred ca au fost utilizate prea des, probabil la sarbatori, nunti, onomastice ....

    Abbibbal ai dreptate, unele seamana chiar tare intre ele dar daca ai putin timp sa te opresti si sa le analizezi trecand de prima vedere vei vedea atatea diferente .........

    RăspundețiȘtergere
  13. Nice ma intreb tie cu care ti-ar fi placut sa mergi? :)

    Elena multumesc, deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Liliana din pacate nu sunt prea bune fotografiile, unele se vede ca sunt arse, doar ca acolo e o lumina aiurea dar si aparatul meu cand ii sunt descarcate bateriile face figuri si scade calitatea, si astea sunt exact ultimele poze dinainte sa se inchida! De altfe as mai fi avut ce sa pozez, mai ales detalii, dar m-a lasat. :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Aa sa stii ca unele muzee au reusit sa imi intre in suflet tocmai fiindca m-am dus in necunostinta de cauza, adica stiam ca sunt trasuri dar nu stiam cum vor arata asa ca acolo in incaperea aceea imensa, alaturi de ele, am avut un sentiment special. Totusi nu multa lume reuseste sa le vada, si cand te gandesti cui au apartinut, pe langa frumusetea lor, ti se umple sufletul de bucurie ca ai avut sansa sa le vezi!
    Totusi sunt multe muzee din care am iesit cu cateva imagini, fara sa fi simtit ceva special.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mircea, Laura multumesc

    Irina sa stii ca nu le-am vazut pe cele de la Viena. Dar poate ne arati tu ceva poze :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Parca sunt desprinse dintr-o poveste cu printi si printese.
    Zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hei, hei!
    Ma bucur ca te-am descoperit.
    Un blog plin de informatii frumoase si utile.

    O zi de poveste, iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. WOWWWWW! Fara cuvinte la propriu!

    RăspundețiȘtergere
  20. de un lux iesit din comun. practic sunt analoagele celor mai scumpe masini din ziua de astazi. si cand te gandesti ca pe vremea aceea majoritatea oamenilor dormeau pe pamant sau in fan si nu aveau acces la invatatura primara (scris, citi si socotit), tocmai pentru a fi mai usoara manipularea lor si stoarcerea roadelor muncii lor.
    pentru ca printii si printesele sa se plimbe cu asa ceva si cate s mai cate! sa fim seriosi! cati printi si printese in realitate au fost vreodata alaturi de popoare? ii numeri pe degete.

    Impresionante, nu zic, insa nu pot sa nu ma abtin sa ma gandesc la ce am spus mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  21. Raphaelly iti inteleg punctul de vedere, insa in ziua de astazi este exact accelasi lucru, majoritatea au o Dacie, sau nici nu au masina (daca e sa luam in considerare si populatia de la tara si cei ce se deplaseaza cu mijloacele de transport in comun) si sunt cativa care au masini mai bune (cum avea si altii atunci carute obsinuite) si mai e si acea clasa, comparabila cu politicienii nostri ce au masini de lux, si la fel nu dau nici 2 bani pe noi! Cu toate astea nu inseamna ca apreciem mai putin masinile de lux fiindca sunt detinute de oameni bogati care te intrebi cum au facut atatia bani, sau oameni influenti care te intrebi ce au facut de au atatia bani, pur si simplu visam la ele, ni le dorim si noi, sau cel putin eu la vad ca niste diamante frumoase! si nu le dispretuiesc doar fiindca unii au bani sa si le cumpere!
    No offence insa in ziua de azi e exact la fel, muncesti ca un rob, ai dreptul la educatie insa vezi tu ca sistemul la noi nu e facut pt oameni cu facultati si diplome, fiindca eu cu 2 facultati intru la munca ca o vanzatoare cu 12 clase, tot pt 8 milioane, daca am noroc primesc 12, insa o tona de responsabilitati, sarcini si cerinte in plus!

    RăspundețiȘtergere
  22. Tudor, Alice,AndreiRadi, Smalldot, va multumesc si eu!
    Va doresc tuturor o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  23. O colectie de gala! wow, câta atentie pentru detalii, câta migala, cât lux!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cu asta:
    http://www.autoghid.ro/masini/articole-despre-masini|detalii/articleID_9641/Top-cele-mai-rapide-masini-de-serie-din-lume.html
    :D :P

    RăspundețiȘtergere
  25. Noroc ca mie nu imi place viteza, dar totusi m-as urca intr-una numai asa, pentru cateva minute :)))

    Carmen Happy Ww

    RăspundețiȘtergere
  26. Stiu ce spui Alicee, cu sub expunerea si supra expunerea. Da, asta este lumina acolo, foarte ciudata. Greu prinzi un unghi in care sa zici ca iti iese ...
    Una peste alta, din Lisabona, eu asta imi amintesc. Plus Vasco da Gama, ca m-au omorit cu cate Vasco da Gama ai peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  27. Mie nimeni nu mi-a zis nimic de Vasco da Gama. Niciodata :)
    Dar ce-i drept cand am fost eu nu prea erau turisti sau in fine nu ii vedeam eu fiindca mergeam singura, nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumos! Nici nu stiam ca exista o astfel de expozitie. :) Nu am vazut initial ca este in Portugalia si m-am intors repede la inceputul articolului sa vad unde o fi acest muzeu, cum de l-am ratat. :)
    Sper sa reusesc sa vizitez si eu Portugalia intr-o zi..

    RăspundețiȘtergere