Craciun si Revelion in Romania

Draga Romania, azi iti scriu o scrisoare! 

Nu va fi una plina de felicitari dar promit sa nu sar la gatul tau prea tare! Totusi am cateva nemultumiri si trebuie sa ti le spun verde in fata! Acum sa ne intelegem, tu chiar imi placi, vezi am dat si Londra pentru tine, dar serios incep sa ma gandesc daca chiar meriti? 



Norocul tau ca  .... esti  frumoasa! 

Ai bogatia si frumusetea aceea naturala care pe bune lipseste multor tari! Serios! Daca vrei sa iti spun Londra e falsa! e frumoasa! da! dar stii, e lucrata cu palme de om! pe cand tu ai primit  totul de-a gata! Munti si vai, sate izolate, orase frumoase, pesteri, lacuri, saline,  ba chiar si Dunarea a ales sa se revarse in Mare aici la tine! Litoralul cu nisip galben fin, oameni muncitori ce au creat mestesuguri si au format traditii! Pe bune le ai pe toate! Si vezi tocmai asta e nemultumirea mea! Fiindca nu stii sa faci nimic cu ele! 

Si sunt atat de suparata pe tine!

Fiindca stiu ca esti plina cu oameni frumosi, oameni ospitalieri, oameni cu o scoala in spate! Fiindca stiu cat de frumoase sunt regiunile pe care le ai! Fiindca stiu ce potential imens ai!

Dar de ce oamenii din afara nu pot sa vada asta? 

Fiindca nu stii sa te Promovezi draga Romania! Vrei sa incep cu standul nostru de la Tourism Market din Londra care a avut loc weekendul asta? Unde te-ai prezentat jalnic cu un stand din anii '90? Dar sa nu vorbim de targuri internationale, sa le luam prima data pe cele de la noi! Eu roman cautam in weekend Oferte de Revelion si Craciun! Am fost la Targul Touristica din Cluj si m-am uitat! si-am cautat! Si stii, nu am vazut nici o oferta cu Craciun la Cluj sau Craciun la Sibiu sau Craciun la Brasov! Nu mai zic de Craciunul nostru Traditional, ce se pastreaza dupa traditie, in Bucovina, in Maramures! De ce draga Romania? De ce toate afisele sclipicioase imi bagau in ochi Craciun de Poveste la Viena (da acolo unde ingheti de frig) sau Craciun la Praga! Sau chiar 3 orase intr-un singur Circuit! Tu de ce nu poti sa faci asta? De ce lasi ca ecoul tarii noastre sa rasune doar prin prisma unor oameni carora oricum nu le pasa de tine! Doar au plecat! Auzim mereu de ei la tv, in presa, pe internet! ca sunt romani .... 

Deci da Draga Romania, Iarna asta astept mai mult de la tine! 

Si apoi sa-ti mai spun ceva, Revelion ca in Romania nu mai gasesti nicaieri! Da poate ca pe-acolo pe unde sunt 5 stele si All Inclusiv or fi avand artificii ca-n povesti, dar stii, dupa tot spectacolul acela lumea se duce la culcare si a doua zi oamenii se trezesc intr-un nou An! Cel putin asa mi s-a spus!
Toti Romanii plecati vin in tara de Sarbatori fiindca aici nu-i ca la nimeni! Fiindca la noi preturile sunt prietenoase, aruncati o privire pe ViaRomania - Oferte Revelion 2013 care au oferte diversificate si programe speciale de unde sa alegeti! Si mai presus de preturi sa nu uitam, ca romanii stiu ce-i aia distractie! Stiu ce-i dans pana dimineata! Se imprietenesc repede si pun de-o petrecere, de-o Hora,  cat ai zice Hop! Dar vezi tu inca n-ai Sarit Calul!

Si daca toate aceste Plus-uri nu sunt destule   .....  Hai sa-ti mai spun!

Crede-ma ca hotelurile si pensiunile noastre concureaza si sunt mai bune decat cele din afara! Adica la noi la pensiune 1 Star gasesti conditii ca afara la 3 Stele! Hai publicul ziceti ca nu e asa?! La noi Craciunul are traditii si bucate mult mai diversificate decat in alte tari! La noi Ninge!  La noi Mocanita merge de Revelion si se incinge o petrecere in Creierii Muntilor!Ce tara ne poate lua asta? La noi merg saniute pe alei, la noi se bea vin rosu cu scortisoara facut de casa, la noi cartabosul, sangeretele, jumarile, porcul proaspat taiat nu lipseste de la nici o cabana! La noi se canta Colinde si vin Uratori! La noi ai munti si partii reale!   De ce nu reusesti sa le umpli cu straini in fiecare an? 

Deci sper ca ai extras esentialul! Romania vin Sarbatorile, Vine Craciunul, Revelionul, Promveaza-te!  Fa-o cu incredere fiindca esti minunata!

XoXo, Aliceee



Mai multe articole puteti citi aici--> Romania

Daca vreti sa stiti primii ponturi despre calatorii va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

21 de comentarii:

  1. Anonim1:10 p.m.

    Alicee, ar trebui sa te gandesti serios sa deschizi o agentie de turism!
    Si daca o deschizi sa-mi faci o reducere de 20% la prima vacanta pe care o achizitionez de la tine pentru ca ti-am dat ideea asta
    Aaaa si te ajut cu sloganuri daca vrei, pt diverse destinatii :D
    Puuup

    RăspundețiȘtergere

  2. Salutare! Desi am mai intrat pe aici pe blog abia acum las un comentariu pentru ca trebuie sa recunosc ca ma incita subiectul.
    Stiu ca este o scrisoare imaginara la care nu stiu in ce masura va raspunde cineva, dar eu totusi o sa incerc (macar intr-o mica masura).
    Cu mai multe aspecte din ce ai scris aici sunt de acord, dar cu unele nu chiar. Sau sa spun altfel: nu mi se pare o viziune completa a ceea ce gaseste turistul strain cand ajunge in Romania. Viziunea este romantica (intr-un fel este normal, ca doar esti fata...daca Alice este numele real), dar nu completa.
    In primul rand Romania nu este un concept abstract ("Fiindca nu stii sa te Promovezi draga Romania"). Ea este reprezentata de noi (nu neaparat noi doi, ci de toti romanii traitori pe aici). Datorita noua romanilor tara arata intr-un anumit mod si este promovata (sau nu).
    De acord ca avem bogatii naturale incontestabile (munti, vai, pesteri, lacuri saline, Dunarea, Delta, etc). Nu ca alte tari nu ar avea asa ceva (mai putin o delta de genul Deltei Dunarii), dar la noi toate sunt grupate pe un teritoriu destul de mic ca intindere si cred ca pe asta ar trebui sa ne axam in promovarea turistica. Din pacate aici trebuie sa amintesc o realitatea romaneasca pe care nici o promovare nu o poate ignora: lipsa infrastructurii rutiere (autostrazi si drumuri secundare lipsite de gropi) si a celei feroviare (astfel trenurile sa poate avea o viteza medie ceva mai mare de 50km/ora). Nu mai zic aici de un sistem medical bine pus la punct (nu cred ca unui turist strain i-ar conveni sa ajunga intr-o tara din Europa in care nu se stie daca poate fi tratat cum trebuie, in caz ca i se intampla ceva). Fara lucrurile astea nu prea putem sa promovam mare lucru. Stiu ca-i dureros ce spun, dar este realitatea. Turismul nu este o ramura economica ce poate exista singura singurica fara contributia altor aspecte importante dintr-o societate civilizata (eu am mentionat aici doar infrastructura si serviciile medicale, dar mai sunt si alte lucruri de luat in seama).
    Despre acele traditii din Romania de care vorbesti nu-s de acord ca nu ar exista si in alte tari (bineinteles ca nu aceleasi traditii...altele)....poate nu in orasele mari (care ne sunt bagate pe gat in fiecare an, prin tot felul de oferte), dar au si ei oraselele lor micute si diverse sate risipite prin munti (e adevarat ca sunt ceva mai aranjate si mai dezvoltate economic...poate din cauza asta si avem impresia ca la ei nu mai exista nici un fel de traditie).
    „Revelion ca in Romania nu mai gasesti nicaieri”...nu stiu daca e chiar asa, dar eu cu siguranta nu concep craciun si revelion fara zapada si asta intr-adevar nu prea se gaseste in acele destinatii promovate de agentii.
    „Toti Romanii plecati vin in tara de Sarbatori fiindca aici nu-i ca la nimeni”. Asta e o viziune romantica care nu stiu cata sustinere are in realitate. Majoritatea romanilor (nu stiu daca toti) vin in tara de sarbatori pentru ca atunci au liber, au concedii si vin sa-si vada rudele pentru ca in acea perioada exista cele mai mari sanse sa-i gaseasca pe toti reuniti. E posibil sa fie si acea nostalgie dupa vremurile din tineretea sau copilaria lor (si atunci da...ar putea spune ca nicaieri nu-i mai bine ca acasa), dar cred cu tarie ca motivele principale sunt primele pe care le-am mentionat (am rude si diverse cunostinte plecate in afara si stiu despre ce vorbesc).
    Hmm...cam lung comentariul (nici nu stiu daca citeste cineva :)) )...sper sa nu te superi ca am completat tabloul turistic romanesc si cu putina realitate pe care nu o putem ignora. Promovarea vine si ea in timp, dar realitatea asta trebuie schimbata imediat (ma rog...de fapt trebuia schimbata demult).

    RăspundețiȘtergere
  3. Hapi mie mi-ar placea sa fiu agent de turism! Nu zic ca o agentie nu ar fi ok dar dupa ce am facut un curs de manager in turism am vazut ca de fapt pt a avea succes e mai complicat decat deschiderea unui birou, promovare si alte detalii de organizare! Nici nu dispun de bani pt o asemenea investitie :) Cred ca reducerea in acest sens o sa mai astepte dar promit ca in curand o sa te surprind cu altceva ....


    Domnul Alex multumesc de comentariu. Fi-ti sigur ca eu l-am citit cap coada si vor mai fi si altii! Aveti dreptate ca turismul in Romania e dependent de infrastructura si servicii de calitate! Si as putea sa completez si cu personalul din hoteluri si restaurantele de pe litoral, unde e turism sezonier si multi inca nu pun accent pe profesionalism! Dar dincolo de toate astea eu zic ca s-ar putea promova mai bine Romania! nu zic de litoral, de turism balnear, perelinaje pe la Manastirile din Moldova fiindca la astea poate ca ar mai fi de lucrat dar acum ca vine Craciunul s-ar putea face ceva programe pe Cluj+ Salina - Sibiu + Muzeul Astra - Sighisoara cu ceva programe speciale ce tin de traditiile noastre de Craciun dar si din vremurile medievale - Brasov cu Ski si distractie pe partii - Bran- Sinaia .... Eu zic ca ar fi mai interesant decat un Craciun la Viena si un Craciun la Budapesta fiindca dincolo de targuri am avea traditii si programe culturale pentru ei! Am amintit si de Craciunul in Maramures si Revelionul pe Mocanita! Eu zic ca asta ar prinde! fiindca hai sa fim seriosi, strainii nu stiu cum sunt drumurile noastre si nici nu-i punem sa-si strice masina pe ele cat timp ii plimbam noi! Cum de altfel ne plimba si ei pe noi daca alegem variantele agentiilor de turism! Apoi fata de un Craciun la Viena sau in Germania, la noi preturile sunt mai mici! ar fi mai multe zile, mai multe locuri de vazut si de experimentat ce tin strict de Craciun si Revelion! Apoi sunt traditii de Craciun si Revelion si in alte tari doar ca nu ni se vand noua doar orasele mari! Dar noi oricum nu ne promovam tara nici primivara, nici vara, nici toamna! eu zic ca Iarna am iesi cu ceva in fata! si am avea ceva mai interesant decat celelalte tari! :) de fapt, asta era si esenta articolului! Uneori mai trebuie sa amintim si lucrurile bune de la noi, fiindca multi uita de ele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar nicaieri nu se sarbatoreste revelionul ca la noi. Anul trecut am fost la Barcelona si nici macar un foc de artificii nu a fost. Am fost foarte dezamagiti si am zis ca ne vom interesa mai in detaliu de acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai lucrurile bune chiar trebuie amintite mereu pentru ca astfel sunt mai mari sansele ca ele sa fie cunoscute si de catre straini.
    Ce am vrut sa spun cu tot comentariul este ca turismul nu poate exista doar prin simpla promovare a unor obiective/locuri dragute/traditii. Si asta nu doar in Romania.
    Chiar ai dreptate cu personalul din hotelurile noastre. In Romania mai degraba as indrepta un turist strain catre niste pensiuni dragute (pe multe dintre ele pot sa le recomand din proprie experienta). Sunt mult mai ieftine si de cele mai multe ori chiar mai curate (asta daca e sa le comparam cu hotelurile mai vechi). De fapt cam asta e una din marile probleme ale turismului romanesc: in anii de dupa revolutie ne-am indreptat mai mult catre un turism individual sau in grupuri mici (pensiuni) si mai putin catre un turism de masa (investitii serioase in marile statiuni si hoteluri).
    Eu stiu ca strainii habar n-au cam cum sunt drumurile noastre (oare chiar asa o fi?...ma gandesc ca or avea si ei cunostinte ce au trecut prin Romania) si ca ii putem plimba noi, dar nu aici este buba cu drumurile execrabile. Poate daca stai cuminte in autocar si nu mai faci pe soferul pe soselele patriei noastre intr-adevar nu-ti mai faci nervi. Dar ce faci cu timpul petrecut in trafic?...timp care, tin sa spun, este ingrozitor de mare indiferent ca esti sofer sau simplu pasager. Stiu ca sunt nitel vehement la capitolul asta, dar asta ma enerveaza cel mai mult in Romania: faptul ca-mi petrec muuult mai mult timp pe drum decat pe munte (sau in orice alt loc in care vreau sa ajung si sa ma simt bine).
    Din cate vezi eu de fapt ma refer mai mult la cazurile generale si nu neaparat la perioada sarbatorilor...si de asemenea mai mult la turistii straini. Noi romanii cred ca stim destul de bine ce avem in tara, conditiile si drumurile de aici. Pentru mine unul zapada si traditiile sunt factorul hotarator pentru perioada sarbatorilor de iarna, asa ca nu trebuie prea mult sa fiu convins (asta ca sa termin si intr-o nota mai pozitiva :D).

    RăspundețiȘtergere
  6. citind comentariile lui alex si articolul tau va dau la fiecare dreptate, ca in bancul ala cu evreul. avem si plusuri si minusuri, ar fi loc de mai bine, dar deocamdata nimeni nu prea e interesant sa apuce pe panta asta. litoralul scoate bani oricum, chiar daca turistii sunt tratati superficial, statiunile de munte sunt pline ochi iarna, chiar daca preturile sfideaza de multe ori bunul simt.
    ar fi interesanta o comparatie de pret, intre un revelion la noi si unul la viena. sa fie chiar asa de ieftin la noi? din auzite 5zile in maramures cu program de revelion, masa, festiva, sanii, all inclusive ar fi in jur de 1500lei pt doua persoane, in conditiile in care se inchiriaza toate cele 7camere ale cabanei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aa, 1500 de lei e ieftin! Adica 750 lei 5 zile, cu masa festiva si tot, all inclusive, inseamna undeva la 170 de euro pe persoana! In Viena 3 zile cu mic dejun depaseste 250! Cel putin asta am vazut! Si oricum eu nu cred ca se poate compara un Revelion in Maramures cu unul in Viena! Nu zic ca Viena nu e frumoasa dar e oras mare, e frig si in afara faptului ca vei sta afara peste noapte si vei vedea artificii, nu cred sa poti face multe ....
    Nu zic ca turismul la noi e ieftin, mai ales pentru Romani, mai ales la salariile noastre! Dar pt straini ar fi ...

    Raluca serios fara artificii? eu ma gandeam ca au program special cu mega distractie, doar Barcelona e oras de noapte! nasol :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Alex ( sper ca nu va deranjeaza sa vb la per tu) stiu ce zici cu drumurile si eu desi nu sunt sofer, e frustrant! Dar uite, eu zic sa nu ne impotmolim in asta! putem vedea partile bune, din nou! Cum ar fi faptul ca avem o tara mica si pana la urma nu trebuie sa-i plimbam pe turisti peste tot! Putem face un program pe 4-5 zile (din Cluj- avem aeroport) ii ducem la Salina - apoi Sibiu ( nu se pierd mai mult de 4 ore) - Sibiu - Sighisoara/ Sighisoara - Brasov / Brasov - Bran / Brasov - Sinaia! Hai sa fim seriosi ca stim cum merg circuitele - 10 ore stai in masina si 4 deca esti fericit te lasa sa te plimbi prin oras! si nu e gluma! Deci in Romania chiar nu ar fi asa! distantele sunt mici! Cazarea si eu as propune pensiuni fiindca sunt din specificul nostru romanesc! Mai ales cele rusitice/ vanatoresti/ cele tematice unde servesc si mancare traditionala! In plus eu cred ca deja lumea s-a saturat de Roma, Viena, Venetia, Istanbul, Budapesta ... nu zic, sunt orase foarte frumoase dar in ultimii 5 ani, de cand cu low-cost-urile lumea le-a cam vazut!

    RăspundețiȘtergere
  9. Un articol foarte bun, cu comentariile lui Alex de asemenea, demne de luat in seama.

    RăspundețiȘtergere
  10. Suntem frumosi, suntem educati dar nu avem realizari in ceea ce priveste infrastructura, sistemul medical si alte reamuri importante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sar si eu in discutie, cam tarziu e adevarat, dar abia acum am descoperit blogul...... daca imi permiteti; frumosi si educati??? Sa ne uitam un pic in jur sa vedem cainii de pe strazi, muntii de gunoaie,cersetorii si "fratii nostril" tiganii si nu cred ca pot sa ader la "frumosi si educati ".
      La aceste chestiuni de baza se adauga zambetul ucigator de "binevoitor" al celui care te serveste in magazine sau in hotel sau la restaurant, faptul ca un drum de 2h cu masina ajungi sa il faci in 4h din diferite motive,mancarea de calitate indoielnica din estaurant si preturile super exagerate pentru niste servicii de multe ori iluzorii.
      Strainii cand vin la noi nu stau intr-o colivie de aur, se lovesc si ei de aceste probleme si tot romantismul se duce pe apa sambetei cand te lovesti de realitate.
      Avem o tara frumoasa, asa este, traditii pe care nu stim sa le promovam si mai presus de toate , noi, cei de acum, am distrus tot ce a fost mai bun cladit odata, din pacate. Responsabilitatea asupra faptelor si deciziilor noastre a disparut, suntem , generatiile de acum, o umbra a celor ce au fost cu adevarat oameni de cultura si patrioti...avem nevoie de reformare profunda a societatii noastre ( flamanda dupa can-can si manele).
      Traditionala Romanie intampina strainii cu zambetul pe buze, cu mancare de calitate, nu expirata, cu curatenie in hoteluri si servicii pe masura, cu medici care isi fac datoria si daca nu le dai "cotizatia" sfanta cu care si-au rotunjit salariul, cu profesori care rebuie sa inteleaga ca trebuie sa munceasca cu adevarat cu elevii, nu doar la meditatii, si exemplele pot continua...sunt prea multe.

      Eu am vrut sa-mi aduc colegii britanici in tara de Craciun, si cand am inceput sa planific....va spun doar rezultatul...am renuntat! Nu pot , nu am cu ce sa ma mandresc cand pentru un singur lucru bun care il vreau sa il arat rasar alte 10 proaste in urma mea.
      Munca constiincioasa cred ca e singura care ne poate scoate din mizeria de acum.

      Ștergere
  11. Articolul tau mi-a adus aminte de o imagine care inca imi staruie in minte. Eram in autocar, pe o sosea din Belgrad(parca), iar pe fereastra am zarit deodata un mic autobuz pe care trona o reclama cu destinatii de vacanta. Cat am stat la semafor nu mi-am luat ochii de la tabelul cu tarile inscrise, iar in final am ramas foarte dezamagita ca nu am vazut printre ele si Romania... Mi-as fi dorit enorm sa fi fost si numele tarii noastre printre atatea altele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Alice, mie mi-a placut foarte-foarte mult articolul tau - poate tocmai pentru ca este romantic (cum spune cineva mai sus), adica scris din suflet - asa cum l-am inteles eu! Cu un lucru insa nu sunt de acord - pretul pachetelor turistice de iarna, spre exemplu, la noi mi se pare mult mai mare (pentru buzunarele noastre, ale romanilor) decat in Europa (Austria, Ungaria etc.), ca sa dau doar acest exemplu. Chiar si pe pagina recomandata de tine in articol "ViaRomania"... In rest, la experienta ta in domeniu, cred ca pot fi de acord cu parerea exprimata de Hapi. Mult succes iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt de acord cu tine că avem peisaje naturale superbe, de toate felurile. Sunt de acord că la noi Revelionul şi petrecerile în general sunt de nota 10, cu muzică, dans şi voie bună până în zori.
    Dar 2 observaţii:

    1. în România nu poţi face Crăciun la oraş ca turist pt că 90% din locaţii sunt închise. De Crăciun au liber pentru a fi alături de familie şi cei care lucrează în restaurante, mici hoteluri sau magazine. Doar pensiunile de la ţară sunt deschise pentru sejururi complete ca la carte de Crăciun.

    2. pârtiile noastre nu se compară nici pe departe, da' nici pe departe-departe, cu cele din afară - sunt scurte şi foarte scumpe şi nu mereu sunt bine întreţinute.
    Plus că la noi nu se găsesc abonamente referitoare la o întreagă zonă schiabilă, ca în Austria de exp, să te dai pe tot muntele şi în dreapta şi în stânga fară să-ţi faci 5 abonamente separate.. Aici fiecare "pârtier" te taxează pe felia lui şi pârtia lui, chiar dacă cele două pârtii sunt pe aceaaşi latură de munte şi chiar dacă au o parte de traseu comună.

