Cele mai bune site-uri cu cazare ieftina

Pentru calatorii independenti cea mai scumpa componenta a unei calatorii e cazarea. Dupa ce ai cumparat biletul de avion tot ce-ti mai ramane e sa intri pe site-uri cu cazare si sa cauti cele mai ieftine si bune oferte! Pregatesc articolul acesta de cateva luni si tot mai gasesc idei pe care sa le adaug! Daca esti calator on a budget aceste site-uri cu cazare sunt mana cereasca! Biblie pt calatori :)

Site-urile cu cazare au numeroase avantaje!

• In primul rand faptul ca va ofera PRETURI BUNE, REDUCERI MARI!
  • Va sunt afisate  oferte la Hotel-uri ce au camera disponibile pentru datele de care aveti nevoie. Nu mai trebuie sa sunati la fiecare hotel sa intrebati.
  • Nu mai trebuie sa intrati pe fiecare site sa vedeti preturile etc! Aici va sunt puse la dispozitie toate aceste informatii!
  • Plus parerile celor care au stat acolo fiindca pe aceste site-uri (pe majoritatea) nu poti lasa un review la Hotel doar daca ai facut rezervarea prin ei! Insa au fost povesti cum ca acestea sunt platite si puse de catre angajati. Asa ca va recomand sa cititi si review-uri pe bloguri si pagina de facebook!
  • Colectie de poze! Astfel vedeti  cum arata cele mai bune camere din Hotel. Trebuie sa stiti ca in orice tara un Hotel de 3 stele sau 4 stele primeste stelele daca are minim 80% din camere la acest nivel de calitate! Restul  de 20% sunt camere de 1-2 stele! De aceea multi calatori ce merg in Grecia se plang ca camerele lor sunt proaste chiar dau au 5 stele! De fapt ei nu stiu ca stau intr-un Hotel de 5 stele dar intr-o camera de 3!
  • Aveti din start un comparator de preturi, va lasa sa va selectati intervalul de pret pe care sunteti dispusi sa il dati, 0-50 euro/50-100 euro/100-200 euro etc
  • Puteti selecta dupa numarul de stele dorit/ locatie/ distanta de centru si alte caracteristici!
  • Cu mic dejun sau fara, baie proprie sau la comun / pet friendly etc!

Cele mai bune site-urile cu cazare ieftina in Hoteluri

1. BOOKING. COM

Intra pe site aici >>> Booking.com este probabil cel mai folosit site de cazare din Romania. Are peste 300 000 hoteluri in toata lumea si peste 25 de milioane de review-uri din partea utilizatorilor. O sa gasiti ofertele cele mai bune la hotelurile din Europa! Pe langa asta mai are cateva avantaje. Am gasit cazare cand am fost in Essaouira cu 70% reduce in varianta last minute!
Imi place Booking.com fiindca nu platesti rezervarea, nici cazarea in prealabil ci la destinatie, cash! Bonus la majoritatea hotelurilor poti sa anulezi rezervarea gratuit fara sa platesti prima noapte cum e la majoritatea site-urilor de cazare.

2.VENERE.COM
Venere.com pentru mine e fratiorul mai mic al Booking-ului. Are doar 130 000 de hoteluri in baza de date dar de cate ori l-am folosit am gasit oferte bune la Hotel-uri pe care pe Booking nu le-am gasit. In special pe Italia, gasiti cele mai bune oferte! Si am fost in totdeauna multumita. Nici la Venere nu platesti rezervarea, nici in prealabil ci cash! Si un lucru ce imi place maxim la Venere e faptul ca e nisat pe familii si au discount-uri bune pentru camere cu copii! Iar pentru abonati trimit mail-uri cu oferte cu 50% reducere!

3. AGODA.COM
Agoda.com l-am descoperit de curand cand un prieten m-a rugat sa ii caut hoteluri bune dar ieftine in Thailanda. Pe Agoda o sa gasiti cele mai bune oferte pe Asia. Fata de Booking au de 2 ori mai multe hoteluri pe majoritatea tarilor Asiatice. Insa dezavantajul imens din punctul meu de vedere e faptul ca cer banii in avans. Astfel pentru 28 de zile de vacanta sa transferi 1000 de euro si apoi sa se intample ceva si sa ti se decaleze toata vacanta (gen intarziere de avioane etc) nu e deloc amuzant!

