Targul de Craciun din Milano

27 de comentarii:

  1. Ce lucruri frumoase şi câte bunătăţi sunt în acest târg.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, ce ispite ! As ceda in fata cassatei si a fructelor glasate ... o sa le visez sigur la noapte, Alicee. Craciun Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am la genova perioada asta...nu am reusit sa ajung...dar mai trag speranta:) ...painea cu masline..of ...o ador:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu o sa visez cu siguranta pane con olive :))) Cate bunatati chiar !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. vai cred ca ti s-a facut asa foame dupa ce ai facut pozele astea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dani inseamana ca vei avea un vis frumos :)

    Genova ... Love that city! cred ca e minunat de Craciun

    Larisa nu stiu care e faza ca paine imi place, maslinele si mai si, dar combinatia nu.

    Kadia de fapt muream de foame deaia cred ca am fotografiat aproape toata mancarea din targ (hahahah). Dupa ce am gustat cate ceva am trecut la globuri si alte cele :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt fan al piticilor. As gusta din painea aceea c masline.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim3:16 a.m.

    Prima poza e TRAZNET! Si ce e in ea.
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  9. De ce e mereu mai frumoasa livada vecinului? Multumesc de imagini, mi-au placut mult! Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Evident, mie mi s-au lipit ochii de martipan :-)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ei bine, recunosc, intrece orice astptari acest targ. Multumim pentru pozele de senzatie, toate produsele sunt fabuloase(unele si apetisante), iar pentru mine as fi ales cu siguranta un glob cu o casuta si niste braduti in el. :) Spectaculos si delicios. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. O cascadă de frumos în frumos ...
    Mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  13. Alice, ți-ai făcut pcate cu mine ! Sunt moartă după preparatele mediteraneene, asta e cea mai savuroasă bucătărie din lume ! Nu mai pot să scriu, mă duc să caut ceva bun !

    RăspundețiȘtergere
  14. ce de bunatati , Aliceeee...offf...painea aia cu maslineee...

    RăspundețiȘtergere
  15. WOW! Ce de minunatii acolo! Imi plac toate articolele tale! Iti multumesc pentru ca m-ai plimbat prin locatii de vis si m-ai incantat cu fotografiile si informatiile oferite!
    Iti doresc sarbatori luminate de iubire alaturi de cei dragi!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. multe dintre produse sunt foarte gustoase, altele..sunt mai mult bune pt fotografii! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  17. Se pare că ai ceva cu privitorii... lol! Am salivat după toate bunătăţurile de acolo, ce mai! :)
    Îţi doresc sărbători de vis alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  18. eu m-am oprit si am savurat aceste bunatati....

    RăspundețiȘtergere
  19. yammi! superbe si delicioase poze! daca puneai si niste arome aici pe blog, era la fix!
    cred ca-i o incantare sa rontai si sa privesti toate minunatiile astea...

    RăspundețiȘtergere
  20. Superb! Imi plac targurile de Craciun, iar fotografiile sunt minunate.Felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce frumos!
    Ce decoratiuni faine si ce de bunatati!
    vreau si eu :(

    RăspundețiȘtergere
  22. WOW! minunat târg! belsug si veselie! :)
    este ultima postare Miercurea fara cuvinte - înainte de Craciun... Iti doresc sarbatori fericite, multa sanatate, bucate bune pe masa si colindatori la ferestre! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Wow, ce frumos! In Iasi n-am vazut asa ceva...de fapt la noi Targul de Craciun inseamna vreo 10 chioscuri, cu branzeturi si mezeluri, caciuli din blana si vreo 3 ornamente urate. :(
    Si nici n-a fost promovat cumva, l-am vazut din intamplare, ca e localizat langa birou.

    RăspundețiȘtergere
  24. M-ai facut sa mi se faca iar dor de Italia!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Vrand, nevrand am fost si eu la targul de Craciun din Milano anul trecut. Am nimerit exact cand era greva asa ca a trebuit sa stau cateva ore bune in Milano. Intr-adevar toata mancarea arata foarte bine, dar cum spunea cineva mai sus, unele sunt bune doar pentru a fi pozate. Mi-am luat si eu niste gogosi cu crema de vanilie inauntru, aratau delicios dar erau oribile si mai erau si reci pe deasupra. In pozele tale pare mult mai frumos decat era in realitate. Sincera sa fiu am vazut alte targuri mai frumoase chiar si la noi in tara. Cel de anul asta din Londra ramane preferatul meu.

    RăspundețiȘtergere
  26. ador targurile de craciun! foarte frumos! pup

    RăspundețiȘtergere