Muzeul trasurilor funerare din Barcelona si alte muzee dedicate mortii din Europa

Nu cred ca sunt multi carora sa le placa ideea mortii (mai putin sinucigasii) si ma indoiesc ca ar fi prea multi turisti care sa fie interesati ca in vacantele lor sa mearga sa vada muzee dedicate mortii: traditii legate de inmormantare, cimitire muzeu, etcccc Totusi daca vreti sa vedeti si astfel de muzee dedicate mortii, in Europa, de curiozitate, puteti sa alegeti sa mergeti in:

- Muzeul Milei (Kegyleti Muzeum) - Budapesta
- Muzeul Funeral ( Funeral Museum) - Viena
- Muzeul Funeral (The national funeral Museum) - Londra 
- Uitvaartmuseum sau The Museum of Exit - Olanda
- Cimitirul muzeu din Basel -Elvetia
- Cimitirul muzeu din Hamburg - Germania
- Cimitirul artistilor Pere Lachais - Paris

Si nu in ultimul rand Muzeul Trasurilor funerare-Barcelona pe care l-am vizitat si va arat si cateva poze astazi! In vacanta mea in Barcelona va ziceam ieri ca ultimul obiectiv turistic a fost Muzeul Trasurilor funerare, probabil cel mai frumos muzeu dedicat mortii, fiindca ne prezinta partea frumoasa in care dupa moarte vom fi plimbati cu cai albi frumosi, cavaleri,  in trasuri funerare poleite cu aur! Binenteles asta se intampla daca sunteti Michael Jackson, Amy Winehouse, sau Lady Diana! Daca nu, pentru un asemenea 'festin' veti plati toata averea acumulata intr-o viata! Dar ideea de a le vedea a fost oricum interesanta, trasurile sunt superbe (desi nu chiar asa frumoase ca cele din Muzeul Trasurilor din Lisabona) dar parca ca muzeu a fost mai bine prezentat! cu decor ..... ca intr-o poveste! Si e gratuit!










 Citeste aici mai multe articole despre-->  BARCELONA

Propuneti mai departe: Dati si voi un Like si un share/Mersi Click Here!

 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)


29 de comentarii:

  1. Brrrr! Nu e nemaipomenit de plăct, dar în fond şi la urma urmei, face şi asta parte din istorie, nu-i aşa? Eu, unul, mi-am imaginat că am văzut trăsuri vechi de poştă... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna idee cu muzeele. Sunt lucruri mai putin plăcute, dar care se întâmpla. Este un loc frumos. Mi-ar plăcea sa-l vad într-o zi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase fotografii şi frumoase trăsuri funerare, mai ales că ele sunt văzute de cei vii, nu de către cei care dorm, sau au dormit în ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos și importatnt,după părerea mea,pentru că și plecarea de pe lumea asta poate fi făcută frumos și cu eleganță!
    Este atât de normal,toți murim cândva!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Valeu, eu am zis ca e o gluma ... deci se poate! Wow.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiam ca exista astfel de muzee, dar n-am avut curiozitatea sa ma si duc sa le vad, am avut tot timpul altele mai importante pe lista. Interesante trasurile, intr-adevar. Dar totusi, brrr, cred ca e un sentiment destul de ciudat sa te afli intr-un asemenea loc, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim8:18 a.m.

    Excelent! Acum chiar ca ma duc cu gandul spre alt timp, alta lume...

    RăspundețiȘtergere
  8. se poate admira lucratura, frumusetea detaliilor si omite scopul pt care au fost create ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. si moarte face parte din viata si aceste trasuri fac parte din istorie

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, interesanta postare!
    Nu stiam ca exista astfel de muzee!
    Multumesc Alicee....

    RăspundețiȘtergere
  11. Iata un muzeu caruia nu m-as fi gandit niciodata sa-i trec pragul. Impresionanta poza nr.3.

    RăspundețiȘtergere
  12. Istorie, istorie, istorie....foarte frumoase imaginile! O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Brrr... M-a cam luat cu fiori :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Informatii deosebit de necesare fiecarui turist în Barcelona... dar sa nu uitam ca astazi este MIercurea fara cuvinte!
    Am observat ca ot mai multi se înscriu, uitând regula de baza : fara cuvinte!
    Fotografiile tale sunt perfecte! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Max nu sunt chiar asa vechi :))

    Zodrac sper sa ajungi sa il vezi, e deosebit!

    Abbibal intradevar ai multa dreptate!

    Se-cret daca am putea sa ne gandim doar in sensul acesta .... :))

    Liliana nu e gluma, ce credeai :)))

    Ioana inauntru e ok, e astfel prezentat incat si uiti ca de fapt sunt folosite pentru a transporta mortii! depinde cat de deschis poti sa fii!

    RăspundețiȘtergere
  16. Aa, LunaPatrata asta am facut si eu :)))

    AliceGoergiana multumesc :) esti o draguta!

    Wind, Mircea multumesc si eu! daca ajungeti la Barcelona sa nu il ratati!

    Nice eu sunt mai curioasa din fire, asa ca a trebuit sa ma duc sa il vad! ps: si poza mea preferata e nr 3!

    Apollo hai ca nu e chiar asa rau :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Doar prinţii şi prinţesele lipsesc !

    O zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  18. Sorin doar printii si printesele au parte de asa ceva :)) O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte interesant și imagini superbe!
    O zi excelentă draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc frumos! :) o zi excelenta si tie Elena!

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu am vazut trasura mortuara, de la palatul Shoenbrunn, din Viena, este cat un autobuz, chiar si asa, neagra cum este, te fascineaza.

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut,
    Am si eu cateva site-uri cu page rank-uri 1,2,3 si 4.
    Daca vrei sa facem un link exchange avantajos sau mai multe da-mi te rog un add pe mess la id : francesco_da_gama sa vorbim mai usor.
    Astept un raspuns oricare ar fi el.
    Numai bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Costin te cred :), eu am ratat-o pe aceea :(((

    Radem si Glumim nu sunt interesata, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. Europa are o diversitate de muzee... de toate felurile. :D
    Ar merge de minune un tur al ei numai cu muzee. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Toata lumea are multeee muzeee! eu nu sunt chiar asa pasionata de ele, desi asa se intelege din articolele mele :)) e drept ca imi place sa intru, sa le vad, dar doar de cand am descoperit o paleta de muzee mai interesante, ce mi-au facut curioasa! la tablouri si picturi nu mai intru degraba :)

    RăspundețiȘtergere
  26. da tinand cont de multe dintre comentariile facute este normal ca santem ca si pomii din padure si uscatura si verdeata este normal dar tinand cont de truda si dizainul trasurilor putem spune ca si an vremurile de demult lumea era interesata de aspectul frumos al unei trasuri ca si acum santem interesati de aspectul masinii cu care ne ducem persoanele dragi pe ultimul drum sau chiar si pe cea personala care o conducem noi sa aibe multi cai putere si un aspect fizic placut din punctul meu de vedere jos palaria este ceva foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim multumesc pentru comentariu. Astfel de muzee sunt apreciate doar de oamenii iubitori de frumos care pot vedea atata in profunzime cat si la suprafata. Pentru restul e doar o pierdere de timp ...

    RăspundețiȘtergere
  28. Alice, ai putea sa imi spui te rog care e denumirea originala a muzeului? daca tii minte, in catalana. CA am dat un search si nu gasesc .. M-ai facut curioasa..:)
    ma mut vara asta in Barcelona si se pare ca mai am multe locuri de vizitat )
    multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina muzeul se numeste "Museo de Carrozas Funebres de Barcelona" :)

      Ștergere