Avioane si rutele low-cost ce zboara din Romania

Astazi la ponturi turistice m-am gandit sa fac o lista de companii aeriene low-cost si unde puteti zbura cu ele din Romania. Stiti ca pe blogul meu va dau pont-uri cum puteti calatori mai ieftin si biletele de avion sunt mereu o problema. Desi eu calatoresc in general cu Wizz Air, voi cei din Bucuresti aveti mult mai multe destantii la indemana si e pacat sa nu va folositi de ele. Unele companii pleaca, altele vin, e bine sa le urmariti ca sa puteti profita de ofertele de lansare, promotii etccc!

ps: Nu uitati ca biletele de avion se cumpara cu minim 3 saptamani ca sa prindeti preturi mici.  


Din Bucuresti

Destinatii German Wings

Londra Stansted, Barcelona, Berlin, Bremen, Cologne-Bonn, Dresden, Frankfurt, Friedrichshafen, Hamburg, Hanover, Leipzig, Lisabona, Madrid, Milano, Munich, Nuremberg, Palma de Mallorca, Stockholm, Stuttgart, Venetia Treviso, Viena, Varsovia, Zurich, Zweibrucken 

 Destinatii Fly Niki: 

Berlin, Cologne, Copenhaga, Dusseldorf, Frankfurt, Hamburg, Hanover, Innsbruck, Karlsruhe/Baden, Milano, Munchen, Nuremberg, Paris, Roma, Viena, Zurich


Destinatii Blue Air: 

Arad, Barcelona, Bologna, Bruxelles, Catania, Cluj-Napoca, Dublin, Florenta, Heraklion, Larnaca, Lisabona, Londra, Madrid, Malaga, Milano Bergamo, Napoli, Nice, Pafos, Paris Beauvais, Paris Charles de Gaulle, Roma, Salonic, Stuttgart, Timisoara, Torino-Cuneo, Valencia, Viena 


Destinatii Wizz Air: 

Barcelona, Bruxelles, Catania, Cuneo/Torino, Dortmund, Forli/Bologna, Londra Luton, Madrid, Milano Bergamo, Napoli, Paris Beauvais, Pisa, Roma Ciampino, Valencia, Venetia Treviso, Weeze/Dusseldorf, Zaragoza


Din Constanta

Destinatii Fly Niki:

Berlin, Cologne, Dusseldorf, Hamburg, Hanover, Munchen, Munster

 

Din Sibiu

Destinatii Blue Air: 

Cologne, Londra Luton, Madrid, Stuttgart, Valencia 

 

Din Cluj-Napoca

Destinatii Wizz Air:

Alicante, Barcelona, Cuneo/Torino, Dortmund, Forli/Bologna, Londra Luton, Madrid, Milano Bergamo, Palma de Mallorca, Paris Beauvais, Pisa,  Roma Fiumicino, Valencia, Venetia Treviso, Weeze/Dusseldorf, Zaragoza

 

DinTimisoara

Destinatii Wizz Air:

Barcelona, Dortmund, Forli/Bologna, Londra Luton, Madrid, Milano Bergamo, Paris Beauvais, Roma Fiumicino, Valencia, Venetia Treviso

 

Lista am preluat-o de pe site-ul www.e-avion.ro care vinde bilete de avion pe aceste destinatii.

Voi cu ce avioane low-cost ati zburat din Romania si pe ce rute???

 

Thanks for visiting,

Citeste articole cu sfaturi, idei, informatii aici --> PONTURI BUNE

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

15 comentarii:

  1. Anonim9:19 a.m.

    Neatza draga mea! Blue nu mai zboara nicaieri altundeva decat la Stuttgart de pe Sibiu. Site-ul ala cam in urma cu stirile, ma rog agentia respectiva. Si vezi ca Wizzair mai are curse si din Targu Mures.

    RăspundețiȘtergere
  2. am zburat cu german wings, cel mai bun low cost ever(pina la berlin) il recomand cu caldura

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu low-cost am folosit doar ruta Bucuresti-Roma si am mers ca si tine, cel mai des cu Wizz. Pentru zborul de maine, cand o sa ma intorc acasa, am ales Blue Air intai pentru ca biletele erau mai ieftine si apoi pentru ca puteam sa-mi iau GRATIS bagaj de mana de 10 kg. Pe mine una ma seaca faptul ca Wizz-ul a bagat acea taxa de 10 euro pentru bagajul de mana. Nu mai zic de intarzieri, eu am patit sa astept aproape 3 ore in aeroport in Roma, iar cei din tara sa stea cu ochii la luna (intoarcerea era seara)timp de 3 ore in parcarea de la Baneasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lista e putin in urma. GermanWings si FlyNiki nu mai au curse spre Romania, desi e posibil sa revina in viitor. Blue Air nu mai zboara la Viena, Paris CdG, Salonic, Paphos, Heraklion... Posibil sa mai fie si alte erori.

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca e prima data cand aud de German Wings si de Fly Niki. Au si companiile low cost avantajele lor, poti face o multime de vacante la preturi bune. Eu de aici n-am decat Ryanair cu cateva destinatii doar, majoritatea care nici nu ma atrag macar :)). Ca sa-ti raspund la intrebare, din cele enumerate de tine n-am zburat decat cu Blue Air.

    RăspundețiȘtergere
  6. O singura data am zburat pe ruta Bucuresti-Bruxelles (si inapoi, evident) cu Blue Air. Cu trei saptamani am cumparat si eu inainte si nu am prin reducere. Si am facut destule simulari si cu jumatate de an inainte si tot degeba. In fine, poate aceste reduceri se aplica doar pentru clientii fideli. Sau...nu stiu, mai bine ma opresc aici cu consideratiile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am zburat pana acum cu low-cost, dar as pleca oriunde in lume. M-am plictisit stand in casa, in asteptarea caldurii. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pacate lista pentru Timisoara e cam saraca :(

    RăspundețiȘtergere
  9. german wings e foarte tare dar nu cred ca mai au curse din Bucuresti. blue air e deja cat taromul la bani deci low cost my ass, wizz nu merci, am fost o singura data, mi-a ajuns, plus ca s-au nesimtit si ei la preturi (am cautat bilete la Londra acum vreo luna si era mai scump ca taromul)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu Blue Air am plecat din Bacau spre Paris si Londra. Am cumparat bilete la pretuuri foarte mici (undeva la 200 RON dus-intors)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu inainte zburam cu Wizz Air, dar de cand mi-au stricat 3 valize si au pus taxa pentru bagajul de mana nu mai merg cu ei. Eu cand plec de la Londra, nu ma duc acasa decat o saptamana, sau maxim 10 zile asa ca nu am nevoie de valiza si nu-mi convine sa platesc si bagajul de mana pe langa pretul biletului. In ultimul timp am mers cu Blue Air, am gasit preturi avantajoase, ai locul tau in avion si trebuie respectat. Am mai mers cu Malev, cand mergeam in Italia si faceam escala la Budapesta. Si eu au preturi bune dar se pierde mai mult timp cu escala.

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim9:14 p.m.

    Zbor mereu de la cluj catre Dortmund cu Wizz. Foarte des :)
    Am zburat tot cu Wizz la Valencia
    Si din Ro, cam atat

    RăspundețiȘtergere
  13. Noi am zburat cu Wizz Air, Fly Niki, German Wings si Easy Jet din Bucuresti si am fost multumiti de fiecare data. Nu am avut probleme. Suntem curiosi de Air Berlin, pe care am observat ca nu l-ai mentionat in lista de mai sus.Am auzit numai lucruri bune si despre ei, oricum.

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim8:39 p.m.

    nu mai este....asta de curand s-a schimbat

    RăspundețiȘtergere