Cel mai bun spectacol de Flamenco la Tablao Pura Esencia

Nici o vizita în Sevilla nu ar fi completa fără un spectacol de Flamenco! Spectacole de Flamenco poÈ›i sa vezi peste tot în Spania, însă trebuie să È™tiÈ›i că flamenco a luat naÈ™tere în Sevilla, in cartierul Triana. AÈ™adar cea mai autentica experienta o poÈ›i trai aici. Chiar È™i aÈ™a, nu m-am dus la întâmplare, am făcut o lunga documentare È™i în final am ales Tablao Pura Esencia fiindcă oferă cea mai autentica experienta.  Localul se afla în Triana, pe malul râului, foarte uÈ™or de gasit, am mers 15 minute pe jos din centru istoric. Am ajuns cu câteva minute înainte de ora 8:00 PM asa ca eram printre primele persoane. Am fost intampinata de o receptionera atentă care mi-a verificat biletul, apoi mi-a oferit un loc bun. ÃŽn câteva clipe s-a întors sa ma întrebe ce doresc sa consum (din 3 variante) È™i mi-a spus ca băutura e inclusă în preÈ›ul biletului. A fost o surpriza plăcută pentru mine. 

review-flamenco-Sevilla
Experientele mele le puteti avea si voi. Pretul pentru un spectacol este de 20 euro (Adult), 15 euro (varstnic 65+) sau 8 euro (copil 10-17 ani). Eu am cumparat biletul online si va recomand sa faceti la fel, pe site-ul lor aici >>> Flamenco Tablao Pura Esencia

Rand pe rand sala micuÈ›a a început sa se umple  

Cupluri, oameni în vârstă, dar și câțiva tineri veniți dintr-un tur, probabil turului cartierului Triana. În total în jur de 30 de persoane. Sunt fericită ca sunt în locul potrivit, exact așa cum mi-a descris ghidul. Flamenco nu este un show ce se face pe scene mari, cu zeci de artiști, ci un spectacol intim, în baruri tradiționale, întunecate, pe o scena micuța pe care se dansează și se canta cu foc. Așa a luat naștere acest dans și așa simți cel mai bine energia spectacolului, când totul se desfășoară fix în fața ta. Uitându-mă la scena micuța ce se afla la nici doi metri de mine, am știut ca voi avea parte de un spectacol autentic, nu un show pt turiști.

tablao-Pura-Esencia-Sevilla

Show-ul a debutat cu flamenco cantat la chitara 

A început lent și trist, dar apoi a intrat o doamna pe scena ce a cântat atât de profund și puternic încât fiecare acord și voce îmi ridica parul pe mine. După câteva piese au intrat în scena dansatorii, un bărbat și o femeie îmbrăcați în costume de flamenco cu pantofi speciali, cu toc. Cum au dansat oamenii ăștia e greu de explicat în cuvinte. Spectacolul trebuie simțit, trebuie trăit, trebuie sa fii acolo ca să înțelegi.

tablao-pura-esencia-Sevilla

Spectacolul de la Tablao Pura Esencia a È›inut 1 ora   

E voie sa faci poze si sa filmezi! E un spectacol complex, 2 dansatori + 2 cu voce si chitara! Fac show fiecare separat si toti impreuna! Dansatorii sunt in varsta, ambii Maeștri de dans flamenco, recunoscuti la nivel internațional. Am avut parte de 3 dansuri diferite! Dans in doi, dans individual făcut de femeie și de barbat. Ambii au fost extraordinari! Flamenco este un stil foarte solicitant si plin de pasiune! D-ne cata emotie, cata finete in miscari, cata putere, cate sentimente se pot transmite printr-un dans! Am rămas profund impresionata, iar acest show va rămâne veșnic in memoria mea.

tablao-pura-esencia-Sevilla


Dar haideÈ›i sa va spun mai multe despre flamenco   

In flamenco se reprezinta 7 stiluri, fiecare avand propriile mișcări și emotii transmise: Fericire, ristete si moarte, singuratete, pasiune, senzualitate, eleganta, seductie

Flamenco este un dans foarte complex, o combinatie de elemente adoptate de la diferite popoare:
-Castanietele de la greci
-Miscarile picioarelor de la francezi
-Miscarile din umeri si solduri din dansurile africane
-Instrumentele muzicale si miscarile artistice ale mainilor de la arabi, indieni si egipteni

Flamenco poate fi complex (quitara + canto + baile ) intr-un singur show, sau din fiecare separat! Dansurile sunt conform celor 7 stiluri si pot fi prezentate de 1 singur dansator, in 2 sau in grupuri de 4 dansatori!

Magia dansurilor flamenco sta in faptul ca dansatorii nu se ating niciodata desi se doresc/ se iubesc/ se urasc etccc 

Flamenco pe langa show/spectacol in Spania are un caracter social, de petrecere si voie buna alaturi de prieteni si familie.


tablao-pura-esencia-Sevilla


MergeÈ›i negreÈ™it la Tablao Flamenco Pura Esencia. 
O sa va îmbogățiÈ›i sufleteÈ™te! 


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

12 comentarii:

  1. Absolut minunat! Nu am participat la un astfel de spectacol pana acum! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am participat niciodata la un astfel de spectacol. Cred ca e o experienta pe care nu o poti uita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Niciodata nu am fost la un spectacol de flamenco. Cred ca mi-ar placea sa vad live cum este

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am vazut niciodata un spectacol de flamenco live, doar la televizor. Cred ca l-as fi savurat indelung...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am fost niciodata la un spectacol Flamenco dar pare super fain. As vrea si eu sa incerc aceasta experienta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am vazut un spectacol de Flamenco pe strada in Sevilia, a fost super, mi-ar placea sa il vad si pe acesta.

    RăspundețiȘtergere
  7. La un astfel de spectacol m-as relaxa si eu intr-o seara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pare un spectacol tare fain! Ma bucur ca ai parte si de astfel de momente. 😘😘

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am fost niciodata la un astfel de spectacol, insa trebuie sa fie tare interesant si frumos

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce interesant! Mi-ar plăcea să văd și eu un astfel de spectacol.

    RăspundețiȘtergere