4. HOTELS. COM
Hotels.com promite cazare ieftina, oferte bune si nopti gratuite! Prin programul lor de fidelizare ai la 10 nopti rezervate 1 gratuita! Site-ul cuprinde peste 220 000 de hoteluri din 60 de tari. Nu au cazare in toata lumea dar pe tarile pe care au o sa gasiti o gramada de oferte. Imi place de asemenea faptul ca au 3 categorii bine marcate: Reduceri cu pana la 40% - Oferte Last Minute - Discount-uri la minut!

5.TRIPADVISOR.COM
Tripadvisor.com au reusit sa se faca cunoscuti datorita review-urilor foarte bune la hoteluri! Milioane de pareri ale utilizatorilor. Acest site nu se bazeaza neaparat pe oferte insa poti face rezervari la hoteluri bune prin el! In plus au topuri anuale cu cele mai bune hoteluri/hostel-uri/restaurante etcc, topuri bazate pe notele oferite de clienti.

Cele mai bune site-urile cu cazare ieftina in Apartamente
Anul acesta cand urma sa plec cu sotul meu in Madrid am luat prima data in calcul sa inchiriem un apartament pentru 4 nopti in loc sa stam la Hotel. Dupa cautari am fost surprinsa sa gasesc o camera cu 40 dolari, pe 4 nopti pentru 2 persoane intr-o camera dintr-un Apartament foarte frumos in centru, cu review-uri bune! Avantajul era ca vom avea acel feeling de acasa, spatiu mai mare decat la hotel si preturi mai mici!

AIRBNB.COM
Airbnb.com te intampina cu un mesaj usor de retinut - Inchireaza de la localnici! Unii ofera camere cu ei in casa/ unii un apartament intreg sau o cabana intreaga! Preturile sunt de obicei mai mici decat la Hotel! camerele le vezi in poze! Si aici functioneaza review-urile! in plus uitati-va sa fie membrii verificati! Si ii gasiti in toata lumea,in peste 192 de tari! Iar daca va faceti un cont nou prin >>> Acest link primiti 25 de dolari reducere la prima rezervare! Garantat!

Cele mai bune site-urile cu cazare ieftina la Hosteluri
Eu fiindca calatoresc deseori singura Hostel-urile sunt o varianta excelenta. Platesc intre 7-12 euro/pat noapte! Cu 50 euro am rezolvat cazarea pe un sejur scurt! In Hostel-uri am cunoscut persoane foarte interesante; calatori din toata lumea care au multe povesti de spus! Si care mi-au spus deseori pont-uri bune!

1.HOSTELBOOKERS.COM
HostelBookers.com au avantajul ca Nu cer comision de rezervare! Si cred ca e singurul site unde puteti rezerva pat in Hostel fara sa platiti nimic! Pe acest site o sa gasiti pat-uri de rezervat in camera cu 2/4/6/10/16 paturi. Dar si camere la hotel-uri foarte ieftine! Imi place fiindca poti face rezervari pentru grupuri mari de 6-10 persoane!

2.HOSTELWORLD.COM
Hostelworld.com e o idee mai scump si cer 2 dolari pe fiecare rezervare! Insa au mai multe hostel-uri in baza de date si uneori gasesti variante mai bune (in centru orasului/ cu mic dejun inclus/ pat in camera de 2-4/persoane etc!

3.HOSTELSCLUB.COM
Hostelsclub.com am rezervat cele mai bune casute in camping! Fiindca pe langa hotel-uri ieftine/pat-uri in Hostel au si casute in camping si loc de cort/rulota! Nu au foarte multe unitati de cazare inscrise insa totdeauna cand listezi dupa pret primele sunt foarte ieftine Pe acest site am gasit pat cu 7 euro in Barcelona!

Toate articolele esentiale pentru calatori aici ->>> 100 Informatii utile

1. Un articol foarte bun si foarte util, multumesc!

multumim. esti o doamna
    Diana

3. eu folosesc Booking si Yeego, cel din urma ofera si puncte bonus, iar la urmatoarea rezervare acestea se scad din pretul total al cazarii; nu e o suma mare ( 10 - 20 euro), dar e un discount bine venit !

