Cu budigaii la vedere de 2 ori - poveste amuzanta din calatorie

Cea mai tare seara a circuitului "Castelele Bavariei" s-a consumat cand ne-am intors in Austria, in seara zilei a-4-a! Era noapte, eram rupti de oboseala dupa ce ne trezisem la 6 am, in Germania, vizitasem 2 castele imense (la propriu), ne-am tabacit fundul peste 10 ore in autocar si nu mancasem decat un mic dejun lesinat cu peste 16 ore in urma! Eram rupta.


----------------------

Cu 4 zile in urma in seara primei zi a circuitului la receptie se impart camerele. Cupuluri, prietene ce calatoresc cate 3=camera tripla, familii si noi 2 doamne singure si 1 domn. Domnul e rapid transferat intr-o camera single fiindca asta e politica agentiei, daca nu iti gasesc pereche dormi in camera singur, fara sa platesti nici o diferenta, nimic. Iar noi 2 suntem chemate sa ne ridicam cartelele.
Calatoream amandoua singure, eu din partea Agentiei ViaRomania, ea pe cont propriu. O doamna vesela, puternica, independenta, cu un baiat .... la fel ca mine, singura diferenta intre noi erau probabil cei peste 40 de ani de experienta. Ne-am imprietenit repede si-am discutat in cateva ore cam tot ce-am facut o viata-ntreaga. Eram foarte apropiate, nici nu se putea altfel avand in vedere ca dormeam in accelasi pat. (chiar si la Hotelurile cu paturi twin acestea in general sunt lipite, deci nu e mare diferenta).
* In prima noapte in Budapesta d-na mea a picat din pat. Ne-am prapadit amandoua de ras
* In a doua seara in Viena ne-am dus amandoua la un restaurant chinezesc si-am povestit vrute si nevrute. Am colindat tot campusul Hotelului, dimineata ne faceam impreuna bagajele, coboram impreuna la micul dejun, eram prietene
* In a-3-a seara ne-am alaturat unui grup de fete dragute, "best friends" si am mers impreuna la o plimbare prin Oberau, sa pozam casele din Bavaria, sa respiram aerul proaspat al Alpilor. 
Noptile adormeam greu de ras si chef de vorba. 

---------------------------------

Si-am ajuns in a-4-a seara. Dupa cum ziceam eram rupta, in primul rand de foame si in al-doilea rand de oboseala! Ne sunt impartite din nou camerele, cheile, stam 15 minute la coada la lift si ajungem in sfarsit in camera. Nu arata rau, nici bine. O camera simpla, fara stil, fara personalitate. D-na imi propune sa coboram sa vedem daca mai e deschis restaurantul. Sunt fericita ca a propus ea.
Restaurantul e deschis, e foarte frumos, pana fac cateva poze d-na merge sa vorbeasca cu chelnerita sa ne aduca meniul. Am noroc ca stie germana, ca prin partile astea (mai putin turistice) pot muri de foame cu engleza mea. 

Vine cu o veste proasta. La ora asta 11 seara e inchis la bucatarie, dar am comandat 2 beri zice ea. O alegere buna, asa mai stam sa ne odihnim si sa mai povestim putin, departe de camera stearsa. Vad ca d-na s-a imprietenit bine cu chelnerita ca ne aduce alaturi de bere cate o chifla cu un carnat in el. Taste good! Infulec in graba mancarea apoi ma adap cu bere. Beau berea de sete si de placere. Zici ca n-am mai baut una de ani de zile. Cand ajung la jumatate cu berea si cu povestile incep sa ma simt happy. Nu beata, dar o amorteala de oboseala si foame invaluite in aburi de alchool. Povestim cu suflet, stim ca timpul e limitat. Povestesc despre vacantele mele si ea imi povesteste despre sotul ei din cauza caruia nu a mers in nici o vacanta, pana acum! Terminam berile, iesim putin sa ne plimbam pe strada sa luam o gura proaspat de aer si apoi ne intoacem la Hotel. Receptionerul inchide usa cu cheia dupa noi si ne spune ca se pune si el la somn, ca hotelul ramane inchis peste noapte. Noapte buna!

