Schimb in blogroll sau link exchange

Acum ca vine Craciunul si implicit vacanta de Craciun, voi avea ceva mai mult timp liber si parca prea putin material de rasfoit ( a se intelege bloguri ) asa ca mi-ar placea sa imi imbogotesc colectia din blogroll.

Nu prea am timp de cautat acum, de aceea va invit pe voi sa va inscrieti printr-un comment si voi raspunde la fiecare daca e acceptat sau nu. In principiu imi place tot ce e de bun gust in materie de: gastronomie, muzica, fotografie, internet, blogosfera, jurnale, calatorii si alte hobby-uri.

Sa ne intelegm, nu vreau schimb de trafic ( pentru cei interesati doar de acest aspect inchideti repede pagina ), in alegerea blogurilor nu ma voi uita deloc la acest aspect, puteti fi incepatori sau cu vechimbe de 5 ani, nu conteaza, eu imi doresc material de citit: lucruri de invatat, muzica buna, retete delicioase sau povesti ce ma binedispun.
Am o singura cerinta, sa fiti activi atat pe blogul vostru cat si pe blogul meu macar o data la 2 saptamani.
Tin sa imi cer scuze fata de cei care m-au trecut un blogroll iar eu nu pe ei ( am fost in situatia asta de multe ori ) ps : baga-mi un comment in ochi, nu astepta sa te gasesc ca poate asta se va intampla peste un secol :)

Asa ca va astept sa va inscrieti cat mai multi ( este loc pentru fiecare, la o adica voi pune blogroll-ul pe categorii! :)) sau intr-o pagina diferita! )


Va doresc tuturor un Craciun fericit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu