Cauti o vacanta ieftina? Last minute e raspunsul

Sincera sa fiu nu sunt adepta vacantelor cumparate de la agentiile de turism (fiindca pretul e de cele mai multe ori astronomic fata de pretul pe care poti sa il platesti organizandu-ti chiar tu vacanta), iar al doilea motiv e fiindca nu imi place sa imi faca nimeni program, insa ..... stiu si ca pe unele destinatii (cum ar fi cele in care low-costul nu prea zboara) e greu de ajuns pe cont propriu, si apoi daca e o vacanta cu 7 nopti inseamana ca ziua poti sa ti-o organizezi singur, sa mergi unde vrei si sa faci ce vrei. Asa ca trebuie sa va marturisesc ca deseori am fost tentata sa imi cumpar o vacanta pt Grecia sau Turcia de la o agentie, doar ca niciodata nu s-a potrivit, si nici preturile nu mi s-au parut chiar mici.
Dar cum m-am abonat la sectiunea Last Minute, permanent sunt bombardata de preturi care mai de care mai mici!!!


Acum sa va spun cum functioneaza vacantele Last minute.
In primul rand trebuie sa aveti timp sau sa fiti flexibili, in asa fel incat sa urmariti permanent ofertele si sa aveti disponibilitate de a pleca oricand, sau ma rog, oricand intr-o anumita perioada de timp!!! Cele mai bune preturi sunt cu 1-3 zile inaintea plecarii!!!
In al doilea rand,  faceti-va bagajul inca in timpul cautarilor sau cel putin cumparaturile, fiindca odata platita vacanta deabia veti mai avea timp sa anuntati familia si prietenii, sa va faceti asigurare, ultimele detalii, si gata, plecati!
In al treilea rand, incepeti cautarile atunci cand vreti sa plecati in vacanta si aveti toti banii necesari! Fiindca ofertele Last minute se platesc in 24-48 de ore!!!

Asa ca eu din momentul in care as sti ca vreau sa plec in vacanta, am banii, mi-as face bagajul si as pandi zilnic oferta!!!



De ce sa mergi in vacante Last Minute??? Fiindca preturile sunt mici, uneori incredibil de mici! Acum cateva saptamani am vazut vacante in Thassos, Grecia pe care daca le plateai cu 2 zile inainte de a pleca costa 50 euro/7 nopti/transport inclus, la aceelasi hotel pt care altii au platit 200 euro cumparandu-si bilete cu 1 luna sau chiar 4 luni inainte!
In plus unii dintre voi stiu ca visati sa aveti vacanta all inclusive, doar ca preturile de la 500 euro in sus nu sunt prea prietenoase, dar ce zicesti de o vacanta all inclusive Last Minute? Poate costa chiar 250 euro!!! Hmmm parca merita vanatul ofertelor, bagajul facut in avans, banii economisiti si tinuti la ciorap!!!


Si acum sa va arat niste oferte LAST MINUTE actuale:


1.Oferta speciala in Grecia, Thassos platesti 1 merg 2 pret 149 euro (7 nopti + autocar) plecari in 10 si 17 iunie!!!


Tariful include:
-7 nopti de Cazare , 3*
-Transport cu autocarul plecare Cluj Napoca – preluare de pe traseu
-Insotitor de grup din/spre Romania

Tariful nu include:
-Asigurarea de calatorie
-Taxe de intrare la obiective turistice
-Programe optionale
-Alte taxe si cheltuieli
-Taxa ferry-boat 4 euro/sens


*** Supliment de single 50 eur
**** Pentru sejur dublu, se face o reducere de 20 eur/pers din tariful pentru a doua serie


Oferta o puteti citi aici


2. O excursie de tip circuit, plecare in 10 iunie, in Turcia este 339 euro
Include:
Transport cu autocarul
6 nopti in Marmaris hotel 4* regim all inclusive
2 nopti in Itanbul hotel 4* + mic dejun
1 nopate in Canakkale 4*+ mic dejun
+ excursie la Efes inclusa!

Oferta o gasiti aici


3. O excursie in Turcia (Antalya) 7 nopti, all inclusive cu avionul din Cluj face 360 euro/plecare 10 iunie

TEZ EXPRESS 4* AI 360 Eur/pers/sejur

Pretul pachetului include:
- cazare la hotel cu pensiunea respectiva
- bilet de avion CLJ - AYT - CLJ
- transfer de grup aeroport - hotel - aeroport
- asistenta turistica
- asigurare medicala Storno/ furt bagaje

Oferta o gasiti aici

4. Oferta Turcia - Kussadasi ( 6 nopti 3* + autocar ) 180 euro all inclusive/plecare 11 iunie

PRETUL INCLUDE :
6 nopti de cazare in camere duble / triple la hotelul ales
Insotitor de grup pe timpul deplasarii
Asistenta turistica in statiune 

Oferta o puteti citi aici

5. Oferta Grecia - Corfu ( 7 nopti + autocar ) 129 euro/plecare 12 iunie

Hotel App. Eleni 2* Autocar, cazare 7 nopti - 129 € / pers

Detalii aici 


 Intrebare
 Ce ziceti ati merge intr-o vacanta Last Minute? Sau ati fost??

