Drepturile noastre de calatori!

Cati dintre voi ati calatorit cu avionul? si cati dintre voi aveti planuri sa mergeti cu avionul in viitorul apropiat? Cu siguranta multi!!!

Ieri am intrat din greseala pe un site unde scria despre drepturile noastre de calatori, si mi-am dat seama ca desi am facut multe curse cu avionul, imi aduc aminte de ele foarte vag. Cred ca le-am citit odata acum 4-5 ani undeva in aeroportul din Otopeni, pe vremea cand zburam pentru prima data si avionul avea mare intarziere si riscam sa pierd zborul de conexiune!

Daca nu le-ati citit niciodata, sau le-ati citit si le-at uitat, va ajut cu un link pentru o mica improspatare!

http://www.mae.ro/poze_editare/2009.12.23_Ghid_transport_aerian.pdf

Thanks for visiting,


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu