Top 5 cele mai superbe gradini pe care le-am vazut pana acum

Am vazut foarte multe parcuri si gradini in vacantele mele de pana acum ( Gradina Palatului Shnobrunn Viena, Gradina Botanica din Iasi, Gradina Augustus din Capri, Villa Michele din Capri, Gradina Botanica din Cluj, Gradina Boboli din Florenta, Gradina Luxemburg si Tuileries din Paris, Gradinile regale de pe Valea Loarei, Gradina Botanica din Pisa, Arboretul din Ketchemet, Expozitia de bonsai din Budapesta, Gradina Palatului Belvedere din Viena,Sera tropicala casa cu fluturi din Viena, Parc Guell si Parcul Citadela din Barcelona,  etcccc)

 Cele mai frumoase si interesante din top 5 sunt:








3.Vila Ruffolo (Italia)


2.Gradina lui Monet-Giverny (Franta)




Acesta este un top pur personal!!


Acest articol participa la Miercurea fara cuvinte
Multumesc Carmen si imi cer scuze pentru text


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!  

30 de comentarii:

  1. Frumos top! imagini de vis!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si Craciun fericit in continuare!

    M-as aseza un pic pe bancuta din gradina portugheza si misterioasa/

    RăspundețiȘtergere
  3. Noa serbus. Care de care mai frumoae. Dar parcă tot Muzeul Satului din Sibiu îmbrăcat în mantia albă a iernii este mai frumos, mai ales când omătul este în strat gros.

    RăspundețiȘtergere
  4. fiecare loc cu farmecul lui...deosebit ce ne-ai prezentat aici...

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de norocoasa esti sa vezi asemenea frumuseti! excelent top :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Top sau nu, superbul îşi găseşte casa oriunde în aceste imagini ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe imagini!
    Esti o norocoasa ca ai putut calatori atat si ma bucur pentru tine! Iti doresc multa sanatate si un an nou plin de noi si frumoase calatorii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim8:27 a.m.

    bucuroasa cred ca esti ...ai vazut atatea minunatii :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Greu de făcut un top. Sunt aşa de multe grădini minunate! Dar selecţia ta, este foarte inspirată. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aici m-ai nimerit - slabiciunea mea sint plantele si gradinile. Sint superbe toate, fiecare in felul ei si imi place, ca ai ales stiluri diferite. N-am vizitat nici una din topul tau, multumesc de informatii, Alicee.
    An Nou Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  11. Imagini superbe ,minunate gradini!
    An Nou Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  12. Greu de alcatuit un top,toate gradinile sunt minunate.An nou cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Un An Nou plin de realizari si bucurii :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoase gradinile! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai cu ce te lăuda, toate sunt frumoase şi oricine şi-ar dori să ajungă să le vadă!

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte frumoase.eu am vazut doar gradina palatului Shnobrunn Viena si e tare de tot.

    RăspundețiȘtergere
  17. eu as impinge si Parc Guell un pic mai sus in top :))) Dar in afara de gradinile Palatului Versailles nu am vazut restul gradinilor din Topul tau, dar imaginile sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  18. Te felicit pentru ca ai reusit sa te plimbi atat de mult. Amintiri frumoase, adunate cu grija.

    RăspundețiȘtergere
  19. Superbe toate gradinile! Ai avut niste calatorii de vis! Un an cu si mai multe calatorii iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. wow!:) cum arata gradina din Franta! happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. grdinile sunt cele mai mari minunatii...superbe !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. cosmin7:04 p.m.

    Felicitari pentru peregrinari.
    Un singur mare regret am pt tine, ca nu ai fost la Villa D'Este din Tivoli, de langa Roma. Cred ca ar fi fost altul topul. In rest cred ca gusturile noastre corespund.
    M-as fi asteptat sa faci un top 10 unde sa pui, asa de suflet, si gradina botanica din Cluj.
    Spor la bloggarit in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte frumoase imaginile! Sunt de acord cu numarul 1, insa imi place foarte mult si Versailles!Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte inspirata alegerea ta pentru pozitia fruntasa a topului, dar o mentiune speciala si pentru Gradinile de la Versailles. Iar panorama din Ravello te lasa ca de obicei fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mi-as dori mult sa vad si eu Gradina Majorelle, pare superba...

    RăspundețiȘtergere
  26. ...si totusi, nimic nu se compara cu gradinile romantice englezesti...
    La multi ani tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ping la ARTE !
    Un An Nou fericit, cu sanatate si bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  28. Kadia Parc Guell e interesant, iesit din comun, cu siguranata ar fi in top 10 :)

    Cosmin stiu ca am ratat gradina din Tivoli la mustata, nu am gasit autocarul :(((( Sper ca sa mai ajung intr-o zi in Roma si atunci sigur o sa ma abat pana in Tivoli :)
    Sincer sunt destul de suparata pe cei de la Gradina Botanica din Cluj! Ar putea mai mult pe terenul ce il au!

    Ioana sper sa ajung sa vad si eu gradinile englezesti, am vazut un singur parc in acest stil la Paris dar nu era foarte bine ingrijit

    Multumesc tuturor pentru comentarii! Va doresc in continuare Sarbatori fericite! si celor ce plecati sa sarbatoriti de pe acum venirea noului an: La multi Ani! Sa aveti parte de calatorii de vis in anul care vine!

    RăspundețiȘtergere
  29. Şi o variantă doar pentru România nu o să apară. :P

    RăspundețiȘtergere
  30. Diana cred ca glumesti. In afara de Cismigiu stam horror la capitolul acesta. Dar inca mai sper ca copilul meu va prinde gradini si parcuri amenajate cu stil. :))

    RăspundețiȘtergere