4. Sa stii ca m-am descurcat bine la Bucuresti cu cazarea. Asa cum ai spus-uneori gasim oferte mai ieftine pe siteul hotelului/pensiunii direct
    Am stat la un fel de vila f linistita in centru si am platit 33 euro pe noapte , am putut lasa si masina in curte. Nu ii dau numele ca sa fac publicitate dar pe privat daca te va interesa vreodata iti spun

5. Mihaela sper sa iti fie cu folos!

Multumesc Diana! si tu esti o doamna, pt feedback :)

Maria suna bine faza cu punctele, mersi de pont, nu stiam de site

Hapi ba te rog sa scrii despre ce Vila e vorba! pe mine nu ma deranjeaza reclama cat timp vine de la o persoana avizata si e in folosul comunitatii!

6. hihihi, hotelurile gen Marriot si Hilton nu prea sunt pentru blogari. Eu am folosit mai multe dintre siteurile pe care le-ai enumerat tu, am fost multumita de ele. Dar niciodata nu mi s-a intamplats a gasesc preturi mai ieftine pe siteul hotelului, desi am incercat. Poate n-am avut eu noroc, oricum compar mereu ofertele, exact cum ai spus si tu.

7. Eu folosesc Booking si am fost multumita de fiecare data. Doar la Cluj am gasit la o pensiune pretul mai mic pe site-ul propriu decat il aveau pe Booking. O sa ma uit si pe Venere pentru ca ma pregatesc sa plec la Roma, deci articolul tau pica numai bine :)
    Am avut odata ocazia sa vad ca seful meu olandez foloseste pt rezervari Expedia.com. Poate iti foloseste la ceva informatia, nu stiu mai multe amanunte.

8. N-am cumparat online bilete, de fapt...am cumparat dar de la o agentie din Bucuresti. In schimb folosesc astfel de site-uri pentru a vedea review-uri ale hotelurilor si mai ales poze ale turistilor, reale, nu prelucrate de hoteluri. Am folosit booking, tripadvisor si amfostacolo.ro.

9. MihaelaDm de obicei pe site-urile de cazare e mai ieftin! asta e politica lor! dar se mai intampla ca si hotel-urile sa ofere cupoane de reducere!

Iuliana si Expedia este foarte folosit mai ales in strainatate! eu inca nu am facut rezervare prin el si nu prea il cunosc de aceea nu l-am luat in considerare

Mihaela si eu ma uit la review pe mai multe site-uri! Si de fiecare data scriu si pe blog si review dupa ce am fost!

10. Booking am folosit aproape intotdeauna. Pe tripadvisor intru de obicei sa ma uit la comentarii, desi le studiez si pe booking :)).
    Insa ai dreptate, e bine de verificat si pe site-ul hotelului.
    Eu mai caut si asa simplu pe google maps, iar apoi intru pe siteul hotelurilor; sau pe site-urile oficiilor de turism. Ultimele rezervari asa le-am facut.

11. Foarte util, nici eu nu le stiam pe toate :)

12. foarte frumos ca imparti si cu noi secretele tale, poate vreodata o sa avem disponibilitatea de a calatori mult :D, sau doar pur si simplu pentru a calatori si sigur ne vor fi de ajutor.

13. munteanu6:45 p.m.

Din nefericire nu este chiar ok asa cum se prezinta .Am primit sms la 3 noaptea ca rezervarea a fost anulata fara motiv.Banii folositi luni de zile ,si acum intri in alte cheltuieli mult mai mari cu cautatul in pripa la preturi mari la hotel.A doua mare problema este ca pozele sint ok,insa realitatea este alta ,in iunie am dormit cu proprietarul la usa ,acasta este realitatea si nu este nici o gluma. A treia problema functionare greoaie,nu exista nr de telefon iar in alta tara doar robot ! Cat despre banii inapoi,urmeaza …

14. Pentru Romania eu va recomand un site de cazare unde rezervare se face direct la proprietar. https://www.via-romania.ro iar pentru excursiile in afara tarii le recomand pe cele descrise mai sus care nu sunt perfecte in consecinta de oriunde ai rezerva informeaza-te inainte despre locatia pe care vrei sa o rezervi.