Astazi va fi un articol despre mine!

Nu e despre calatorii, nu e despre mine calatorind .... e despre mine si viata! Shayna m-a provocat la o leapsa, una simpla si la obiect!
So .... here I go ....

Iubesc - sa calatoresc, oh spuneam ca nu vb de calatorii, ok! Iubesc sa fac shopping, sa ies cu fetele, imi plac cluburile .... exact tot ceea ce nu ati crede despre mine :)))).
In viata iubirea e pretudindeni si sta in lucrurile si gesturile simple nu in actele egosite de gen  'de ce nu m-ai sunat' - nu te mai iubesc, 'de ce nu mi-ai cumparat' - nu te mai iubesc ... etc!
Cresc - Banii in banca, datoriile, florile pe campii, tot ce e material si palpabil! Eu ma dezvolt ...
Pacatuiesc - in lumea mea nu exista pacate .... ps: e rusinos sa zic zilnic :)
Citesc - mult! sute de pagini virtuale pe zi :))
Cred - in reancarnare, momentan traiesc in a-5-a viata
Mimez - tot ce vreti, sunt o experta
Visez- sa vad lumea
Cer-  iubire, calatorii,  bani, timp, si tot ce credeti ca-mi puteti oferi :))
Frumos- tot ce ma unge la suflet
Destept- o iluzie, oricat vei sti niciodata  nu va fi suficient
Femeile- acele personaje pe care barbatii nu le pot intelege
Sex vs Dragoste- un cocktail bun
Detaliile- cele ce fac diferenta
Istoria- origini, razboaie, chestii din astea grele
Tentatia- ispita ce te asteapta la colt, take it or drop it!
Gresesc- mereu 
Durerea - mi-as dori sa dispara
Suferinta- Un sut in fund e un pas inainte
Singuratatea- sper sa nu ma intalesc niciodata cu ea
Ce conteaza- pt mine? Familia!

Viata- cel mai frumos lucru ce mi s-a putut intampla
Eu - stiti voi: calatoare, fiica, mama, sotie, prietena, protagonista a propriului meu film



Thanks for visiting, 



Daca v-a placut acest articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu