Vacanta in Franta- ianuarie 2012

Marti m-am intors de la Paris. Aseara m-am intors de la Timisoara. Acum sunt obosita, dar Kari nu ma lasa sa dorm asa ca m-am gandit sa structurez pe scurt vacanta mea in Franta + cateva poze din fiecare zi pentru cei ce nu m-au urmarit pe Facebook. Ceilalti stiti deja ce am facut :). Nu o sa scriu despre Franta acum, voi continua cu Romania si Maroc asa ca articolul acesta e doar un scurt rezumat, o sa va povestesc pe larg in lunile care urmeaza. :) Mai ales ca trebuie sa incep cu vacanta de la Paris din mai 2011, despre care inca nu v-am povestit....

Ziua 1: Paris

1. Flea Market de la statia de metro Mairie d`Issy
2. Muzeul Cartilor de joc si de tarot
3. Turnul Montparnass, plimbari prin zona, cumparat bilet spre Rouen pt luni
4. Muzeul Postei ( e vis-a-vis) de gara Montparnass

Ziua 2:  Paris

1. Cartierul Latin
2. Notre Dame
3. Piata de Flori
4. Plimbare pe malul Senei
5. Biserica St Eustache
6. Cea mai mare Piata de antichitati din lume
6. Biserica St Sculpice

Ziua 3: Paris
1. Muzeul Parfumului
2. Plimbare prin zona Opera
3. Muzeul Muzicii

Ziua 4: Rouen

1. Plimbare prin centrul istoric al orasului
2. Muzeul Ceramicii
3. Muzeul de Fier Forjat

Ziua 5: Paris

Shopping in Forum Les Halles si Rue Rivoli
2. Plimbare pe malul Senei
3. Gradina Tuileries
4. Camps-Elysees

Citeste toate articole despre Paris aici --> FRANTA
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

1. Articolașul asta pe zile e numai bun pentru un viitor călător în Franța! Mai ales că ne putem face o idee cât de cât despre cum nu putem organiza mai bine pe zile și ce putem bifa. Oricum până să ajung eu, mai durează așa că o să aștept cuminte detalierea!

2. Astept info despre: muzeul cartilor de joc si de tarot, despre muzeul parfumului la care am vrut si n-am mai ajuns...

3. Dianora din pacate nu stiu cat e de reprezentativ, asta a fost a treia vacanta la Paris, m-am dus nepregatita de pe o zi pe alta, nu e pt cei ce merg prima data, sunt alte locuri ce trebuie vazute: cartierul Montmartre, Marais, Turnul Eiffel, in plus iarna nu e recomandat de mers fiindca e noapte la 5 si obiectivele turistice se inchid devreme :((

In a-3-a zi a fost asa frig ca la 5 m-am dus acasa. Batea un vant, nu puteam sa tin nici aparatul drept, muzee la ora aia nu mai ai ce sa vezi ....

4. Liliana Muzeul Parfumului e o dezamagire, 4 camere si destul de sarac. E mai mare magazinul de parfumuri de la iesire :))
    Muzeul cartilor de joc e foarte frumos si mare!

5. pacat de faptul ca ai prins frig , in rest ar fi fost perfect !

6. Alicee, nu pot sa cred la cate obiective ai ajuns. Cred ca n-ai stat locului o clipa. Esti o tanara deosebit de energica, ambitioasa, pusa pe fapte mari. :D Esti incredibila! :) Sper ca ai avut o calatorie reusita. :)

7. Ca să vezi coincidenţă! Şi eu tot despre Franţă mi-am propus să scriu! :)

8. Coco nu ar fi fost chiar perfect fiinca se intuneca atat de repede si absolut toate obiectivele turistice se inchid la 17 maxim 18 ceea ce e deprimant. Sa ai timp si sa nu ai ce sa faci cu el.

Nice multumesc. Nu sunt chiar atat de multe, doar par. Daca as fi avut timp sa ma documentez mai bine, ar fi iesit ceva mult mai stufos :)). Asa m-am plimbat si prin acelasi loc de 2 ori :((

Tiberiu eu nu scriu despre Franta ....

9. astea sunt dezavantajele calatoriilor iarna, daca mai prinzi si vreun viscol si anularea zborurilor....Eu plec in martie la Paris , am mai fost , vreau doar sa ma plimb relaxat de ziua mea. sper sa fie un pic mai bine cu vremea.puuuuup

10. Da n-ai pierdut timpul, pas du tout :)

11. asteptam sa zici ceva si de timisoara, dar banuiesc ca urmeaza :))
    mi-a placut cum ai grupat fotografiile, simpatic mod de prezentare. ai prins vreme faina(nu se vede frigul in poze, in schimb se vad culorile!)
    spor la povestit, sunt numai urechi.

12. Modniza in martie va fi superb, caldura, numai bine.

Natural, nu l-am pierdut dar cred ca o documentare mai buna si mai mult timp mi-ar fi fost de ajutor

Aa de Timisoara nu am zis ca nu se potrivea cu titlul (vacanta in Franta). Oricum despre Timisoara voi povesti inainte de Franta :)

13. Se pare ca ai avut o activitate intensa la Paris. Noi cand am fost am stat 7 zile dar cred ca am vizitat jumate din ce ai mentionat tu. :) + Moulin Rouge (am fost la spectacol - deosebit)

14. superbe locuri.am sa tin minte despre locurile spuse de tine.multumesc.imi place cum povestesti.spor.