Thanks for visiting,


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)! 

21 de comentarii:

  1. Dar unde se poate abona la Last Minute? pe infoturism? Ca as fi si eu interesata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da la infoturism le gasesti cele mai multe si cele mai bune oferte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alicee, inca nu am fost in excursii aparute la oferte last minute, pentru ca este foarte greu cu serviciile noastre. Nu ne putem lua liber de pe azi pe maine, insa daca as putea, as merge. Nu vad de ce nu. In definitiv conditiile sunt aceleasi, doar ca la un pret mult mai mic pentru ca hotelurile respective nu si-au completat numarul de camere necesar.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am fost intr-o excursie last minute; si ce fac daca nu se iveste nici o oferta cand am eu planificat concediul ?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte misto ofertele astea! doar ca pe langa banii astia ar trebui sa mai dispui de finante:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina din pacate stiu ca multi nu se pot duce in vacante last Minute din cauza seriviciului :(

    Sophie oferte sunt tot timpul doar da nu sunt totdeauna atat de bune :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pato evident, dar ma gandesc ca nu merge nimeni in vacanta fara bani de buzunar :)))), pentru obiectivele turistice etc

    RăspundețiȘtergere
  8. pai asa ar parea tentant... cumpar biletele 600 de Ron:)) si 400 de ron ar fi deajuns pentru 2 persoane?:D pentru o saptamana? ar trebui sa ai pe putin vreo 400 de euro de buzunar pentru 2 persoane pe langa sa zicem pretul biletelor daca ne raportam la prima oferta! nu?

    Nu stiu ca eu n-am calatorit nici macar o data in afara tarii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am fost inca, dar sunt foarte interesante, din ce ai prezentat tu cel mai mult ma tenteaza circuitul in Turcia de 339 euro.

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu ma gandeam la un last minute prin septembrie cand sunt mai liber, dar sa vedem ce gasesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Pato depinde de destinatie. Cea mai ieftina vacanta a mea m-a costat 170 euro cu tot cu mancare, obiective turistice, hotel, si drum 5 nopti. Adica cam 7 milioane si ceva. Am scris toate detaliile intr-un articol il gasesti in Cuprins.

    Daca iei in calcul prima oferta gandeste-te cu 3 milioane de persoana unde platesti in tara (la mare) 7 nopti cazare si transport? Nu zic neaparat ca e ieftin, niciodata nu a fost ieftin sa mergi in vacanta, dar vezi tu unii fac economie ca sa plateasca suma asta pe o pereche de adidasi. E o chestiunea de gusturi

    RăspundețiȘtergere
  12. Mircea si unde ai vrea sa mergi?

    Nice ... si mie mi-ar placea circuitul in Turcia, nu e ieftin, probabil pe cont propriu ar fi mai ok, dar avand in vedere ca 6 zile cu all inclusive, se merita!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim pentru info. Si eu la vara vreau sa plec cu un Last Minutt. Ai spus in articol ca te-ai abonat la sectiunea Last Minute, presupun ca te referi la un Newslatter unde sa primeste emailuri doar pe aceasta sectiune, unde te-ai abonat mai exact?

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim da, dar nu mai tin minte exact unde m-am abonat, oricum pe infoturism, cred. A fost asa demult :(

    AndreiRadu, complimentele sunt bine venite, spamul nu! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. Alicee, mi-ai dat idei! :)
    Eu sunt cam nehotarata ce sa fac vara asta, asa ca nu strica sa ma abonez si eu. Poate gasesc ceva tentant si plec pe nepusa masa.

    RăspundețiȘtergere
  17. Vertange stai linistita ca ai de unde alege, oferte sunt tot timpul :)

    RăspundețiȘtergere
  18. :)
    Bun regasit!
    :(
    Alice, habar nu aveam ca O FLOARE inseamna SPAM!
    Imi cer iertare, nu mai fac!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu era o floare era un link cu wallpapers, si tot ce e link, e spam.
    Nu m-am suparat stai linistit :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim7:24 p.m.

    Salut, am vazut ca te ai plimbat foarte mult si vroiam sa te rog, daca imi poti recomanda un hotel sau pensiune la Viena sau in jur, nu scump. merci!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna Anonim

    Am fost in Viena cu multi ani in urma, nu mai stiu cum se numea hotelul la care am stat! :(((

    RăspundețiȘtergere