Stiu un loc unde se mananca bine in Barcelona

In a doua seara, dupa ce am coborat in Park Guell ne-am gandit ca e cazul sa alegem o cina autentica, dar NU paella. Zis si facut am cautat pe net unde se mananca bine in Barcelona si am primit doua raspunsuri. Fie in Poble Espagnol, in traducere satul spaniol ce l-am vizitat anul trecut, unde tin minte ca intr-adevar am mancat bine doar ca nu se merita sa platesti 6 euro intrarea doar ca sa mananci ....
Asa ca ne-am indreptat atentia spre a doua recomandare a spaniolilor, si anume cartierul Gracia care spun ei e cel mai autentic cartier, un bairro spaniol in toata puterea cuvantului. Auzisem despre acest cartier in contextul festivalurilor, cica aici se tine cel mai tare festival anual, in August. 

taberna-del-cura-barcelona-adresa


Cartierul Gracia 
M-am bucurat ca era foarte aproape, practic ne aflam la periferia lui, dupa ce am traversat un bulevard lung am intrat in cartierul Gracia pe care il recunosti din start ca fiind altceva. In primul rand e un amalgam de stradute, multe din ele pietonale,  este un cartier foarte animat, cu galagia specifica a spaniolilor, baruri si cafenele atragatoare ce afiseaza preturi pentru localnici, magazine cu design unicat, buticuri vintage, restaurante cochete. Un catier pe care visez sa il explorez in profunzime data viitoare. 



Restaurant "la Taberna del cura"
Dar pana atunci sa va povestesc despre restaurantul la care am mancat si care il recomand ca fiind de neratat. Restaurantul nu l-am gasit la intamplare ci ne-am dus la sigur dupa ce am intrebat localnicii despre un restaurant bun. Doi ne-au spus "La Taberna del cura" si desi nu are un nume tare imbietor pentru romani, ne-am dus pe mana lor si bine am facut. 
Restaurantul are un design rustic, familiar, intim. Ne asezam la masa si observam destul de rapid ca au sali diferite pentru familii, cupluri sau evenimente, fiecare fiind separate de pereti de sticla. Lumina difuza, muzica buna, meniu bazat doar pe specialitati, mic, doar 2 pagini. Observam ca este si meniu pe engleza, exact la fel, dar cu preturi umflate. Practica asta am gasit-o in multe localuri spaniole asa ca va recomand sa nu cereti meniu pe engleza daca nu vreti sa platiti in plus :)

taberna-del-cura-barcelona-restaurant

taberna-del-cura-barcelona

Singurul restaurant unde o portie are 2 kg de carne
Meniul include tapas, preparate din peste si fructe de mare, iar specialitatile casei sunt  preparate traditionale din carne de porc dupa retete din regiunea Castilla. Barbatii aleg un meniu pentru doua persoane si avem un soc cand primim o pulpa de porc (ca cele din desenele cu Tom si Jerry) facuta bine, ca la protap, cu condimente, de 2 kg! O my god! In viata mea nu am vazut un restaurant unde un meniu sa aiba atata carne! 100g -200g dar nu 2 kg! Evident osul poate ca e jumatate de kg, dar oricum carnea e din belsug si e foarte buna! Ti se topeste in gura ....
Pana la urma desi noi am comandat atceva am ajuns sa impartim intre noi si chiar si asa am lasat jumatate acolo! Era prea multa! 

carne-taberna-del-cura-barcelona


Stiu ca sunteti curiosi de preturi ...
Meniul pentru 2 persoane despre care v-am spus a fost 38 euro!
Aperitiv cu calamari si un platou cu ciabbata cu sos de rosii si masline = 14 euro
Desert Crema castellana = 5 euro
Lasagna cu carne de porc = 7 euro


calamari-taberna-del-cura-barcelona

crema-catalana-taberna-del-cura-barcelona

lasagna-taberna-del-cura-barcelona

Pentru 4 persoane e un pret bun pentru un restaurant de lux

Citeste aici mai multe articole despre-->  BARCELONA

Propuneti mai departe: Dati si voi un Like si un share/Mersi Click Here!
 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

Un comentariu:

  1. Wou, ce bucata de carne imensa. :)) Chiar si din fotografie pare frageda, delicioasa. :D Mi-ar placea si mie o asemenea experienta, nu am luat niciodata masa la un restaurant de lux in strainatate. Interesant meniul ales de voi, iar atmosfera rustica e tare potrivita pentru o tara ca Spania. Astept si un pont despre locul cu cea mai buna paella. :P

    RăspundețiȘtergere