Top 5 Orase frumoase si nepromovate ale Italiei

Sunt cateva orase din Italia in care imi doresc mult sa ajung. Pe langa Milano, Venetia, Sicilia si toate orasele mari, pe care le stie toata lumea si care sunt demult pe lista mea, eu, mare iubitoare a acestei tari, am studiat-o si o studiez in continuare din fata calculatorului si sper sa ajung cat mai curand acolo. Nu am spus-o niciodata insa asa cum am fugit de 3 ori intr-un an in Maroc, fiindca am ramas puternic impresionata, la fel am facut si cu Italia, tot de 3 ori intr-un an (2010)! Si m-as duce in fiecare luna ..... m-as si muta acolo daca nu sa-r fi gandit deja atatia romani sa o faca ... inaintea mea!

Iata topul meu cu cele 5 orasele mai putin cunoscute insa care mie mi se par fascinante si sunt in fruntea listei Must See in Italy (intr-o viitoare vacanta)!

1. Alberobello pentru casutele trulli


by Verity Cridland


2. Calitri pentru peisaj

by Vito F

3. Arezzo pentru spiritul rural si stemele de la ferestre :)




4.Matera - o alta fata a Italiei


by Pot Noodle


5.Maratea pentru plaja si mare

by mozzercork



                Voi ce orase/sate mai putin cunoscute din Italia va doriti sa vedeti/sau ati vazut deja?


Thanks for visiting,

Citeste aici mai multe despre Italia(click)


Daca v-a placut acest articol dati Like si Share pe pagina de Facebook : Click Here!



 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu