Rezumatul saptamanii 1: ganduri la gramada

Prima saptamana am petrecut-o mai mult in familie. Intalniri, revederi, povestiri. Cred ca cunoasteti meniul :)

Ganduri ordonate dupa prima saptamana:


Ganduri la gramada dupa prima saptamana

-Dupa o saptamana in Maroc pot spune ca temperatura e destul de constanta, intre 20-25 grade ziua si 10-15 grade noaptea. A plouat in 2 zile cate putin. Nesemnificativ.

-Ca inca nu m-am acomodat de tot, inca simt ca timpul trece pe langa mine si ca plutesc. Nici nu stiu cum trec zilele.

-Dupa prima saptamana sunt in urma cu scrierile pe blog. Cam cu o saptamana. De groaza. Vroiam sa fiu la 2-3 zile distanta. Inca visez

-Dupa o zi am declarat ca netul aici merge groaznic. Dupa o saptamana ma declar invinsa. Nu am rabdare sa incarc poze. Stau cate 20 de minute pt una. Si articolele pt prima data in viata mea le scriu in Word, nu direct pe blog. Inca nu am gasit o solutie, dar inca mai caut ….

-Mancarea e la fel de buna cum imi aminteam. Si prajiturile sunt la fel de fine !

-Preturile au crescut si la ei putin. Ceea ce e ciudat. 3 Ani la rand erau aceleasi preturi. Si schimbul valutar era la fel, acum euro e jos. Castigi mai bine cu dolarul. Bine ca m-am informat din timp ....

-Acum e perioada rodiilor si a fructelor de avocado aici ! Mananc la samburi zilnic. Si shake-urile verzi sunt bauturile de baza. Alternate cu capsuni si piersici. Soacra mea pastreaza mereu de toate in congelator.

- Anghinarea e scumpa si mananci din ea foarte putin. Anii trecuti am refuzat sa mananc. Acum ca m-am mai deschis la minte fata de experientele culinare am gustat. E buna. Dar stai 10 minute ca sa dezfrunzezi leguma pt a gusta putin din cotor. Sosul cu care se mananca nu imi place. Are prea mult otet.

- Casablanca e parca putin mai curata. Poate din cauza ca a plouat. Sau inca nu am ajuns in locurile acelea cu hartii si pungi peste tot.

- Am descoperit secretul frumusetii parului! Uleiul de migdale. Dupa splare iti ungi parul cu el. Daca nu vrei sa ti se imbacseasca in 2 zile parul nu dai si la radacina. Din pacate partea asta am invatat-o pe propriul cap :)

- A trecut deja o saptamana si inca nu mi-am gasit material pt jelleba. Am devenit o pretentioasa.:)

- Kari s-a obisnuit usor. Ceea ce e o noutate. Inca mai zice sa mergem acasa din cand in cand. Dar nu atata de des cum credeam. Pe bunica si bunicu ii pomeneste in fiecare zi. Semn ca i dor de ei!

Am zis tot ce aveam in cap despre aceasta saptamana! :))

See you! ... soon
Thanks for visiting,

Daca v-a placut acest articol dati Like si Share pe pagina de Facebook : Click Here!
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

19 comentarii:

  1. Anonim1:17 p.m.

    Oaw.....
    Kari a inteles ca veti ramane acolo? Probabil ii e dor de prieteni, si evident de bunici. As vrea sa intreb cum o sa procedezi cu scoala dar...n-ar fi frumos din partea mea :)
    Am ulei de migdale bun, presat la rece, fabricat aici in Germ si o sa incerc.Il usuci cu foenul sau il lasi liber? Nu e uns?

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaaiii Aliceee...secretul uleiul de migdale ? ...in Maroc ???...e bun uleiul de migdale , e super...dar secretul femeilor din Maroc...e minunatul ulei de argan....vrem si noiiiiiiiiiii............

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, uleiul de argan are o multime de beneficii. cat despre rodii... :X sunt preferatele mele...

    RăspundețiȘtergere
  4. ne bucuram ca ne tii la curent cu experientele tale de acolo, eu unul am avut niste probleme cu internetul si putin personale asa ca am mai rarit vizitele prin online, incerc si eu sa recuperez cand timpul imi ingaduie

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pot spune Aliceee?
    Nu pot spune decît două lucruri:
    - sper ca de dragul fiului vostru să vă adaptaţi acolo cît mai bine.
    - nu te necăji că internetul nu merge cum ai dori; relatările tale, sunt pur şi simplu, fotografic de explicite.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alicee, te inteleg perfect cand spui ca simti ca plutesti, si mie mi-e greu sa ma obisnuiesc cu faptul ca esti acum intr-o alta tara. :))Dar oricum povestile tale sunt fascinante, asa ca nu ma plang. :D Te cam invidiez pentru clima in care locuiesti actualmente, mi se pare ideal la 20-25 de grade ziua... Asta era si visul meu, sa traiesc intr-un loc cu o clima subtropicala. Cat despre anghinare ce pot sa spun, nu am mancat niciodata, avocado si rodie nici atat. :(
    Nu am inteles, cum adica esti in urma cu o saptamana cu scrisul pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  7. Hapi eu l-am lasat liber. Dar vezi sa nu pui mult ca unge parul. Si mai ales nu la radacina! Dar se zice ca face mult bine firului de par, acum sa vedem in timp ...

    Coco ulei de argan se foloseste la mancare si salate (in familia mea nu) dar pt par femile se dau cu ulei de migdale :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana Q mie nu imi place foarte tare dar mananc daca sunt pe gratis si desfacute :))).

    Pato sa stii ca si eu te citesc chiar daca nu comentez intotdeauna :). Stai relax

    RăspundețiȘtergere
  9. tibi multumesc :) incercam

    Nice daca te uiti la articole sus apare data cand s-au intamplat si ziua. ultimul articol e cu data de 26 octombrie! Nu scriu zilnic fiindca nu am cum sa selectez poze, semnez etcccc in aceeasi zi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Liliana jelebba e haine traditionala marocana :) am una albastra. Apar cu ea prin poze :)

    RăspundețiȘtergere
  11. O sa vezi ca am si eu un articol maine in care povestesc ce minunatii de fructe papa aici :-) Sunt incredibil de bune fata de acasa, nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. "Pap", mi-a alunecat un a :-D

    RăspundețiȘtergere
  13. ...pai toata lumea ridica in slavi uleiul de argan marocan in cosmetica... ultima gaselnita...pai eu ma dau pe fata cu el...ahaa...de-aia ma alearga un caine din colt :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim7:44 p.m.

    Am pus aseara . Imi place cum staluceste parul . L-am uscat foarte putin si l-am prins peste noapte intr-un coc in varful capului :)) ca sa aiba volum dimineata.
    Am avut grija sa nu dau la radacina si am fost multumita de rezultat

    RăspundețiȘtergere
  15. Coco e hidratant? Eu am fata foarteeee uscata asa ca m-as da si eu pe fata.

    Hapi ma bucur ca l-ai folosit. O sa il folosesc si eu, mi-a si luat soacra o sticluta :)

    RăspundețiȘtergere
  16. este super hidratant...tu ai acolo ,original , noi ne chinuim sa cautam sa scrie made in Maroc pe el...si tuu...incearca si spune cum este ...si pe fata , si pe par ...si este si scump aici...incearca-l !

    RăspundețiȘtergere
  17. e scump si aici :))
    Bine bine am sa il incerc :)

    RăspundețiȘtergere