--------------------
Urcam in camera si acum incepe distractia. Intru la baie si observ ca nu avem sapun. Zic "D-ne dar ce Hotel de 3 stele mai e si asta de n-are sapun in baie?" radem si d-na imi zice sa stau linistita ca imediat isi deschide bagajul si imi va da sapunul ei. Si cand deschide bagajul soc si groaza, in el sunt haine de barbat! Radem impreuna si apoi completeaza "vai de mine asta inseamna ca bagajul meu e la un domn si budigaii mei sunt la vedere, chiar deasupra!!!! aooollllleuuu" si acum chiar izbucnesc in ras si ma tin de burta si cad pe pat si randem asa vreo 15 minute. Radem de situatie, de oboseala, de alchool.

La 12 noaptea iesim sa cautam bagajul ei! Si cui trebuie sa inapoiem bagajul. Radem de se scutura liftul, la receptioner ii povestim tot printre sughituri de ras povestea si ne indruma spre restaurant unde ghidul nostru bea o bere. Tot asa ii povestim si lui cum ca bagajul d-nei e ratacit, probabil la un domn, si bagajul d-nului e la noi. Ghidul zice ca merge cu noi la soferi, probabil e bagajul lor. Dar cand intram in lift, vizibil 3 abtiguiti vede bagajul si zice "dar stai ca asta-i al meu". Urcam in camera lui sa ne dea bagajul. Poftiti bagajul si zice "dar d-na deschideti-l sa vedem sigur ca e al d-voastra"! Dna se uita crucis la el, eu izbucnesc in ras si ma intorc cu capul la perete. Stiam ca fix deasupra erau "budigaii" si acum era in situatia de a deschide bagajul de fata cu ghidul! Horror :))))
Pana la urma il convinge ca nu e nevoie, ca recunoste bagajul ei dintr-o mie si alte 100 de motive insirate si ne intoarcem triumfatoare in camera. Incepem sa ne dezbracam, eram in chiloti amandoua cand cineva pune lasarul pe noi! Sarim amandoua in pat ca si arse si radem din nou! NU DIN NOU!??! Acum cine merge sa traga draperiile? 

"Fi-le-ar mama lor de perversi! Ce tara cu oameni normali la cap are cetateni ce urmaresc femeile din hotelul vecin la 1 noaptea? Tara de perversi ce santeti voi!"izbucnesc din nou in ras dar imi ascund capul in plapuma stiind  ca D-na e nervoasa rau :)))
Pana la urma imi fac o rochie din cersaf si merg sa vad care-i faza. Cum ma apropiu de geam iara cineva pune lasarul pe mine! Ma enervez deschid geamul si surprize, 2 companieri de circuit fusesera sa manance in oras si au ramas inchisi pe dinafara. Fermecatul de receptioner dormea si nu auzea soneria si ei de 1 ora puneau laserul in camera noastra fiindca era singura cu lumina aprinsa! Desi nu era amuzant radeam in continuare in timp ce ma imbracam din nou sa cobor sa trezesc receptionerul! :)
Intr-un final pe la 3 noaptea am adormit .... si maine ne asteapta o zi lunga! Strabatem Austria si terminam seara intr-un stil fastuos cu o croaziera pe Dunare by night, in Budapesta.

A fost o noapte de pomina, am ras cat pt 5 zile de circuit! Prin acest articol vreau sa va atrag atentia si sa va spun ca e ok sa calatoriti singuri, chiar si cu agentia, puteti avea norocul de a sta in camera cu o persoana amuzanta si plina de viata, chiar daca e mai in varsta decat voi! Sa nu va uitati numai la aperente! Sa stiti ca o calatorie se masoara in mai mult decat nr obiectivelor turistice bifate! Ca la final ramai cu un set de poze, o mie de amintiri si o mana de prieteni buni.


 Toate articolele le gasiti aici --> CIRCUIT AUSTRIA SI GERMANIA

Urmareste-ma pe Facebook Click Aici! /Mersi 

 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!  

13 comentarii:

  1. Hai ca am tras si eu aici, din spatele monitorului, o portie zdravana de ras! Doamna ta a fost super amuzanta! Pana sa citesc acest articol la tine eram oarecum retincenta in a calatori cu cineva strain, d-apoi sa mai stau si-n camera cu ea. Dar dupa ce am citit intamplarea ta cu doamna hazlie mi-am schimbat parerea!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Foarte amuzant, un articol pe care l-am citit cu mare placere, am savurat fiecare cuvant pentru ca nu demult am fost si eu intr-un circuit asemanator si am trecut printr-o multime de peripetii(evident, nu chiar atat de haioase). Dar am cunoscut oameni simpatici care mi-au oferit momente memorabile. Mai ales cei veniti singuri erau prietenosi. Eu eram cu un grup, dar parca m-am inteles mai bine cu ei.

    Felicitari pentru initiativa, sa tot apara astfel de articole prin blogosfera. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. exista si reversul medaliei! eu am nimerit tot o doamna mai in varsta ca mine, insa care avea la incepututl primaverii alergie la polen, cred, si m-a sforait toata noaptea de m-a distrus psihic. e adevarat ca intr-una din noapti, i-am tras clapa, m-a rapus oboseala si oricat s-a plimbat n-am auzit-o :))

    RăspundețiȘtergere
  4. super articolul. Am ras laolalta cu tine :). De celle mai multe ori astea sunt lucrurile pe care ni le amintim dintr o vacanta, micile peripetii. Cred ca nici mie nu mi-ar fi urat sa calatoresc singura dar am norocul de a l avea alturi pe sotul meu cu care calatorim impreuna de 10 ani. Rareori am mers insotiti de cineva, ma refer la prieteni sau cunoscuti, nu din cauza ca nu am avea prieteni dar cei pe care i avem nu prea se potrivesc cu stilul nostru de a fi. Noua de plac vacantele active, in care vizitam mult, facem sport daca avem ocazia, dar in primul si in primul rand mergem km intregi pe jos.
    Chiar si iarna la ski de cele mai multe ori mergem doar in 2.

    RăspundețiȘtergere
  5. povestea ta e minunata si ma bucur ca ai avut parte de o calatorie atat de frumoasa, chiar daca a avut si unele peripetii. totusi, eu nu cred ca as avea curajul sa plec de una singura... nu inca :D

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am distrat teribil citind relatarile tale.
    Imi aduc aminte cand eram internata prin spitale ca ma adaptam si-mi faceam prieteni cu usurinta, idea era sa dea un semn. Sederea era mai placuta asa si cu calatoriile :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Super tari intamplarile! Ce distractie pe voi! Intr-adevar, nu e asa de rau sa mergi singura, mi-a mai povestit cineva ca a mers si s-a imprietenit cu colega de camera.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana Q e la noroc, depinde cat de deschis esti. Daca vrei platesti un supliment si primesti camera single. Insa mi s-ar parea mult mai plictisitor asa. E drept ca daca nimeresti cu cineva nasol, poate fi tare neplacut ....

    Nice in excursia in care am fost eu erau multe cupluri de oameni in varsta. Putin tineret. Dar nu e o regula, depinde mult de la circuit la circuit!

    Monia eu cel mai adesea calatoresc singura fiindca prietenele mele inca nu isi permit din punct de vedere financiar, iar sotul e genul de calator relaxat, ce merge in vacanta iar mie imi plac calatoriile active! :)
    Ma bucur ca v-a placut articolul

    Andra si eu prima data m-am dus de nevoie, apoi mi-am dat seama ca nu e mare lucru, inceputul e mai greu ca in toate cele!!!

    Mihaela P. asa si e. Cand ai cu cine povesti toata calatoria prinde mai mult sens si mai multe intelesuri, fiecare vede locurile diferit!

    Iulia. S cand petreci un nr semnificativ de ore impreuna, e normal sa te imprietenesti. Desi pe atocar stateam langa un domn caruia nu ii placea sa vorbeasca. Asa ca m-am cam plictitisit noroc ca aveam laptopul si ma mai uitam la filme

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim2:41 p.m.

    Si uite-asa mi-ai inseninat o zi ploioasa. Am ras de m-am prapadit :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :))) super amuzanta patania cu budigaii :))! E placut cand intalnesti astfel de persoane amuzante si pline de viata in excursii.
    Eu n-am calatorit niciodata singura, insa am fost plecata de vreo cateva ori in deplasari de la serviciu, impreuna cu oameni din diferite colturi ale tarii, pe care nu-i cunsoteam pana atunci. A fost placut si culmea, ca tot cu oameni mult mai in varsta ca mine am socializat cel mai bine :).

    RăspundețiȘtergere
  11. Fetelor ma bucur ca v-am distrat :)
    Larisa asa e si eu interactionez mai usor cu oamenii mai in varsta.
    Inca de cand eram mica.

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte amuzant, m-ati binedispus !

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim6:04 p.m.

    Draga Alice,
    Mi-a placut cum ai descries excursia noastra "Circuitul Castelele Bavariei" si mi-am putut aduce cu mare placere acele zile cu peripetiile lor. Incerc sa-ti scriu mai multe intr-un mail.- Doamna nostima care ti-a fost partener de calatorie -

    RăspundețiȘtergere