Statistici viața privată și călătorii în Septembrie 2020

Septembrie a fost o luna nebuna nebuna de tot. Am făcut tot ce mi-am propus, am făcut turism (prin cartierele vecine din Londra) m-am întâlnit cu o mare parte din prieteni, am făcut grătare de ziua mea și m-am întors la lucru în Richmond încărcată de energie, fericita și mai 'tanara' cu 1 an.

aliceee-traveler
Dar sa începem cu partea draguta din categoria "turism la Londra"

La capitolul acesta m-am întrecut pe mine. Mi-am dat întâlnire cu prietenii și am luat la pas piețele afro-americane din Brixton, am făcut degustări la tarabele cu mancare din toată lumea pe Brick Lane, am făcut un tur de forță pe la Backingam Palace/Covent Garden și bulevardele din centru, m-am plimbat pe malul Tamisei, am ieșit sa luam prânzul in ChinaTown, am băut bere in Southbank, am făcut shopping in Spitalfields market și am luat la rand toate pub-urile din Camden. Nu ma pot plânge! Londra are avantajele ei. Daca nu știți ce sa faceți într-o săptămână la Londra, salvați toate locurile acestea, plus Portobello si vacanta de vis în Londra e garantata.

vacanta-la-Londra

Articole publicate pe blog în Septembrie 2020

Initial am zis ca nu voi povesti despre vacanta in America pe blog, fiindca nu e de mare interes turistic. A trecut 1 an de atunci si intre timp m-am razgandit. Am zis ca daca eu am ajuns in Ohio-Indiana, din intamplare, asa s-ar putea sa ajungeti si voi:

Progresul de pe Instagram în Septembrie 2020

Pe Instagram am facut-o lata luna asta. Am incercat sa fac un sir de video-uri pe Stories si mi le-a sters Instagram, fiindca as fi incalcat regulile comunitatii, datorita muzicii ce mergea consecutiv pe 4 video-uri. Nu m-am suparat, cu toate ca pusesem ceva suflet in video-urile alea, le-am editat frumos etc. Surpriza cea mare a venit apoi, cand am realizat ca mi-am luat un shadowban de toate zilele. Practic fotografiile mele nu mai apar in hashtags, nici macar in feed-ul prietenilor. Asa ca a trebuit sa imi reduc activitatea pt moment, reusind sa postez doar 10 fotografii noi. Cea mai apreciata este ACEASTA cu 954 de Like-uri. Va mulțumesc!

instagram-aliceee-traveler

Viata privata in Septembrie 2020

Shopping shopping shopping
In general dacă ma auziți ca fac shopping, sa știți ca sunt în depresie. Când sunt happy nu am nevoie de nimic. Cel puțin asa credeam, pana ce am descoperit plăcerea de a merge la Mall. Am la 5 minute de casa un "Westfield" , unul din cele mai mari mall-uri din Londra, pe care n-am avut curiozitatea sa îl vizitez pana acum. Dar de când l-am descoperit, m-am abonat și cardul meu bancar plânge.

Îmi decorez studioul
Nu ca ar fi foarte mare, ca doar standardul englezesc de studio la Londra, e de genul "cutie de chibrituri" însă vreau sa ma simt bine când ajung acasă. Asa ca mi-am luat multe lumânări, câteva (3) plante, decorațiuni, 2 tablouri micuțe, vase colorate etc. Nu erau esențiale, insa dacă nu pot călători, în România nu ma pot întoarce, măcar sa fac ceva ca sa ma simt ca acasă. Mai am de făcut mici retușuri, însă până la iarna le voi termina.

Vreți sa știți cum m-am răsfățat luna aceasta?
Mâncând în restaurante… Am zis că-s în vacanta deci nu mai gătesc, sa nu pierd timpul cu asta. Gătitul nu a fost niciodată printre pasiunile mele și după 4 luni de dieta și mâncare repetitiva, am vrut o schimbare. Și încă ce schimbare. Am mâncat doar la restaurante internaționale, unele noi, super interesante cum ar fi restaurantul din colt, Etiopian. Am trecut pe lângă el de cel puțin 100 de ori și acum în sfârșit mi-am făcut curaj sa intru. Mâncarea lor e de nota 10, plattingul de nota 20. O surpriza frumoasa! În rest preparate mexicane și asiatice din greu, mâncare indiana de câteva ori și pizza, că-mi era dor.

Dieta la restaurante
E greu sa faci dieta când mergi la restaurante, mai ales varianta ce o făceam eu, cu 1500 de calorii pe zi. Chiar nu ai cum sa știi exact, doar sa estimezi caloriile. Însă eu am renunțat la dieta cu un scop, ca sa vad dacă am slăbit sănătos sau sunt sub efectul yo-yo, adică am slăbit 10,pun 20.
Spre surprinderea mea, după o luna de mâncat la restaurante, estimativ 2000 de calorii pe zi, nu m-am îngrășat deloc!!! Nici măcar 1 kg, asa ca am fost mega fericita! Evident, am făcut mai multe activități fizice, iesind din casa, în fiecare zi.

Vreți sa știti cum am sărbătorit ziua mea!?
Anul acesta a fost puțin diferit. Dacă în ultimii 10 ani am sărbătorit în vacanta (anul trecut am fost în Sevilla, cred ca va amintiți) anul acesta am stat acasă, ma rog, la Londra. A fost genul de onomastica sărbătorită tradițional, doar ca am petrecut 1 săptămână. Vecina mi-a făcut doua torturi în weekend asa ca am făcut un mini-chef cu grătare. Prietenii m-au invitat chiar pe 18 Septembrie la prânz și din nou am sărbătorit cu masa plina și cheesecake, fiindcă asta e una din prăjiturile mele preferate. Când m-am întors la munca, colega ma aștepta cu un tort făcut de ea, cu fructe, asa ca am sărbătorit din nou, în gradina.

In concluzie, doar din chef în chef am tinut-o. Asa sărbătorită nu cred ca am mai fost niciodată! Bine ca ne-am putut vedea toți, înainte ca noile reguli de Covid sa intre în vigoare. Prietenii sunt foarte importanți în viata! Păcat ca nu am fost și cu familia, cu Kari, dar nu vreau sa ma întristez din nou, acum.

aliceee-traveler-septembrie

Voi ce ati facut in luna Septembrie

😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍

1. Bilantul tau calatoricesc suna foarte bine! E interesant cum gasesti un echilibru intre viata privata si calatorit.

1. După mulți ani de exercițiu, am reușit cât de cât sa ajung la un echilibru. Nu e totul perfect, n-am fost acasă din ianuarie....

2. Poate pe viitor va fi mai bine, important e ca faci ceva care iti aduce multa placere!

2. Eu am avut cel mai static septembrie ever. Mi-ar fi placut si mie sa ies mai mult si chiar sa mananc in restaurante

1. Sa înțeleg ca s-a instalat mood-ul de toamna la tine. Poate în octombrie vei reuși sa faci mai multe ieșiri.

3. Matzul ala frumos din poze este al tau? E tare dragalas! Cu ochii la pisic era sa uit esentialul- La multi ani! Sa fii fericita, cei dragi sa-ti fie aproape si sa te plimbi si prin restul de lume!

1. Mulțumesc de urări Raluca.
      Pisicul nu e al meu, e a unei prietene 😁

4. Septembrie a mea nu a fost nici pe departe la fel de plina si frumoasa ca a ta. Ma bucur ca te-ai distrat de ziua ta. P.S. La multi ani, cu intarziere! P.S.1 Și fiica-mea e nascuta in septembrie, pe 15.

1. Mulțumesc de vizita Cătălina. La mulți ani fiicei tale 🎉😍

5. La mine cam tot anul nu doar septembrie a fost unul agitat cu multe plecari nevoite si multa treaba. Ma bucur ca la tine a fost cu reusite si multe realizari. La multi ani sanatosi si fericiti!!!

1. Mulțumesc Deya!
      Eu mereu spun ca un an încercat înseamnă multe amintiri frumoase 😁😍

6. Luna septembrie am facut doar cateva plimbari prin zona. Arata tare bine pozele tale.

7. Decat sa stau intr-o "cutie cu chibrituri" mai bine raman aici.
    Dar fiecare are notiunea sa de confort pana la urma.

1. Da, te înțeleg perfect, asa ma gândeam și eu pana acum doi ani. Acum vad confortul dincolo de pereții casei, Londra îmi oferă atât de multe beneficii încât cred ca merita

8. Felicitări! Și bine te-am găsit. Am inceput sa scriu din nou, în mod regulat pe blog.
    În plan personal mă bucur de fiecare progres a micutei noastre Patolina. Nu am reușit să călătorim nicăieri anul acesta cu bebe mic și cu viruși la fiecare cotitură.

Așteptăm cu speranța 2021.