Salvati Capitala Daciei, Sarmizegetusa Regia ! Semneaza si tu!!!

Cititorii mei fideli (fiindca ma gandesc ca sunt printre voi si din acestia) vreu sa va multumesc ca ati fost alaturi de mine aceste 6 luni de cand am inceput acest blog. M-am felicitat singura si mi-am facut un cadou (mie si voua) schimband look-ul blogului in unul mai fresh, mai trendy, ca sa intelega si noii veniti ca e vorba de un BLOG DE TURISM/CALATORII.
Am crescut de la primul articol si pana azi. Am inceput cu un articol despre Maroc, am continuat cu Italia, v-am pus ghiduri turistice cu download gratuit, am convocat colegii din blogosfera turistica sa ne povestesteasca despre cum isi organizeaza o vacanta (apropo luni voi posta ultimul articol), am inceput un jurnal de calatorie, mai nou am postat si Concursuri cu castiguri din gama turistica ... si azi am ajuns sa va rog sa semnati petitii online.

Da .... am crescut, m-am implicat, am facut ceva, am ajutat pe cineva, ma bucur! Azi sunt fericita, foarte fericita .... si mi-am dorit sa va spun!
Din prima luna si pana azi, asta e a-2-a schimbare si am de gand sa aplic tot ce am invatat in aceste 6 luni. E mult de lucru, am de gand sa maresc toate pozele de pe blog, sa pun noi gadgeturi care sa va permita sa imi share-uiti blogul, am sa fac totul mai usor si mai accesibil .... dar asta dureaza. De aceea daca intr-o zi intrati si nu puteti accesa un post, stati linistiti probabil ca lucrez la el. Multumesc de intelegere.

Astazi e o zi speciala, asa ca dupa cum va spuneam voi incepe un nou set de articole. Sunt articole cu rugaminti. Am sa va rog sa semnati si voi petitii online ce au legatura cu turismul, cu tara noastra sau alte tari. Stiu ca multi ati vrea sa dati o mana de ajutor, sa faceti ceva, sa ajutati unele locuri/monumente istorice/rezervatii naturale cu grad mare de degradare.... dar nu stiti cum.



Prima petitie e pentru 'Sarmizegetusa Regia, capitala Daciei, un loc al nimanui, pasat de la unii la altii, cu inconstienta si iresponsabilitate, de autoritatile statului. Fericiti ca nu-i baga nimeni in seama, vizitatorii ingroapa cu succes fosta cetate in munti de coji de seminte, iar natura le desavarseste opera, acoperind locul cu balarii.
Autorităţile statului dau dovadă de o indiferenţă de-a dreptul dureroasă faţă de un monument din patrimoniul UNESCO, comparabil ca valoare istorică cu Stonehenge
Daca iubesti Romania si iti pasa de viitorul urmasilor, semneaza si tu aceasta petitie si spune-ti parerea, adaugand propunerile tale pentru remedierea situatiei. Este probabil prea putin, dar este un inceput si poate ca Ministerul Culturii si Guvernul Romaniei isi vor intoarce privirile si spre acest obiectiv istoric inestimabil, unul dintre multe altele, lasate de stramosii nostri.'

In chenarul din dreapta gasiti 'Cuprinsul blogului' cu toate postarile de pana acum. Daca v-a placut acest post lasati-mi un comenatriu sa stiu :). Thanks for visiting!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu