10 Pareri despre Hotel Nubia Aqua - vacanta de 5 stele in Egipt

Am rezervat vacanta la Hotel Nubia Aqua putin stresata fiindca nu am gasit prea multe recenzii pe internet despre acest hotel. Am cautat pareri, impresii personale, review-uri, dupa toate cuvintele cheie posibile dar nu multi au scris despre el. E drept, dupa ce am ajuns acolo am descoperit ca nu prea se afla printre favoritele romanilor, hotelul fiind plin predominant de danezi, englezi, apoi polonezi, sarbi, rusi si mai putin romani. Am auzit doar un cuplu in perioada noastra si noi am fost singurii din autocar ce au coborat aici. Am citit totusi cateva impresii ale strainilor pe TripAdvisor, dar impresiile lor erau impartite. Evident conteaza mult cu ce compari, eu nu am experienta cu vacantele All Inclusive deci va spun din start ca nu am termen de comparatie, insa noi ne-am simtit excelent la Nubia Aqua si cred ca asta e tot ce conteaza.

Vacanta in Egipt am facut-o prin Agentia de Terra Vista. Informatii utile de organizare:
Am prins o oferta speciala in iulie cu 440 euro/persoana. Pachetul a inclus 7 nopti  cazare la Hotel Nubia Aqua 4* cu All Inclusive, zbor Cluj - Egipt si retur cu bagaje de mana si de cala, mancare pe avion, transfer la Hotel. Am apelat la serviciile acestei agentii a doua oara si au fost de fiecare data profesionisti.

1. Nubia Aqua Hotel - Paradisul exista

Mamico dar nu-i rău deloc!!! Îmi spune Kari, in timp ce completez hârtiile de check-in de la recepție. Kari al meu a scanat deja cu privirea designul modern și piscina, asa ca e entuziasmat. În plus recepția hotelului e imensa, cât sala de așteptată a unei gări. La recepție lucrează vreo 10 băieți, toți la costum, parfumați, aranjați, engleza perfecta, sunt impresionata. Prima impresie e foarte buna!

hotel-bun-egipt

2. Camera e ca în brosura turistica

Un băiat ne urca bagajele pe un cărucior și ne ghidează spre camera noastră. Inițial ma întreb dacă chiar e necesar sa fim ghidați sau e doar un mod de a decarta un bacșiș la sosire, dar apoi când vad cât de mare e resortul și tăblițele ce ne direcționează pana la camera 600, stiu ca e necesar. Când am intrat în camera am descoperit ca avem de fapt un mini apartament cu doua încăperi. În prima camera e o canapea mare, măsuță de cafea și TV LCD imens, iar în a doua camera este un birou imens, un pat King Size, dulap și mobilier modern. Baia e curata, iar aerul condiționat funcționează la maxim în ambele camere. M-am liniștit acum și sunt extrem de mulțumită, le-aș da nota 10 fără sa clipesc.

camera-hotel-Nubia-Aqua-Egipt

3. Mama pot sa mănânc de toate?

Kari nu e familiarizat cu conceptul de All Inclusive, asa ca e o surpriza de proporții pentru el ca poate alege ce vrea, "pe gratis". La Nubia Aqua sunt doua restaurante, unul pe terasa unde se servesc grătare, mititei, shaorma, cartofi prăjiți, salate și prăjituri. Aici Kari s-a abonat încă din prima seara, fiind mulțumit ca în sfârșit are liber la cartofi prăjiți, ceea ce noi nu ii facem acasă.

La etaj, cu priveliște spre piscine, este un restaurant enorm în care sunt mai multe sectoare: încep cu preferatul nostru cel cu paste ce se gătesc individual, după preferințe, pentru fiecare persoana, apoi carne de vita și miel la proțap, sectorul cu salate e enorm dar ne-a dezamăgit fiindcă toate, dar absolut toate salatele conțin mărar (iar noua nu ne place), sectorul cu garnituri a inclus în fiecare seara tradiționalul cous-cous, orez alb și sălbatic gătit în mai multe feluri, cartofi și legume de mai multe feluri, aveam de unde alege. Ultimul sector e cel cu dulciuri și fructe, aranjate frumos pe 50 de platouri diferite. Arata bine ca aspect, dar prăjiturile sunt cam aceleași, un blat cu diverse creme colorate, budinca, crem brule și diplomat. Erau și câteva prăjituri tradiționale, în stilul celor turcești, innsiropate bine, ce nu prea aveau trecere fiindcă erau extrem de dulci. La capitolul fructe destul de basic: pepene galben, pepene rosu, banane și portocale. As putea sa povestesc despre mâncare pana mâine, căci sincer în 7 zile am experimentat de toate și zile bune și rele dar ce e demn de menționat va scriu mai jos:

Mâncarea era pe saturate și toate preparatele erau suplimentate rapid.
Niciodată nu se formau cozi mai lungi de 5-10 persoane la zona de grătare și mâncare gătită pe loc
Mesele erau curățate non stop
Toate mesele erau extrem de bogate, sincer era imposibil sa ramai nemâncat fiindcă chiar existau de toate, inclusiv pt vegani și vegetarieni.
Calitatea mâncării mi s-a părut ok, nicidecum ca la cantina, cum imi imaginam eu.
Și cel mai important n-am avut niciodată probleme cu stomacul în Egipt
Singura dezamagire de proportii: nu ne-au dat fructe de mare decat crabi de doua ori!!!

mancare-restaurante-pareri-nubia-aqua

4. Plaja hotelului era superba și goala

În prima zi ne-am dus cu Kari devreme la plaja, nu cumva sa nu mai prindem șezlong. Spre surprinderea noastră, plaja era goala. Am descoperit rapid de ce: am prins sezon cu meduze.
Ceea ce mi-a plăcut enorm la Nubia Aqua e sistemul, ce am văzut ca la puține resorturi exista: mai exact malul marii e foarte lung, vreo 100 de m, apa e tot pana la genunchi. Dar ei, băieți deștepți au făcut un ponton lung, pe care au pus șezlong-uri și scări astfel încât toți cei 100 m te plimbi confortabil și apoi cobori pe scări direct unde apa e mare. Doar ca n-am intrat în mare decât în 3 zile fiindcă Kari era traumatizat de meduze, asa ca am ales excursii ce ne-au dus pe mare în alte locuri mai bune pentru snorkeling și balaceala.

Plaja-hotel-nubia-aqua-egipt

5. Am devenit fani piscina si Aqua Park

Nu credeam ca eu voi alege vreodată piscina și toboganele cu apa în detrimentul marii, dar în Egipt asta s-a întâmplat. Evident preferințele lui Kari au fost cele mai importante, dar sincer am descoperit ca era si mai comod. Apa foarte curata, dușuri multe în apropierea piscinelor, doi salvamari la fiecare piscina, 7 piscine imense unele special create pentru copii. 9 tobogane mari cu apa, un motiv în plus pentru care am ales hotelul acesta și nu am regretat! Fiind totul supravegheat și Kari fiind destul de mare (10 ani) l-am putut lasa să se dea pe toate singur, fără sa trebuiască sa stau cu ochii pe el non-stop. Mamelor știți cât de mult contează asta în vacanta!!! Ceea ce mi-a dat un confort psihologic imens, eu reusind sa ma relaxez, consumând cocktailuri fără alcool, citind și bronzandu-ma pe șezlong după cum am poftit.

pareri-piscine-si-aqua-park-hotel-aqua-nubia

6. La Nubia Aqua fiecare piscina are un bar

Un alt motiv pt care am iubit hotelul acesta este faptul ca nu trebuie sa umbli mult pentru băuturi. Practic lângă fiecare piscina este un bar, de unde poți sa te servești cu băuturi răcoritoare și sucuri naturale (de guave, portocale și mango) la orice ora, iar barmanii fac non stop cocktailuri și băuturi alcoolice pentru doritori. Nici o bautură nu se plătește extra, iar berea se servea la sticla nu la dozator!!! Niciodată nu am așteptat la coada, în hotel fiind peste 10 baruri și 20 de barmani ce muncesc non stop! E perfect!

cocktail-uri-hotel-egipt

7. Kari s-a bucurat la maxim de gradina imensa a resort-ului

Kari s-a simțit liber. Îl lăsăm sa se joace singur Pokémon pe tableta, asa ca zilnic făcea inconjorul resortului de patru ori. Serile mergeam impreuna, dar peste zi, chiar nu-mi făceam probleme ca se poate întâmpla ceva. Sunt doar doua alei foarte lungi ce merg de la recepție pana la plaja și toată zona e monitorizata permanent. Tot resortul e împrejmuit cu garduri de beton imense, deci străinii nu aveau cum sa intre în hotel. Era ca și cum aveam o gradina imensa și Kari s-a bucurat la maxim de ea.

vacanta-exotica-egipt-impresii

8. Zilnic erau activități în pisicina, yoga si volei pe plaja

Erau foarte multe activitati gratuite de care se ocupau 5 tineri entreteinari. Tot ei pregăteau în fiecare seara un show pe scena din fata Hotelului la 9:30 PM. Îl duceam în fiecare seara și Kari se distra teribil la spectacolele astea, râdea pana îl durea burta. De mult nu l-am văzut atâta de fericit :))))
Pentru cei ce doresc tratamente SPA, la Hotel Nubia erau mai multe variante contra cost. Va scriu preturile pentru cei interesati: masaj de mai multe tipuri 35 de minute (15 dolari americani), hammam cu sauna si jacuzii tratament de 2 ore (25 de dolari americani), tratament cosmetical pentru fata cu masaj, masti, pensat etc 2 ore (40 de dolari americani).

pareri-piscina-hotel-aqua-nubia

9. Toate excursiile le-am făcut prin intermediul hotelului

Asta a fost foarte confortabil. Lui Kari nu ii plac atât de mult vacantele în care umblam zilnic km întregi. Lui ii plac sporturile extreme și activitățile interesante, nu plimbările. Iar astfel, mergând în excursii de la Hotel, ne luau zilnic cu mașina sau cu vaporul și ne duceau pana la destinație, fără sa ne obosim în plus, inutil. Bonusul erau preturile, toate excursiile erau 25 dolari adult/15 dolari copil si aveau vreo 5 variante. Preturile erau la jumatate sau chiar mai mici fata de oferta agentiei din Romania, fix pentru aceleasi excursii.

10. Impresii la final: `Mami hotelul acesta e cel mai bun din lume`

Evident Kari compara cu toate celelalte hotel-uri în care l-am dus pana acum. Îl întreb dacă i-a plăcut mai mult decât vacanta la Hilton și îmi spune ca da!!!
Desigur atmosfera de vacanta, jucat cărți, spectacole, piscina și Aqua Park, mâncare bună, bauturi la discreție, ce copil nu visează la o vacanta ca asta??!! De acum înainte știu ca pachetele All Inclusiv sunt cele mai potrivite pentru fiul meu! Trebuie doar sa aleg foarte bine hotelul, sa fie enorm si sa aiba multe facilitati.

pareri-hotel-aqua-nubia-am-fost-acolo

😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului