5 activitati ce le puteti face in aeroporturi

Oricum am calatori, low-cost sau high-class, toti ne lovim de aceleasi probleme. Anulari de zboruri, intarzieri la plecare, escale cu multe ore de petrecut in aeroport etc.
Eu cel mai mult am stat 16 ore, si s-a intamplat de doua ori. In rest o intarziere de 3,4 ore e ceva aproape normal (in cazul meu).
De la primul zbor cu avionul si pana acum cred ca doar 4 zboruri au fost fara intarziere, in rest toate au fost cu ore de stat in aeroport. Si fiindca am acumulat ceva "experienta", iata ce puteti face ca sa va treaca timpul mai repede si sa nu ajungeti sa va plictisiti pana la decolare:

1. Scoateti-va materialul de citit la inaintare: carti, ziare, ghiduri turistice orice aveti la indemana. Cititi despre locurile in care urmeaza sa calatoriti, un roman bun, o barfa din ziar orice va poate face timpul sa treaca mai repede. Iar daca nu aveti nimic asupra voastra si nici bani, aici va dau pontul

La final va reamintesc ca puteti sa va inscrieti la concurs : aici, iar daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail aici

Thanks for visiting,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu