Bilet de avion Wizz Air Ieftin ponturi la discutii turistice

Astazi la discutii turistice vreau sa vorbim despre biletele de avion. Despre cand si cum cumparam bilete de avion! Acesta e un subiect destul de drag mie avand in vedere cei peste 5 ani de calatorii cu avionul in care simt ca am invatat cum functioneaza unele companii aieriene low-cost! Cel putin cunosc destul de bine cum merg lucrurile cu Wizz Air, fiindca cu ei calatoresc cel mai mult!
Am studiat mult timp cum si cand sa imi cumpar un bilet de avion fiindca doream cel mai bun pret! Acesta nu va fi un articol cu mituri sau cu date exacte gen: "in 15 mai se vinde cel mai ieftin bilet de avion", nu as avea cum sa fac astfel de afirmatii dar pot sa va scriu cateva sugestii, pont-uri pe care le-am remarcat eu in timp! In primul rand fiecare companie aeriana functioneaza altfel! De aceea cumpararea biletului de avion in avans cu 3 luni e doar un mit! Da, merge bine la unele companii, dar nu la toate! Sa va explic ...

Cand sa cumperi biletul de avion la Wizz air

Pasul 1- Vezi preturile in avans sa stii la ce sa te astepti
In momentul in care esti decis pentru perioada si destinatia in care vrei sa calatoresti urmareste preturile! O sa vezi ca daca te uiti de acum preturile peste 4 luni sunt aceleasi in fiecare zi! Nu se schimba deloc! Pentru o perioada lunga de timp acestea sunt tot 400 ron! Sau 600! sau 300ron! Eventual ceva mai scump in weekend! De aceea la Wizz Air cumpararea biletului de avion nu e mai ieftin daca il cumperi cu 3 luni in avans! Fiindca acel pret fix e pretul recomandat pe acel bilet de avion!

Pasul 2 - Studiaza oferta/preturile cu 1 luna inainte
Si atunci cand sa il cumperi? Atunci cand preturile incep sa difere! atunci cand o data e 125 ron, iar la alta data e 400! De ce difera preturile? Fiindca multi cumpara din timp si atunci cu 3 saptamani - 1 luna inainte se scot la vanzare biletele pentru cursele mai putin cumparate! deci totul e in functie de locuri! daca au ramas multe locuri libere in avion atunci biletul va fi ieftin, daca deja e aproape plin biletele vor fi mult mai scumpe decat acel pret recomandat

Pasul 3 - Cumpara biletul de avion!
Si acum trecem la ultimul pas! Previziunile! Daca stii ca vrei sa calatoresti  exact inainte de Craciun, de Pasti, de Anul nou, atunci e bine a cumperi cu mult timp inainte cand biletele sunt la acelasi pret recomandat! fiindca in ultimele saptamani vor fi bataie pe ele si preturile vor fi mult mai mari! Daca ai nevoie de un bilet pe o data fixa, deasemenea e bine sa mergi pe pretul recomandat! sau sa astepti primele zile de fluctuatii cand pretul ramane la fel cu cel de acum 4 luni sau scade! daca esti flexibil asteapta linistit pana cu 1 luna inainte!

Cand sunt cele mai ieftine bilete de avion la Wizz air?

Pentru cumparat - Din ce am remarcat eu preturile se schimba de 2-3 ori pe saptamana! De obicei luni sunt mai ieftine si in weekend sunt mai scumpe!

Pentru data - Cele mai ieftine date sunt de obicei exact acelea din timpul sarbatorilor! Ziua de Craciun, 1 Mai, 30 Decembrie, ziua de Pasti! Dumineca preturile sunt de obicei mari, la fel si vineri (fiindca e weekend)! Sunt mai ieftine in timpul saptamanii sau sambata!

Pentru perioada - toamna (octombrie-noiembrie) si primavara devreme ( februarie-martie-prima jumatate din arilie) gasiti preturile cele mai mici!

Alte recomandari: e bine sa urmariti oferta lor de 3-4 ori pe saptamana in momentul in care vanati biletele de avion cele mai ieftine :)!

Acum esti pregatit! Cumpara un bilet de avion ieftin AICI

Citeste articole cu sfaturi, idei, informatii aici --> PONTURI BUNE

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

1. nu stiam ponturile astea,mersi.dar am luat la paris cu blue air cu vreo 3 luni inainte si a fost 25 de euro dus-intors.

2. Monica2:19 p.m.

multumesc de ponturi...am observat ca pentru destinatiile din Europa tarifele sunt destul de mici dar cand vine vorba de alt continent preturile explodeaza.Aveti cumva ponturi si pentru biletele de avion cu destinatia Cairo?

3. Modniza eu din pacate nu am calatorit niciodata cu Blue Air, in principal fiindca nu au plecari din Cluj :(

4. Bine ai revenit in primul rand!
    Apoi merci pentru ponturi, multe nici eu nu le stiam!

De multe ori mi s-a intamplat sa trebuiasca sa calatoresc la data fixa, asa ca fie ca imi placea fie ca nu pretul, trebuia sa cumpar atunci, din motive de cand puteam sa iau concediu. Cand lucram in Romania, nu prea puteam sa am concediu cand vroiam eu. Eventual mai decalam cu cateva zile daca gaseam ceva mai ieftin. Eu n-am calatorit niciodata cu wizz air, dintre cel low cost doar cu blue air si ryanair. Chestia cu weekendul am observat-o si eu, la cam toate companiile, intr-adevar sunt mai scumpe, la fel si treaba cu sarbatorile. Dar cine pleaca chiar in ziua de Craciun?! :))

Eu tot ce incerc sa fac, atunci cand pot, este sa cumpar cu cat mai mult timp inainte, asta daca nu depind de o data fixa. De exemplu caut de acum bilete pt sarbatori in Romania si ceva pt sempembrie spre Marseille. Desi uneori am gasit, cum zici si tu, bilete ieftine (alea necumparate) si cu cateva saptamani inainte.

Nu stiu, depinde de cu cat timp inainte ma hotarasc sa plec undeva si de disponibilitatea de concediu, zile libere etc...

5. Multumesc pentru ponturi!

..nu am zburat niciodata cu wizz air, asa s-a nimerit.. singura data cand am mers pe cont propriu am avut bilete printr-o agentie, iar compania aeriana a fost una greceasca. In rest doar bilete cumparate de/prin firma angajatoare cu cel putin 3 luni inainte. Lufthansa ori British Airways.

6. de cand cu mutarea curselor de pe Baneasa pe Otopeni, au scumpit biletele. Nu stiu daca e mutarea de vina, dar noi ( si colegii romani de munca) ii urmarim aprig.
    Un alt tips& tricks la Wizz-air: au e prioade de reduceri. Deci faceti-va abonament, ca sunt cateva zile pe an cand vand cu 15- 20% mai ieftin. Uneori merita.

7. Foarte utile informatiile! Eu insa nu mi-am cumparat niciodata singura biletul de avion, am apelat la agentii. Am mai vorbit cu prietene de-ale mele si chiar imi spuneau de o agentie cunoscuta din Iasi care nu practica preturi mari, si care vand biletele de avion la acelasi pret cu care sunt vandute la agentia Tarom din Iasi.

8. Eu de obicei cumpar biletele cam pe ultima suta de metri, cu 1-2 saptamani inainte, nu prea imi planific vacantele din timp :D Cred ca cel mai devreme le-am luat cu o luna inainte de plecare...

9. Din pacate ponturi nu stiu, am facut si simulari pe net si mi-au rezultat preturi la fel de astronomice chiar si inainte cu 6 luni de plecare, dar am auzit persoane care se laudau ca au platit pe o cursa doar 1 euro. Subtilitatile nu le spuneau, poate erau ei baftosi sau poate erau clienti fideli ai unei companii. Eu am primit invitatia in Bruxelles si mi-am luat bilet dus-intors cu 3 saptamani inainte de plecare. 1000 de lei.

Multumim pentru sfaturi.Lucrez intr-o companie care este reprezentant Wizz Air in Romania si sustin tot ce ai scris .Sunt sfaturi bune,utile DAR... asteptand sa iti cumperi un bilet cu 1 luna inainte poti avea surpiza sa nu gasesti oferte extraordinare.Depinde foarte mult de perioada cand ai planificata vacanta.Eu de obicei imi achizitionez biletele cu 11 luni intainte.Sunt sigura ca am cea mai buna varianta si daca nu plec nu pierd mare lucru:25-20 eur? Nu este o tragedie.Putem calatori mult ,des si cu bugete mici daca ne planificam din timp mini vacantele.Pot sa spun ca zilnic vad pasageri care cumpara bilete cu 100-140-200 eur pe aceeasi destinatie unde eu am cumparat cu 25...si ma felicit pentru ca am facut un deal grozav:).Bafta si calatorii cat mai multe si ieftine!

11. Low cost am fost doar o data cu Blue Air si erau biletele castigate la un concurs. Deci mai ieftin de-atat nu se poate :) Dar am sa tin cont de ponturile tale cand voi mai calatori low-cost.
    Referitor la zborurile intercontinentale, stiu ca pe ruta Canada-Romania erau preturi super la inceput de an, daca luai pentru ... vara.

12. Natural asa e de obicei la toate companiile preturile sunt mai ieftine daca le iei din timp! :)

Anonim pentru Wizz air sunt sigura de informatiile pe care le-am scris! Nu stiu cum cumperi bilet cu 11 luni inainte fiindca la ei nu te lasa decat cu 8 luni maxim din cate vad pe site! Cine stie, or fi fost in trecut ...
    Cat despre cumpararea biletelor cu 3 saptamani inainte, uita-te acum la cursa Bucuresti -Milano (am luat-o la intamplare) si vei vedea ca intre 15 si 25 iulie (deci plina vara) biletul e 120 ron, pe cand in martie anul viitor biletul variaza intre 200 si 300 ron!
    Si m-am uitat si pe Paris! La sf lunii iulie 2012 pretul e de 200 ron pe cand la sf lui martie 2013 pretul variaza intre 280 ron si 350 ron!

13. Nice eu am calatorit cu 1 euro dus cu Wizz, printre primele curse din Cluj in Pisa! Erau preturi pentru a promova destinatia! Dus -intors, si taxe a fost 50 ron :)
    Pe Bruxelle cred ca nu sunt prea multe variante de aceea si preturile sunt mai mari :((
    Cat despre preturi super mici Ryan Air avea la inceput oferte cu 2 euro o gramada, din pacate nu am beneficiat de ele :(((

Andra sa inteleg ca esti genul last time minute sau mai bine spus, fata care nu rateaza nici o ocazie si zice Da provocarilor turistice! Foarte bine

14. Mihaela eu in Cluj stiu agentie care vinde bilete pe ultima suta de metri mai ieftin decat pe site-ul companiei! Cum e posibil? Pai merg la risc si cumpara in avans la preturi super mici si apoi le vand cand preturile cresc, dar stau un pic sub pretul publicat de companie :)

Miha.Ela inseamna ca nu ai nici pont-uri! uite pana sa scriu acest articol nu stiam ca sunt atat de multi cei care cumpara prin agentii :)

Larisa Marseille suna bine si septembrie e mai aici! Faza cu sarbatorile e adevarata, nu prea iti vine chiar atunci dar eu o data am luat de 1! a fost o adevarata calatorie de 1 Mai :)

15. super interesant , o sa ma uit si eu ...in ultimii 3 ani nu am fost din pacate decat in Bulgaria...unde ajung in jumate de ora :)

Le cumparam asa ca tine -la ocazie. In sensul ca atunci cand stiu deja data la care trebuie sa calatoresc (in general sunt cateva zile cu care pot jongla, nu am un termen fix) incep sa consult oferta de la wizz. Cam cu o luna inainte le achizitionez dar si cu 2 saptamani inainte de zbor am gasit oferte bune
    E neplacut atunci cand ai un termen fix si nu poti jongla. De exemplu cand am plecat in Spania luna trecuta si aveam rezervarea la hotel nu puteam sa luam o data pentru zbor cand biletele ar fi fost mai ieftine. Ca ne-ar fi costat cazarea extra - prea mult.
    Asa ca a trebui sa platim......"pretul corect" destul de ridicat :)

17. Anonim cu 11 luni inainte?eu stiu se pot cumpara biletele cu maxim 9 luni inainte si nu sunt neaparat si mai ieftine,eu am luat cel mai ieftin bilet cu 6 euro Constanta-Pisa(stau in Bucuresti,biletul de tren a fost peste 100 ron plus taxi),cel mai scump bilet platit de mine a fost Bucuresti-Praga-Barcelona-Doha-Sao Paulo-Buenos Aires la 600 euro sau Bucuresti-Londra cumparat cu 24 ore inainte de zbor 425 euro.
    Sfaturile pentru cumpararea unui bilet de ieftin sunt foaarte utile,trebuie sa fii si pe faza cand apare oferta,depinde si de timpul liber al fiecarei persoane.
    ps.eu mi-am luat Bucuresti-Budapesta pentru septembrie la 14 euro:)5 zile,nu prea exista concurenta si pretul este super:).

18. Am auzit destui cunoscuti povestind despre bilete de avion la 50 de lei cu toate taxele, dar n-am avut niciodata bafta de asa ceva. Cel mai ieftin pe care l-am prins a fost un Blue Air spre Roma, 25 de euro pe sens cu tot cu taxe. Cu Wizz nu am zburat decat o singura data, si am luat niste bilete decente (nici scumpe, nici ieftine, nu s-a schimbat pretul de loc vreo 2 luni). Pentru Blue Air, cel mai bun moment e cel in care se publica orarul de vara/iarna, atunci se gasesc biletele alea la 20 de euro.

19. Arkelian asa e! au deseori 20% reducere! Stiu ca parca in 8 Mai e ziua Wizz Air si tot in Mai mai baga o zi in fiecare an :)
    Si pe la noi, de cand au introdus curse din Targu Mures, de multe ori acestea au pret mult mai bun decat de la Cluj! eu m-am dus deja de 2 ori pe acolo (ambele dati la Paris)

Coco, Andreea inseamna ca o sa va amintiti de aceste sfaturi cand veti calatori!

Hapi cred ca daca nu poti jongla doar printr-o minune prinzi oferte bune fix in ziua in care poti tu sa mergi :(

20. Moschino biletul acela combinat suna foarte bine si ieftin! A fost dintr-o bucata cu atatea legaturi sau combinat si ai putut vizita fiecare tara??

Apollo eu vanam intr-o vreme la Blue Air bilete spre Portugalia dar nu erau deloc ieftine!!! mai ca as fi zis ca depaseste in mod "nesimtit" preturile de low-cost! mai ales ca era vorba de luna februarie si preturile nu mergeau sub 200 de euro!
    Pana la urma m-am saturat si am luat Cluj-Barcelona-Lisabona la 100 euro, cu Wizz si Vueling! cred ca a fost mai bine asa :)
    Dar acum bine ca mi-ai zis, sa urmaresc si eu perioada cand schimba orarul

21. Si eu cel mai mult am zburat cu Wizz. Am prins si eu bilete la 1 euro + taxe de rezervare spre Pisa (doua curse anul trecut). Eu sunt foarte multumita de Wizz, daca nu erau ei, eu calatoream cu mult mai putin, dar la preturile lor bune am reusit si eu sa ma misc ceva... Am bifat cu Wizz o gramada de destinatii si cred ca cele mai scumpe bilete cu ei au fost la 380 de lei dus/intors pentru doua persoane (Paris 2012), iar cele mai ieftine 60 de lei dus/intors doua persoane (Venetia in 2009) ;) Cum zice al meu sot: "mai profitam si de data asta?" :)) Noi am intrat si in wizz exlusive si aveam preturi si mai bune... Am cumparat si cu 2 luni inainte si cu 9 luni inainte bilete daca am simtit ca-s preturi de neratat... E o loterie pana la urma cu bilete, eu merg pe varianta planificare din timp. O singura data am luat bilete prin agentie si asta pentru ca imi trebuiau niste legaturi de care nu stiam, dar acum oricum am mai invatat si nu as mai fi apelat nici macar odata.
    Mi se pare foarte straniu cata lume isi ia bilete de avion prin agentie cand totul este atat de simplu acum... Bine, ca pe mine ma mira peste poate in continuare cata lume calatoreste prin agentii cand e floare la ureche sa-ti organizezi vacanta singur...

22. Habar nu aveam ca poti gasi si bilete mai ieftine aproape de data decolarii, da totusi nu as putea sa astept. Eventual daca trebuie sa plec in graba si am noroc...
    Foarte bune sfaturile. Multumim. Bine ai revenit :)

Si eu tot de pe Wizz Air am cumparat bilete si ma uitam inainte pe ce data sau in ce luna o sa fie mai ieftin,dar de un timp nu imi mai arata preturile pe lunile ce vin.Este doar la mine asa ? A fost foarte bine pana acuma,dar acuma nu mai pot vedea preturile doar daca selectez o zi anume.

24. Gata Alice, raspund cu intarziere fiindca in sfarsit sunt si eu in vacanta.
    Nu stiam nici eu ponturile oferite de tine, la anul cand va incepe turneul Depeche Mode voi fi pe faza pentru bilete de avion probabil zilnic. Anul asta prefer excursiile interne.
    Insa la fel ca si Bia sunt si eu mirata de numarul mare de oameni care prefera sa apeleze la agentiile de turism. De ce? Din comoditate?
    Mie imi place sa stiu ca nu arunc banii aiurea, iar agentiile imi par o cheltuiala inutila.

25. si eu am observat ca nu intotdeauna ai avantajul de a avea un pret bun daca cumperi mai devreme :( La noi depinde foarte mult unde mergem. Daca este vacanta atunci verific cam care ar fi preturile in perioada care ma intereseaza pe http://www.traveleurope.com/ sau http://www.ebookers.ch
    Aleg insa companii pe care le stiu sau despre care am auzit lucruri bune. Daca avem program fix si este absolut necesar sa fim la timp atunci aleg companiile de linie care imi garanteaza destinatia.
    Recunosc ca iau biletele cele mai ieftine in perioada dorita plus-minus o saptamana, dar nu stau sa vanez cele mai ieftine bilete in timpul anului. Am observat ca daca pleci prin mijlocul saptamanii eviti preturile de week-end dar depinde foarte mult de destinatie.

26. am fost doar de 2ori cu wizz, prima bilet luat prin agentie, scumputel si a 2a o castana luata la gramada cu reduceri de card wizz si alte artificii. inca nu m-am decis sa calatoresc singura, asa ca am oameni care se milostivesc si de mine, ma agata la caruta lor cand fac rezervari :)

27. Pana la avion, sa ramanem pe sine :)

Ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa ... pe sine.

Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

am biletul luat pe 4 sep vreau sa merg mai inainte de 4 septembrie cum fac

29. Anonim suna la serviciul clienti si schimba data, dar vei plati diferenta de pret (daca este) plus o taxa care nu stiu exact ca e! sa-r putea sa fie mai ieftin sa renunti la bilet si sa iti iei altul nou pe data dorita :(

30. Buna vreau si eu un indiciu la vreo agentie care vinde sub pretul de pe site astazi in timp ce am hotarat sa-mi cumpar bilete wizz cluj madrid pana am schimbat eu din euro in lei au schimbat si ei pretul de la 655 la 955 lei asa ca daca stiti pe careva sa vanda sub pretul de pe site cumpar 2 bilete
    multumesc

31. legat de WIZZ Discount Club. Am cumparat 2 bilete pentru ROMA in urma cu 1-2 saptamani, la care am adaugat si taxa pentru club (pentru ca in viitor sa calatoresc mai ieftin). Fara taxa era 87 euro, iar cu taxa 97 euro. Deci cu 10 euro mai mult. E ok daca timp de un an de zile cumpar biletele cu o reducere. Surpriza am avut-o cand am intrat in cont-ul meu de WizzAir si mi-a spus ca nu sunt in WIZZ Discount Club, cu toate ca am platit acea taxa.
    Vreau sa imi cumpar bilete de intoarcere din ROMA, nu ar fi corect sa imi ofere acea reducere, odata ce am platit taxa anuala?
    Sau.. taxa se plateste la fiecare set de bilete cumparate?? iar in acest caz nu e rentabil sa platesti acea taxa decat daca cumperi mai mult de 3 bilete pe un zbor. La trei bilete ai reducere 3x10euro, deci taxa de 29.99 euro.

stie cineva cum functioneaza toata chestia asta??? sau a fost o eroare de sistem cand am platit acea taxa si nu m-au luat ei in evidenta??

32. Am agentie de 14 ani. Biletele cumparate prin agentie au acelasi pret fiindca agentiile nu pun comision peste ci incaseaza un comision (de obicei modic gen 5%) de la compania aeriana (exista sistem integrat pentru ticketing cu majoritatea companiilor aeriene)! biletele pot fi mai scumpe doar daca agentia de turism nu se misca destul de repede si furnizeaza informatii vechi. Agentia de turism poate scoate preturi mai mici (nu fiindca a cumparat din timp mai ieftin, cum s-a vehiculat pe aici) ci pentru ca renunta partial la comision sau are o intelegere speciala cu compania aeriana privind volumul vanzarilor. Eu personal nu fac ticketing in agentie si am cumparat si prin agentie si direct in functie de oferta in acel moment.

33. Anonim 1 nu stiu o agentie, suna la mai multe agentii si portaluri ce vand bilete de avion!

Hopeful Ed in mod normal platesti o singura data taxa anuala insa nu costa 10 euro ci mai mult 15-25 ceva de genul! Apoi ai reducere tot anul! Eu folosesc cu succes cardul!

Anonim2 mersi de clarificare! Atunci poate ca lasa din comisionul lor ca sa nu piarda toti banii sau au ceva intelegere cu compania!

vreau sa imi spuneti si mie este posibil sa cumpar biletul de avion cu cateva ore prima sa porneasca avionul?????

35. ai dreptate si nu prea, dar in mare parte ai ;) ...in legatura cu preturile si scumpirea lor: preturile se schimba de la ora la ora ( poate urca, poate scadea ) stiu asta pt ca lucrez la o agentie de voiaj. Daca doriti detalii va las un numar de tel: 320 870 9473 ( IT ) sau Kolcer Cosmin ( Facebook ) va ajut cu placere :)