Statistici viața privată și călătorii în Septembrie 2019

OH ce repede a trecut Septembrie, luna mea favorita. Dacă nu știați deja, iubesc septembrie, nu fiindcă e toamna și frunze aurii, castane și melancolie, nu nu…
Eu am un motiv mai bun! E ziua mea de naștere și asta e un pretext suficient de bun încat sa sărbătoresc în fiecare zi. Evident începem cum se cuvine cu o vacanta, apoi masa în familie, întâlniri cu prietenii, pe rand cu fiecare ca suntem toți împrăștiați și în sfarsit ma trezesc sărbătorind din nou și din nou, cu fiecare în parte, pe tot parcursul lunii. Dar nu ma plâng chiar deloc. Am reușit sa echilibrez totul perfect, 10 zile la munca în Londra, 10 zile în România și 10 zile de vacanta.

statistici-septembrie-aliceee-traveler

Pe unde am calatorit in Septembrie 2019:
10 zile in Spania - Andalusia

Ca tot am pomenit de vacanta, am reușit sa organizez vacanta de poveste. Am ales cea mai relax-chill-super destinație după părerea mea, de care m-am îndrăgostit acum mulți ani și de atunci tot visam sa revin. Asa ca iată-ma inapoi în Andalusia!!!
Data trecuta am vizitat Cadiz, Cordoba și Sevilla și acum am întregit palmaresul cu Malaga, Ronda, Setenil de las Bodegas și o revedere în orașul meu preferat din Spania: SEVILLA, oraș în care am sărbătorit ziua mea.

Cum am petrecut vacanta in Spania? Am reușit sa fac o combinație senzationala:o zi de relaxare și leneveala pe malul marii în Malaga, turism cultural și mai ales culinar prin oraș, am fost o noapte prin pub-uri și cluburi, am făcut o excursie de o zi in Ronda și Setenil de las Bodegas și am încheiat vacanta în Sevilla sărbătorind ziua mea cu o cazare într-un Palat din secolul 17, o cina fastuoasa la cel mai bun restaurant din oraș și evident un spectacol de flamenco. Credeți-mă, nu se putea mai bine!!!

Spania-aliceee

10 zile munca la Londra

Începem cu Londra unde am petrecut primele 10 zile muncind zi de zi. Mi-au rămas puține ore libere, dar am profitat de ele din plin. M-am plimbat zilnic pe malul râului Tamisa, am vizitat Muzeul Richmond unde am văzut tablouri și machete ce înfățișează cartierul acum câteva sute de ani. Arată foarte bine, foarte boem…. Nu ca acum ar fi foarte diferit, doar ca lipsesc hanurile, trasurile și doamnele cu rochii și pălării. Am ajuns și la un restaurant Indian unde am mâncat cel mai bun curry de anul acesta și nu în ultimul rand am făcut o vizita scurta prietenilor care m-au răsfățat cu un barbeque cu miel și creveți, gătit în gradina.

Londra-aliceee

10 zile de relaxare la Cluj cu familia

In Cluj m-am relaxat mult, am văzut filme, am petrecut cu părinții, am sărbătorit ziua mea cu preparate românești (Thanks mom) și prăjituri bune, am jucat jocuri de societate cu Kari, am mâncat zilnic la Panemar (preferatul fiului meu) am ajuns la ședința cu părinții și nu în ultimul rand, am fost la Mall, unde am făcut cumpărături pentru începutul anului școlar. Când ne-a lăsat vremea am ieșit cu Kari in parc sa se dea cu waveboard-ul, iar ultimul weekend l-am petrecut colindând terasele mele preferate din Cluj cu prietenii. 10 zile au trecut fără sa clipesc!!!

Cluj-aliceee

Articole publicate pe blog în luna septembrie 2019

După cum am mai spus, încerc sa ma țin de treaba și sa scriu săptămânal pe blog. Am reușit sa termin de povestit pe blog vacanta in Corfu unde am sărbătorit ziua mea anul trecut. Grecia chiar e o destinație la îndemână tuturor, atât de aproape de România încât nu aveți nici o scuza sa nu mergeți măcar o data în viata. Va recomand sa citiți articolele, sper sa va inspire:
Progresul de pe Instagram în septembrie 2019

Luna aceasta am revenit cu mult elan si pe Instagram. Am postat nenumarate postari live pe Insta Stories  în Spania. V-am spammat cu pofta de vacanta!!!
Pe profil mai ușurel, ca n-am avut destul timp sa ma ocup de toate. Am reușit sa public doar 10 fotografii noi, cea mai apreciata fiind ACEASTA cu 808 Like-uri. Va mulțumesc!

Filme preferate vizionate în Septembrie 2019

The hate you give (2018) vorbește despre cartierele cu oameni de culoare din USA și lupta acestora pentru supraviețuire într-o societate cu multe judecați. Mi-a plăcut, e un film sensibil.

Amra and the second marriage (2018) este un film arab ce ne prezintă condiția de soție a lui Amra în lumea araba și cum se adaptează la vestea ca soțul ei vrea sa își i-a o a doua nevasta. Nu e un film rău, dar nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele.

Welcome to Trouilly este o comedie ușoară, plăcută, ce ne prezintă viata unei profesoare de engleza de la Paris ce e transferata la o școală mica dintr-un sat în Franța. Va dați seama că toată viata ei s-a prăbușit, fara prieteni, fără net, fără cafenele și stilul de viata comfortabil de la Paris. Merita văzut!

Sir 2018 este un film de festival, romantic și imprevizibil. Povestea e clasica (el bogat mutat din New York în Mumbai, ea servitoare, văduvă din India ce vine sa aibă grija de casă și să-i gătească. Între ei se infiripa o relație, însă va putea face fata relația lor la toate tradițiile din India?

filme-bune-de-vazut-2019

Planuri pentru octombrie

Trei dintre prietenii mei buni din Cluj se muta la Londra (repede repede înainte de Brexit) și cu ocazia asta presimt ca voi ieși mai des. Un motiv bun sa vizitez și alte locuri din oraș ca de Richmond m-am saturat deja. Acum nu mai am scuze, voi avea cu cine. Sa vedem doar cum îmi manageriez puținul timp liber, fiindcă vreau sa încep sa lucrez și la articolele despre ultima vacanta în Spania și poate poate…. reusesc și un weekend relaxant undeva la finalul lunii. Va fi totul sponton, n-am nimic planuit, știu doar ca lucrez pana pe 20 octombrie la Londra.

Voi cum ati petrecut luna aceasta?
Ce filme ati vazut??

1. Am petrecut destul de bine, deși am avut și un eveniment negativ. Am văzut Oceans's 8, doar.

1. Mulțumesc de vizita. Îmi pare rău pentru neplăcerile aduse de evenimentul negativ. Am sa vad despre ce e vorba în acest film

2. Luna septembrie ne-a prins in vacanta in Italia si cu planuri de vacanta pentru luna decembrie :D
    Luna septembrie a insemnat multa munca, dar si bucurii, Instagram-ul mi-a adus numai rezultate bune.

1. Oh ce frumos Mihaela, Italia în Septembrie este o alegere excelenta. Bravo pt munca depusa pe Insta, te urmăresc cu plăcere.

3. Mereu ma delectez citind aventurile tale din diferite orase. LA multi ani ... cu intarziere! pe langa calaltorii, mai citesc si despre filme... si despre mancare... aia da treaba!Ești mult mai avansata ca mine la parte de filme. In Septembrie nici nu mai tin minte la ce m-am uitat!

1. Mulțumesc de vizita și de urări Alexa. La capitolul filme nici eu nu stau excepțional, în trecut reușeam sa vad măcar 5 filme bune. Acum e mai greu.

4. Ce luna plina ai avut! P.S. La multi ani, chiar daca cu intarziere. Si noi am petrecut frumos in septembrie, mai ales ca a fost si ziua fiicei mele.

1. Mulțumesc de urări Cătălina. La mulți ani fiicei tale 😘

5. Mi-aș dori sa am și eu timp și sa vizitez mai multe locuri din tara și străinătate.

1. Asa simt și eu, deseori. Mai ales când ajung în România, mi-ar plăcea sa pot sa colind tara, dar nu am niciodată timp

6. Nu prea am avut timp de filme luna aceasta si nici nu am facut nimic deosebit insa tu ai avut o luna plina de evenimente, foarte dragut :) Voi tine cont de recomandarile de film, mi-ar placea sa vad filmul Regina Maria, am vazut o reclama si cred e interesant.

1. Nu știu nimic despre el, am sa caut informații. Ms de pont

7. Ai avut un septembrie plin cu de toate. Ai o viata foarte interesanta. Ma bucur ca ai avut si timp pentru relaxare. 😘😘

8. Vai cat de frumos. Vreau si eu in Andalusia

9. Ce noroc sa poti calatori in toata lumea si sa poti descoperi atatea locuri deosebite! Multumim ca ne impartasesti si noua!

1. Încerc sa ma tin de treaba. Am momente când simt ca clachez de la atâtea activități, dar ma pun repede pe picioare.

10. Sanatate si LA MULTI ANI FRUMOSI! :)