Film: Talented Mr Ripley - Italia de la Nord la Sud

In fiecare sambata va astept cu un film pt pasionatii de calatorii


Saptamana 5: Talented Mr Ripley

Rezumat: Nu pot sa va zic prea multe fiindca s-ar pierde tot farmecul filmului, insa va asigur ca Italia nu a arătat niciodată atât de minunat, ca atunci cand Ripley (Matt Damon), calatoreste prin ea ducand o viata de bogatas în stilul Dickie Greenleaf (Jude Law).

Nota personala : Mi-a placut ! In special pentru peisajele din film. Actiunea incepe in USA (deloc originali americanii astia) New York si se continua in Italia. Sicilia (Palermo) apoi micul sat Mongibello care in realitate e o combinatie de Ischia si Procida. Secventele din film cu portul si plaja sunt din Inschia iar cele cu minunatul satuc colorat sunt din Procida. Amandoua locatiile se afla in the bay of Naples (zona Napoli). Din pacate eu nu am ajuns sa le vad desi am fost foarte aproape de ele ….
  Cei doi prieteni Dickie si Ripley au facut scurte calatorii in :
Napoli : cafenea din film o gasiti aici : Caffè Latino, Via Monte Testaccio 96
San Remo (la festivalul de Jazz),
Venetia (multe peisaje superbe de pe canalele orasului)
Roma unde s-a si filmat o mare bucata din film.
Deci daca vreti sa faceti o vacanta virtuala in Italia invaluita intr-o poveste cu mult talent vizionati : Talented Ms Ripley !







                                    Click aici pentru a vedea mai multe: FILME CU CALATORII
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

13 comentarii:

  1. Cum se numeste filmul, Alicee?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am vazut! Dar il voi vedea curand, pare dragut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1:02 p.m.

    Pe mine asta m-a cam plictisit. Nu o zic ca sa giu eu gigi contra, pur si simplu mi s-a parut static. Doamnei i-a placut mult (pe motiv de Matt Damon, ahhh doamne, ca-i blond cu ochii albastrii :P). Sper sa nu te superi, dar mie mi s-a parut film de fete. Din categoria superioara, dar film de fete :P.
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  4. Larisa sa vii sa ne spui cum ti s-a parut :)

    Vladimir mie mi-a placut mult, m-a tinut in suspans, nu citisem recenzii, nu stiam la ce sa ma astept, si toate "teoriile mele" erau pe rand spulberate. A fost total imprevizibil :)
    Nu ma supar, nu am de ce, ne plac filme diferite, e normal, nu ar avea cum sa ne placa la toti aceeleasi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi-a placut mult filmul, l-am revazut dupa o vacanta in Italia pentru a mai vedea locurile. Un alt film care mi-a placut-sunt deja indragostita iremediabil de Italia- a fost "It started in Naples" cu Clark Gable si Sophia Loren, actiunea se petrece in Capri,e un film mai vechi dar atat de sensibil si autentic...

    RăspundețiȘtergere
  6. Titlul filmului imi pare extrem de cunoscut...nu stiu de ce dar am impresia ca am incercat sa-l vad intr-un timp(cand toata lumea vorbea de el), dar nu am reusit(mi s-a parut plictisitor). Acum, daca l-as gasi, m-as uita de curiozitate sa descopar peisajele de vis recomandate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie mi-a placut filmul, m-a tinut in suspans.
    Vladimir a uitat sa spuna ca, in afara de a fi blod cu ochi albastri, Damon chiar face un rol foarte bun (si) aici.
    Desi intr-adevar, filmul nu e o capodopera.
    Mai degraba mi-a starnit interesul titlul mentionat mai sus, cu Gable si Loren, imi plac filmele clasice, dar pe asta nu il stiu.
    In schimb cine va vrea sa urmareasca The Talented Mr Ripley sper sa fie atent/a si la muzica, mi se pare un punct forte al filmului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Genial film excelent jucat..un alt film sublim este OFF THE MAP o poveste adevarata despre unul dintre cei mai interesanti pictori moderni americani, un film ce ne introduce in lumea stranie a desertului american...peisaje superbe

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim de recomandare. chiar ma gandeam ce film sa vad dupa amiaza asta iar recomandarea ta pica tocmai la tzanc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Carminal multumesc de recomandare, am sa il vad cat de curand si am sa scriu despre el pe blog!!!

    Nice e interesant, daca reusesti sa il gasesti uita-te!

    Mihaela ai dreptate, si muzica e super, si actorii, si peisajele, si povestea e interesanta, totusi daca esti mare consumator de filme poate nu il vei gasi extrem de 'original' :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Karma multumesc de recomandare, am sa il vad si pe acesta :)

    Ana sa revii cu un mesaj, daca ti-a placut sau nu

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici eu nu l-am vazut, dar il am, stiu ca e filmat prin Italia si tocmai de aceea o sa-l vad indiferent de actiune :D

    RăspundețiȘtergere