Lista cu toate apartamentele AirBNB in care am stat si voucher la cazare cadou

Daca va intrebati cum imi permit sa calatoresc atat de des, raspunsul e simplu! Gasesc mereu cele mai convenabile variante la zbor si cazare. Acum doi ani am descoperit AirBNB, platforma prin care iti rezervi cazare la localnici. Poti sa inchiriezi un studio sau apartament numai pentru tine (varianta mea preferata) sau sa stai intr-o camera privata din apartamentelul lor. Pana acum am folosit cam toate variantele, in peste 10 tari (lista cu apartamentele in care am stat o gasiti mai jos) reusind sa platesc pe o camera proprie, cat as fi platit la Hostel pe un pat intr-un dormitor comun. Mereu am avut experiente super frumoase, in apartamente moderne, de lux, amplasate central. Daca nu ati incercat pana acum, va ofer un voucher cadou de 20 euro la prima voastra rezervare la cazare, pe AirBNB, oriunde in lume!!!! Voucherul e valabil timp de 1 an. Daca aveti deja cont, va puteti face unul nou (conectare cu facebook sau e-mail) si veti beneficia din nou de reducere.


OFER VOUCHER LA CAZARE 38 EURO. ACTIVEAZA-L >>> AICI 


pareri-apartament-airbnb-Cipru

 LISTA CU TOATE APARTAMENTELE IN CARE AM STAT PANA ACUM!

Puteti citi review-urile mele care atesta ca am stat in ele, pe pagina apartamentului. Toate parerile sunt personale si recomandarile sunt din suflet, fiindca vreau sa calatoriti si voi mai mult, la preturi avantajoase!
>>> Apartament in Marrakech (MAROC) = 30 euro noapte/apartament/pentru 4 persoane
(Am stat in el 4 nopti, am calatorit cu familia 3 persoane si a fost perfect. Apartamentul e decorat in stil traditional modern, se afla intr-un complex rezidential de lux cu piscina gratuita mare pentru copil si sala de gimnastica. E la 10 minute cu masina de centru, pe bulevardul principal al orasului. Il recomand tuturor!!!)

>>>>>> Apartament in Budapesta (UNGARIA) = 25 euro noapte/apartament/pentru 4 persoane
(Am stat in el o saptamana, am calatorit cu copilul si a fost o alegere foarte inspirata. In primul rand are o locatie perfecta, exact pe bulevardul pietonal din Buda si la 3 statii de tramvai de Parlament. Pe bulevard sunt nenumarate restaurante bune si ieftine. Apartamentul e comfortabil, are pat bun, baie cu cada, televizor cu nenumarate filme etc. Noi nu am gatit fiindca nu a fost cazul dar sunt toate utilitatile)

>>> STUDIO in Belgrad (SERBIA) = 30 euro noapte / studio/ pentru 2 persoane 
(Am stat o saptamana in el si m-am simtit excelent. Am beneficiat si de reducere pt inchieriere pe termen lung. Este in centrul istoric, foarte modern, perfect pentru vacante business sau turism.)

>>> Apartament in Gdnask (POLONIA) = 28 euro noapte / apartament/ pentru 6 persoane
(Am stat in el 4 nopti, am calatorit 3 prieteni, asa ca fiecare am avut o camera proprie pt 9 euro/noapte de persoana. Apartamentul are 3 camere si daca mergeti 6 platiti doar 5 euro de persoana pe noapte. Pretul e excelent pt Gdnask, un oras super pitoresc din Polonia. Apartamentul e amplasat aproape de centru, foarte mare si comfortabil).

>>> Apartament in Varsovia (POLONIA) = 25 euro noapte / apartament/ pentru 5 persoane
(Am stat in el 4 nopti, am calatorit 3 prieteni, asa ca fiecare am avut o camera proprie pt 7.5 euro/noapte de persoana. Apartamentul are 2 camere si daca mergeti 5 platiti doar 5 euro de persoana pe noapte. Pretul e excelent pt Varsovia, capitala Poloniei. Apartamentul e amplasat la 20 de minute de centru, foarte mare, comfortabil, la mansarda, cu o baie enorma).

>>> Camera dubla in Copenhaga (DANEMARCA) = 30 euro noapte / camera/ pentru 2 persoane
(Am stat in aceasta camera 3 nopti si a fost cea mai super extra convenabila cazare. Camera e frumos mobilata, Ikea Style, are baie  imensa langa camera, la 2 minute de statia de autobuz (15 minute pana in centru), iar pretul de 15euro/pers/noapte e mult mai mic decat orice Hostel, din Copenhaga. Proprietarul e un tanar simpatic, super de traba. Apartamentul e imens si are o priveliste superba spre canalul cu barci, ce se afla in imediata apropiere. Mi-a placut la nebunie. De asemenea supermarketul Netto cu preturi mici, se afla la 2 minute de casa)

>>> Camera dubla in Valencia (SPANIA) = 26 euro noapte /camera/ pentru 2 persoane
(Am stat in aceasta camera 9 nopti si a fost cea mai super extra convenabila cazare, langa mare, la nici 5 minute de mers pe jos. Camera e destul de micuta, mobilata modern si partea proasta e ca nu are aer conditionat. Eu l-am ales pentru locatie si faptul ca are doua bai si bucatarie complet utilata, ce ne-a facut vacanta mai usoara si mai ieftina in Valencia.

>>> Camera dubla in Koln (GERMANIA) = 28 euro noapte / camera / pentru 2 persoane
(Am stat in aceasta camera multe nopti, am calatorit cu Kari si singura si l-am ales de fiecare data pentru locatie si comfort. E mare, complet utilat, colega de apartament de treaba, iar statia de metro se afla la 5 minute de mers pe jos. De asemenea are un plus de care eu m-am bucurat mult, camera fiind cu balcon enorm. Pentru 13 euro/pers/noapte e cea mai ieftina cazare din Koln ever, la asa conditii....

>>>Apartament in Salonic (GRECIA) = 33 euro noapte/ apartament/ pentru 3 persoane
(Am stat in el 4 nopti, am calatorit 3 prieteni, asa ca am platit fiecare 11 euro/noapte de persoana. Apartamentul e foarte confortabil, are aer conditionat si toate cele necesare. E amplasat langa statia de bus, ce te conecteaza cu centrul in 10 minute).

>>> Apartament in Skopje (MACEDONIA) = 23 euro noapte/apartament/ pentru 5 persoane
(Am stat in el o saptamana si m-am simtit super datorita gazdei cu care m-am imprietenit si am facut numeroase iesiri, inclusiv o excursie de o zi in afara orasului, la Macedonian Village. Apartamentul e super din toate punctele de vedere, pozitionat in centru, perfect pt cupluri, familii, grup de prieteni. Review-ul meu complet il puteti citi AICI).

>>>Apartament in Larnaca (CIPRU) = 25 euro/noapte/apartament/pentru 6 persoane
(Am stat in el o saptamana in extra sezon si am fost un grup de 4 prieteni. Vara pretul e mult mai mare fiindca Larnaca este oras pe malul marii, iar acest apartament se afla intr-un complex rezidential cu piscina, la nici 10 minute de mers de plaja. Are o terasa fabuloasa, dar va las review-ul meu complet pt impresii pe larg. Il gasiti  AICI)

>>> Camera dubla in Bruxelles (BELGIA) = 20 euro/noapte/camera/pentru 2 persoane
(Am stat in aceasta camera 4 nopti si a fost cea mai super extra convenabila cazare. Camera e mare, are baie  imensa langa camera, la 5 minute de statia de metrou, iar pretul de 10euro/pers/noapte e mult mai mic decat orice Hostel, din Bruxelles. Proprietarul e un tanar simpatic, super de traba. Apartamentul e imens, asa ca nu ne-am intalnit cu el decat o data.)

>>>Apartament in Tel Aviv (ISRAEL) = 65 euro/noapte/apartament/pentru 4 persoane
(Am stat in el timp de 5 nopti si am fost 3 prieteni, asa ca am iesit la un pret de 25 euro/noapte mai ieftin decat la hostel in Tel Aviv, desi am avut 3 camere. Apartamentul are 130 de m patrati, cu mult mai mare decat orice alta varianta in Tel Aviv. E la 10 minute de mers de plaja si peste drum de statia de bus. Singurul dezavantaj e ca are pisica)

>>>Apartament in Bethleem (PALESTINA) = 22 euro/noapte/apartament/pentru 5 persoane
(Am stat in el timp de 3 nopti, 3 prieteni si ne-am simtit extraordinar. Ospitalitatea a fost la cote maxime. Am facut chiar o excursie de o zi cu masina proprietarului la Marea Moarta. Pretul e super mic, mai ales daca calatoriti 4-5 persoane. Apartamentul are 3 camere, 2 balcoane, baie si bucatarie imensa,si e la 100 m de piata centrala din Bethleem).

>>>Apartament in Haifa (ISRAEL) = 68 euro/noapte/apartament/pentru 3 persoane
(Am stat in el doar doua nopti si mi-a parut rau ca  nu am avut mai multe zile la dispozitie fiindca acest apartament este fix pe malul marii, la 40 m de plaja. E superb din toate punctele de vedere, are un balcon zen, priveliste spre mare din toata casa, e super modern, cu detalii marine, pur si simplu WOW. Am platit doar 25 euro/pers/noapte!

>>> Studio in Sofia (BULGARIA) =  16 euro/noapte/studio pentru 2 persoane
(Am stat in el o saptamana si a fost cea mai potrivita alegere. E pozitionat in centru, are aer conditionat, este la parter, o camera enorma modern mobilata, tot ce mi-as fi putut dori! Proprietara a foarte saritoare cu informatii, harta, m-a asteptat la 6 dimineata si are check-in flexibil)

>>>Studio in Cluj (ROMANIA) = 33 euro/noapte/studio pentru 2 persoane
(Am stat in el un weekend si l-am ales datorita pozitiei, pe strada Dorobantilor, la 10 minute de mers pe jos de centru. E super modern si confortabil din toate punctele de vedere. Puteti citi review-ul meu complet AICI)


UPDATE: Din pacate apartamentele de mai jos nu mai sunt listate pe AirBNB
>>>Apartament in Antibes (COASTA DE AZUR) = 100 euro/noapte/apartament maxim 4 persoane
>>>Apartament in Bangalore (INDIA) = 25 euro/noapte/apartament maxim 4 persoane

***

😍Please Love & Share!!! ps: Apreciez comentariile voastre 😍


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului 

15 comentarii:

  1. Arată foarte bine toate și majoritatea prețurilor sunt super bune! Mulțumim mult pentru info! Sunt de mare ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super preturi, noi rezervam doar de pe Booking, de pe Airbnb nu am rezervat inca :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesante aceste locuri și au super preturile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim pentru voucherul cadou. Ai vizitat o multime de locuri frumoase, sper sa iti faci calatoria in jurul lumii.

    RăspundețiȘtergere
  5. preturile sunt ok, multumim pentru articol si voucher :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mă duc în Grecia în curând. Abia aștept!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce preturi mega bune gasesti la cazare! Foarte interesant sistemul asta! Pupici dulci si vacante de vis iti doresc! Pupicei!������

    RăspundețiȘtergere
  8. Habar nu aveam de AirBnb, preturile sunt absolut excelente. La urmatoarea excursie am sa caut si eu cazare aici :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru voucher!! Foarte faine toate cazarile recomandate. O sa am alegeri de facut pe viitor. 😍

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata toate minunat! Sincer, nu stiam de posibilitatea asta, dar o voi folosi cu siguranta. Multumim de voucher si de pont!

    RăspundețiȘtergere
  11. Preturile sunt super, iar apartamentele arata mai mult decat decent.

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamne in cate tari ai fost. Ai o gramada de amintiri din vacantele tale. M-am uitat si eu pe site pentru o cazare in vacanta care va avea loc luna asta, dar am ajuns mai ok la hotel. Inca n-am apelat la Airbnb pana acum

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte faine apartamentele si preturile destul de bunicele. Ai vizitat foarte multe locuri.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, Alicee esti o fata foarte inteleapta. Eu sunt practicanta de Ayurveda. Am calatorit mult in India, acolo unde mi-am dat si examenele de certificare. Am citit ca ai fost la Fort Kochi. In decembrie trebuie sa ajung acolo pentru un stagiu de Panchakarma.Poate ne mai sfatuim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur Mihaela, daca ai nevoie de orice informatii imi poti scrie pe e-mail aliceee_traveler@yahoo.com sau aici in comentarii...Totusi nu am stat doar 5 zile in Kochi, s-ar putea sa nu am raspuns la toate intrebarile tale. :)

      Ștergere