Film Summer Lovers - vacanta de vis in Santorini

Saptamana 87
Film Summer Lovers (1982)

film-summer-lovers-poster

In general nu sunt pasionata de filmele vechi de aceea nu am avut nici un interes sa vad Summer Lovers desi l-am scos la pachet cu multe filme fiindca citisem ca e filmat in Grecia. Cand am inceput pe blog sectiunea filme cu calatorii mi-am facut un folder special si l-am mutat acolo zicand ca o sa-l vad candva. Si de atunci l-am tot evitat. Apoi intr-o zi l-am deschis si mi-a placut fiindca din primele 5 minute  vezi grupurile de turisti ce coboara incantati din avion si se indreapta spre Santorini! Vezi casele imbracate in alb si aleile inguste, magarii, motocicletele si ristele auto! Peisajele superbe, privelistile de vis si stii ca tot filmul va fi o calatorie!

Si asa a fost, filmul prezinta vacanta de vara a unui cuplu de studenti americani veniti in Santorini pentru 6 saptamani. Inchiriaza o vila superba, in varf de munte, tipic greceasca cu privelisti ca-n povesti si incep activitatile de vacanta. Merg pe plaja, fac baie in mare, petrec serile in discoteci si pe terase, beau mult vin, se iubesc, fac scurte vizite la site-uri arheologice iar a doua zi o iau de la capat. Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand el  (Peter Gallagher)  vede o tipa cu niste ochi verzi superbi si e atras instant de ea. Zilele urmatoare o urmareste si in final ajung sa faca dragoste. Intors la vila plin de remuscari ii spune iubitei. Plina de nervi si geloasa a doua zi merge sa discute cu ea si desi gandul era sa ii desparta ii place si ei de ea si devin prietene bune. La inceput au o relatie mai ciudata stiind ca impart amandoua accelasi barbat insa reusesc cu ajutorul vinului, a cinelor si noptilor de distractii prin cluburi sa se apropie  si petrec toata vacanta de vara intr-un trio de nedespartit. Filmul NU prezinta scenele de amor, e mai mult cu subanteles asa ca merita vazut pentru ca va da acel sentiment de vacanta de vara, de aventura, distractii, iubire, mare, nisip soare, Insula Santorini pusa intr-o lumina paradisiaca!

Filmul il puteti downloda gratuit de aici ->> http://dl.free.fr/kL0nVkG62(click valider et telecharger le fichier).


film-summer-lovers-grecia

L-ati vazut? V-a placut?

Click aici pentru a vedea mai multe -> FILME CU CALATORII
 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)


4 comentarii:

  1. Nu inca, dar l-as vedea mai ales pentru peisaje, pentru insula Santorini, preferata mea dintre cele grecest(visez demult sa ajung acolo)i, mai putin pentru subiect care ma duce cumva cu gandul la un alt film, si anume la Vicky Cristina Barcelona. Nu prea sunt amatoare de astfel de teme(cu triunghiuri amoroase). :P

    RăspundețiȘtergere
  2. cam nebunatice personajele ;-); n-am ajuns in Grecia, insa Santorini mi s-a parut minunat(a) in film; ce priveliste fabuloasa de pe terasa vilei inchiriata de cei doi; la fel si de pe terasa fetei arheolog;
    Alicee, eu zic sa te uiti la "Copie conforme" a lui Kiarostami, cu Juliette Binoche (daca nu l-ai vazut); o sa-ti placa; filmare inToscana (mai exact in Lucignano); cu drag, Liliana

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca am sa il vizionez, mie mi se pare dragut subiectul filmului :) Cat despre Santorini este pe lista noastra de vacanta din Grecia de anul acesta. Ori Santorini ori Corfu, inca u ne-am decis pe deplin. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Una peste alta in Santorini chiar trebuie de ajuns...peisaj de poveste, se pot face scufundari, iar bucataria locala deasemenea trebuie laudata :)

    RăspundețiȘtergere