O cladire speciala din Paris

O cladire speciala din Paris
Pentru iubitorii de arta contemporana!


"Nu te obosi sa fii modern. 
Din pacate acesta este singurul lucru, pe care orice ai face, nu-l poti evita." Salvador Dali

Eu sunt plecata ( detalii gasiti in pagina de Concurs) dar v-am pregatit in continuare articole! :)


Acest articol participa la Miercurea fara cuvinte by Carmen
Thanks for visiting,



 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!  

23 de comentarii:

  1. Modern? Parcă tot mai frumoase erau vremurile apuse...

    RăspundețiȘtergere
  2. Arta... pentru toate gusturile :)
    Happy WW!
    PS: concediu minunat îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred că nu tot ce zboară se mănâncă!La umbra modernismului se ascund și lucruri pe care prefer să nu le comentez!Modern-ul este frumos și binevenit și important!

    RăspundețiȘtergere
  4. Peter astazi tot ce iese in evidenta e modern :)! Nu e neaparat si frumos! :)))

    Carmen multumesc

    Abbibal nu e tocmai o expozitie, sau se poate spune si asa, o cladire cu expozitie permanenta! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Modern, nu și frumos, doar la modă.Foarte adevărat, din păcate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Modern,nu întotdeaunea este
    și frumos!
    Concediu plăcut scumpo!
    O zi superbă!

    RăspundețiȘtergere
  7. E cladirea Primariei, nu? Interesanta hainuta a imbracat :-P

    RăspundețiȘtergere
  8. Si nu ne zici pe unde umbli brambura?

    RăspundețiȘtergere
  9. o nota de culoare nu strica nimanui!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce interesanta e! Nu am vazut-o cand am fost la Paris, sigur mi-ar fi ramas in minte. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place citatul ales din Salvador Dali! Si cladirea, e un adevarat happening! ;)
    Distractie placuta in vacanta. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Zodrac, Elena multumesc :)

    Ioana sincer eu nu am vazut sa fie scris nimic de primarie si din cate am inteles e asa permanent :)! iar interiorul e un studio de arta contemporana cu graffiti si te mir ce, asa ca nu cred ca e aceeasi cladire!

    RăspundețiȘtergere
  13. Liliana nu, fiindca concursul e deschis pana in 10 august! :)

    Aa da se poate zice si asa! Mai ales in centrul Parisului unde totul e putin prea sobru!

    Mihaela sigur ai fi remarcat-o!:)))

    Mirela, Sophie multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Aliceee, nu e frumos sa ne tii in suspans, eu mor de nerabdare sa aflu unde iti petreci aceste superbe zile de vara.
    Cam extravangant modernismul pentru gustul meu. :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Alicee, scrie mare pe cladire: "mairie de Paris" :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. SUPERB!:) Calatorie reusita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nice nu mai e mult pana in 10 august! stiu ca am pus termenul cam lung, dar cand am plecat si am scris articolul aveam atatea pe cap! acum mai asteptati putin :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ioana stiu dar m-am gandit ca e doar un autocolant fiindca tot e scris pe el (mareste poza) si in plus nu are nici fata de primarie! e la fel ca toate cladirile?

    RăspundețiȘtergere
  19. Şi totuşi o primărie ar trebui să fie ceva mai ...altfel , dar nu te joci cu gustul oamenilor !

    Îţi doresc tot ce-ţi doresţi de la această călătorie !!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sorin multumesc :)))! Eu totusi nu pot sa cred ca e primaria! ar fi prea de tot :)))

    RăspundețiȘtergere