    RăspundețiȘtergere
  14. da, am vizitat site-ul si am gasit o oferta interesanta chiar si pentru bugetul meu chinuit rau de tot.
    Hai ca deja mi-ai dat o idee ;) multumesc, sa vedem daca se va materializa

    RăspundețiȘtergere
  15. Tare, tare mi-a placut acest articol, ai zis tot ce as fi vrut sa zic si eu pe acest subiect. Si se simte in tonul tău, că tu chiar iubesti Romania si ca ai mare increde in ce se poate face aici, iar asta este o mare calitate Alice. Cand aud anumiti disperati care au apucat sa vada nu ce stiu eu ce tara artificiala de prin Asia sau Americi și apoi din exces de prostie nu mai vor sa auda de Roamnia simt o tristete nemarginita pentru ei, o mila aproape și apoi mă întorc la cei care gândesc ca tine. Super frumos! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  16. Miha.Ela multumim, cred ca ne-am completat reciproc! Eu am scos in fata frumusetea, Alex a completat cu partile realiste, mai putin frumoase pe care trebuie sa le luam in considerare! Nu neparat pt a zice NU ROMANIA ci doar sa stim cum sa pornim la drum!

    Adriana nu avem ce-i drept dar sa speram ca lucrurile se vor schimba in timp! si pe atunci Romania sa fi facut ceva progrese in turism

    Nice mda, asta spune faptul ca noi nu suntem acolo unde altii sunt! De ce? Nu fiindca nu avem cu ce ci doar fiindca nu bagam niste bani acolo unde trebuie! nu stim sa informam publicul calator din alte tari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Lorelei m-am uitat si eu peste oferte iarna asta! Depinde ce compari! De exemplu orasele noastre in perioada targurilor sunt mult mai ieftine decat ofertele din afara! Fiindca pe langa 120 de euro sau 200 de euro pe 3 nopti mai trebuie si mancare si intrari la obiective si sunt mai scumpe decat la noi! Fara sa vorbim ca, cazarea la pensiune in centrul orasului la noi gasesti cu 80 lei pt 2 persoane! Acum pe munti se mai schimba treaba! Bulgarii au intr-adevar preturi mai mici! dar Austria nu m-a convins deloc cu preturile lor! oricum eu vorbeam de oferele de Craciun personalizat cu traditii si tot! ceea ce in alte tari nu am prea vazut ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Andreia eu ziceam de perioada Craciunului si a targurilor care incepe de la sf lui Noiembrie! Atunci se fac excursiile si in alte tari! Chiar de Craciun si Viena e moarta! pt Craciun cu traditii ma referam la un pachet complex! cu traditii, mancare, colindatori cum se face prin Maramures etc!

    Ok cu partiile ai drepate! nu suntem inca la standardele celor de afara! dar totusi ele se umplu de romani in fiecare an! oare de ce?

    MihaelaDm sa ne tii la curent :)

    Bia Mersi! Ideea e ca as dori sa promovez mai mult Craciunul si Revelionul nostru si as dori sa se faca mai mult pt Romania acum, in perioada aceasta fiindca zic eu avem cu ce! Daca la mare ne intrec Grecii si Cipriotii, la Orase in top stau Paris, Roma, Praga, Viena, Budapesta, la partii Austria, la Spa Ungurii, macar in traditii si Craciun de poveste sa excelam!

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim3:00 a.m.

    România e o țară superbă..dacă românii erau oameni buni,gospodari,țara asta ar fi arătat cel puțin la fel de bine ca Germania..peisaje avem,potențial aveam,avem mare,avem de toate..oameni de calitate nu prea avem.Toți,mai nou își fac vacanțele pe la bulgari sau eu mai știu pe unde,când atât de aproape de noi sunt locuri superbe..Sibiu,Brașov,Transalpina..

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim vad ca aveti o problema cu vacantele altora! Si cu bulgarii etcc! Sa inteleg ca ati fost in Germania? Ei bine atunci macar aveti un termen de comparatie! De aceea calatorim si noi in alte tari pentru a vedea si alte locuri frumoase! Asta nu inseamna ca le desconsideram pe ale noastre!

    RăspundețiȘtergere