Pareri Gondola Hotel 4* Debrecen

Am ajuns la Gondola Hotel din Debrecen dupa ce am cautat timp de doua ore cazare in Hajduszoboszlo si nu am gasit nimic. Ne-am bucurat cand am intrat pe Booking si am vazut oferta de last minute, 50% reducere, dar mai ales fiindca aveau 2 camere libere si parcare gratuita .Deabia asteptam sa imi intind corpul pe patul moale, imens la care visam. Am zis ca orice va fi, o sa fie o binecuvantare pentru muschii mei super relaxati dupa ore de stat in piscina cu apa calda si orele petrecute pe drum si in cautarea cazarii care m-au terminat. Era vremea de culcare.

gondola-hotel-review
Doar ca o data ce am ajuns in fata hotelului arata putin dubas asa, cele 4 stele desi erau afisate, cladirea in stil comunist arata destul de rau. Dar mi-am revenit cand am ajuns la receptie unde am recunoscut din pozele de pe net zona imensa cu mobila de epoca. Avea sa fie frumos!
Un batranel ne da cheile zamind fericit ca are clienti pentru noaptea aceasta. Cred ca e afacere de familie fiindca urcand pe scari observ doua fete ce coboara cu doua boluri imense cu popcorn. Probabil pentru musafirii cu care se intretineau la discutii jos, ceva prieteni ce au venit in vizita la casa-hotel...

Camera e mare, arata ca in pozele de pe net, o comabinatie de mobilier de epoca si mobila noua din pal. Patul e imens, cearsafurile si proasoapele sunt curate, ceea ce e cel mai important. Insa detaliile fac diferenta si in cazul acesta nu cu mandrie. Televizorul e antic si de demult, o cutie imensa neagra de pe vremea comunista asa ca ii e greu sa ii explic lui Kari de ce nu avem desene si pe toate canalele isi fac de cap "puricii". Cand sa intind hainele pe fotoliu observ o pata imensa ... nici nu vreau sa ma gandesc ce poate fi...
Baia e aparent curata dar faptul ca dusul nu are cabina pica rau pentru un hotel ce afiseaza pe Booking 4 stele. Cand sa adorm am observat si crapatura imensa din lenjeria de pat prin care imi trecea un pumn, lampadarul descusut pe alocuri, internetul lipsa desi se laudau ca merge bine si fara mic dejun fiindca nu au unde il pregati ....

camera-gondola-hotel-debrecen

gondola-hotel-debrecen-camera

Off ... cu toate ca eram mega obosita si ma gandeam ca trebuie sa ma bucur ca avem unde dormi, nu puteam sa ma bucur la gandul ca am dat 50 de euro pe astfel de conditii si ca in mod normal camera asta e 100 de euro, daca nu beneficiezi de reducere. No, no, no! Dar dincolo de bani m-a deranjat faptul ca a trebuit sa mergem pana in centru sa luam cina (poate a fost o ocazie buna sa vedem centrul orasului Debrecen) si chiar mai mult faptul ca nu aveam net.

In final a doua zi am parasit Hotelul convinsi ca trebuie sa existe un Hotel mai bun la banii astia in Debrecen si evident, am gasit .....

Daca ti-a placut acest articol da un Like pe -> Pagina de facebook
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi toate postarile accesati Cuprinsul blogului (click)!