Weekend low-cost in Baile 1 Mai la Hotel Aqua

Daca va intrebati unde am disparut zilele astea, acum vine raspunsul - am fost la Baile Termale din statiunea 1 Mai! Am mers cu trenul  Cj - Oradea (costa in jur de 30 ron), la fel ca si autocarul (si ca pret si ca durata de calatorie -aprox 3 ore-) ne-am cazat la Hotel Aqua, am facut baie la strandul Venus (cu apa termala) si a fost un weekend de vis! Asta pe scurt :) pe lung in continuare ...

Statiunea Baile 1 Mai se afla la circa 5 km de Oradea! Din gara Oradea puteti lua taxi (costa circa 30 ron/cursa/masina) sau cu tramvai pana in capatul Oradiei si apoi microbuz (costa circa 10 ron/pers) pt a ajunge in statiune! Statiunea e renumita pt apele termale si pt lacul cu nuferi (care intre timp s-a distrus). Statiunea nu e foarte mare si partea buna, nu e aglomerata! desi e vara si e perioada concediilor atmosfera e relaxanta. Exista un mini-market cu preturi de oras, cateva restaurante, un parculet si un strand imens - strandul Venus!

Strandul Venus are preturi super accesibile - 15 ron/zi/adult si 7 ron/zi/copil! Avand in vedere ca are o gramada de piscine, sezlonguri, portiune cu soare, cu umbra, mancare ieftina in interior (10 ron fel principal/2 ron o clatita/ 3 ron placinte/ 3 ron cartofi prajiti/ 2 ron salate etcc) e o alegere low-cost si de tratament pt cei din Vestul Romaniei! Inauntru sunt si magazine cu creme, palarii, costume de baie etccc. Serviciu optional  - zona cu masaj! Apa e calda (in jur de 32 de grade) iar piscinele sunt cu diverse nivele, mici pt bebelusi, pana la brau/ pana la gat/  si cu apa mare (pana peste cap)!

Baile-1-Mai-strand-venus

Baile-1-Mai-strand-venus

Baile-1-Mai

Hotelul Aqua l-am ales fiindca e situat super super bine si are multe facilitati incluse in pretul cazarii! Care pret e doar 100 ron/noapte/pers/in sezon! Aer conditionat, net wi-fi in camera si toate ariile comune, zona SPA ,mic dejun inclus, parcare gratuita, servicii de 3 stele! 
OFERTA DE VARA - 3 nopti costa 75 euro/pers/ cu mic dejun + cina inclusa! oferta detailata AICI

Hotelul se afla in mijlocul statiunii ( distanta egala intre strandul Venus si magazinul de care va vorbeam) intr-o zona retrasa, verde! La 2 min de aleea principala a statiunii. Partea buna e ca dimineata ajungi repede la Strand iar seara ajungi repede in parc/ magazin. Camera noastra a fost foarte mare, am primit la cerere pat suplimentar (pentru Kari) si nu am simtit ca eram inghesuiti! Am avut si balcon/ baie mare si foarte curata

Baile-1-Mai

Baile-1-Mai

Baile-1-Mai

Mic dejun super bogat si diferit in fiecare dimineata! Cu autoservire
Oua (papara si ochiuri) mai multe feluri de sunca/cremvusti/ cascaval/ cereale si lapte/iaurt/ paine in ou/ salata de vinete sau pasta de branza etc/ salata/ toast/ limonada/ cafea/ ceai etccc 
Desi Hotelul era plin in mod constant cineva suplimenta, astfel si cei care coborau pe ultima suta de metri (ca si noi) gaseau de toate :)

Baile-1-Mai

Zona SPA - cu adevarat relaxanta
In prima zi nu ne-am dus la Strand ci ne-am bucurat de facilitatile hotelului! Piscina e super iar partea buna - e acoperita-! Poti face baie si seara cand afara e deja racoare bine! 
Ne-am distrat in dusurile emotionale, ne-am supraincalzit in sauna, iar seara dupa ce s-a intunecat ne-am asezat confortabil pe sezlong si ne-am lasat condusi de culori -CROMOTERAPIE-! chestia asta mi-a placut cel mai mult, mai ales ca a fost prima oara cand am incercat aceasta metoda de relaxare! in combinatie cu muzica, as fi putut sta pana dimineata :)))

Baile-1-Mai

Baile-1-Mai

Baile-1-Mai

Restaurantul Hotelului cu mancare super buna, usoara, de vara
Faza e ca in statiunea asta nu prea sunt restaurante! Asa independente! 
Insa hotelurile mari au propriile lor restaurante!  Doar ca mie nu imi venea sa merg sa mananc la Hotelul vecin, pur si simplu mi se parea aiurea! Mai ales ca la restaurantul nostru aveau mancare buna! Meniul nu e foarte stufos insa au mancare a la carte! Multe feluri de piept de pui la gratar (Hawai, Kiew, Madagascar etcc) paste/ clatite cu carne/ garnitura in special legume la gratar etccc/ salate (recomand salata Cezar de la ei, e super buna)! Preturile nu sunt mari, pe o cina dadeam cam 60 ron cu bautura inclusa/ 3 pers! Micul dejun il aveam inclus, la pranz mancam la strand, iar cina la restaurant! Nu pot sa zic ca e o cheltuiala prea mare! Daca mergeam cu oferta de vara aveam si cina inclusa, cred ca era o afacere mai buna!


Baile-1-Mai-restaurant-aqua

Baile-1-Mai-restaurant-aqua

Baile-1-Mai-restaurant-aqua

Un weekend low-cost la Baile 1 Mai nu costa foarte mult, mai putin de de 50 ron/zi pt Strand + Mancare! In plus, avand apa termala (calda) e si tratament si puteti merge si iarna! Hotelul Aqua are o oferta buna pt extrasezon (din 1 SEPT)  125 euro/pers/6 nopti/ cu mic dejun sau 150 euro/6 nopti/ cu mic dejun si cina!  Cred ca pentru cei din Vestul Romaniei e o alternativa low-cost si mai aproape decat pana la mare!

Thanks for visiting,

 

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

9 comentarii:

  1. De-abia astept sa merg si eu! Inca nu am sunat, o sa-mi fac rezervare pentru septembrie, cand ma linistesc si o termin cu vacantele la mare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaela e ok si iarna, chiar si strandul cred ca e deschis! in septembrie va fi super bine! fiindca apa e calda! noi am fost iarna si ne-a placut mult, de atunci tot vroiam sa revin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristi5:16 p.m.

    ai dreptate, decat sa stai 12 ore pe tren pana la mare; sa te imbulzesti pe plaja; sa vezi toata tiganimea ce e mai nou; e mai comod si mai ieftin in Baile 1 Mai sau Felix. Noi mergem anual in Felix desi e Marea mai aproape de noi fiindca in statiune se mai pastreaza iz de vacanta din anii 90! Litoralul e distus

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am fost doar in vizita la 1 Mai si am vazut nuferii, dar mi-ar placea sa petrec un weekend aici :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristi pentru cei din Vest clar e o afacere buna! daca ai masina proprie si mergi cu familia iesi bine in castig!

    Andra acum nuferii nu mai erau :(((

    RăspundețiȘtergere
  6. Lacul cu nuferi din Băile 1 Mai o să intre într-un program de reabilitare începând din anul acesta. Au fost primite fonduri din partea a unui prinţ arab. :)
    Apropo, foarte bine arată hotelul în care te-ai cazat. Chiar nu știam de el până acum :) deși sunt din Oradea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ovidiu ma bucur sa aflu asta! deci se cere o noua vizita peste cativa ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. Locul e fain si se cere vizitat, imi place cum arata mancarea si cel mai fain mi se pare sa ma pot balaci la interior.

    RăspundețiȘtergere