12 obiective turistice de neratat in Apuseni



Astazi am selectat 12 obiective turistice de naratat in Apuseni. Obiective turistice de top cu care Muntii Apuseni se mandresc la nivel european. Asezari rurale, cascade, pesteri, festivaluri ce nu trebuie sa le ratati cand faceti o vacanta in Apuseni.

Daca va ganditi sa escaladati un munte atunci mergeti si arborati steagul pe:
  • 1.Cucubata Mare - cel mai inalt varf din Muntii Apuseni (are 1849 m)
Daca va plac asezarile rurale, daca vreti sa vedeti cum traiesc taranii din Apuseni urcati pana la
  • 2. Ocoale (com. Scarisoara) - cea mai inalta asezare umana din Muntii Apuseni
Daca va plac festivalurile neaparat trebuie sa urcati vara pe Muntele Gaina pentru
  • 3.Targul de fete de la Gaina si Targul de la Calinescu - festivaluri traditionale unde se mai pastreaza datini de demult


Daca nu stiti pe care Pesteri sa le alegeti din cele cateva zeci, va recomand

  • 4.Pestera Vantului - cea mai lunga Pestera din Romania are 45 000 m
  • 5.Ghetarul de la Scarisoara - cel mai insemnat ghetar din Sud-Estul Europei
  • 6.Pestera Ursilor - cea mai frumoasa Pestera din Sud-Est-ul Europei
  • 7.Cetatile Ponorului - cel mai mare fenomen exo carstic din Europa, bolta de intrare are 70 m/h 



Daca  vreti sa stiti mai multe despre Aurul din subteranul romanesc mergeti la 

  • 8.Muzeul Aurului de la Brad - unicul muzeu cu roci aurifere din Europa

Daca va plac minunile naturale, locuri unice in Romania atunci faceti o oprire la:

  • 9.Dealul cu melci - fenomen unic in Romania, melci pietrificati in stanca
  • 10.Groapa Ruginoasa - cel mai mare si mai aspectuos sistem de ravene


Daca iubiti natura faceti drumetii la cascadele


  • 11.Cascada Saritoarea Bohodeiului - cea mai inalta cascada (are 80m)
  • 12.Cascada Valul Miresii (Rachitele) - cea mai spectaculoasa cu cel mai mare debit de apa

Care obiectiv turistic va atrage cel mai tare????

Thanks for visiting,

 Multumesc


Portal Cazare www.Haisitu.ro cazare in Vartop   

Magazin Online  www.Copilas.ro - Haine ieftine de fete


Outlet Sportiv  www.Bravosport.ro - Adidasi pentru baschet

4 comentarii:

  1. vaaaai. sa imi fie rusine. eu am vazut doar 3 obiective de pe lista ta: Scarisoara, Pestera Ursilor si Groapa ruginoasa. imi vine sa ma ascund sub masa!!! Trebuie sa iau neaparat masuri. mai ales ca la Muzeul aurului de la Brad as putea sa merg in orice weekend in care ma duc la Salas.

    RăspundețiȘtergere
  2. Muzeul Aurului era inchis acum 2 ani cand am facut un tur prin Transilvania. Ma bucur sa aud ca acum se poate vizita. Il includ pe lista pt la anul :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cascadele si pesterile imi doresc sa le vad cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am ajuns inca prin Apuseni, insa cel mai mult mi-ar placea sa vad Targul de fete de pe muntele Gaina...

    RăspundețiȘtergere