1 an de Enciclopedia calatorului independent

Am calatorit!!!! O noua vacanta, noi destinatii, locuri minunate! Multe, multe amintiri de neuitat. Insa pana apuc sa scriu despre ce si cum, sa selectez poze etc, v-am pregatit un jurnal de calatorie despre Marrakesh (Maroc) cu care voi incepe chiar maine!

Intre timp blogul a implinit 1 an, sau mai bine zis va povestesc si va au sfaturi de vacanta din martie anul trecut. Nici nu stiu cum a trecut timpul :)
Ceva ce nu stiati e faptul ca atunci cand am inceput sa scriu ma gandeam ca voi avea maxim 30 de vizulizari intr-o luna. Habar nu aveam ce inseamana un blog! Insa cititnd cateva bloguri de calatorie am zis sa va povestesc si eu despre experientele mele, poate folosesc cuiva. Intre timp uitandu-ma pe counter vad 21 000 de vizitatori si 50 000 vizulizari in ultimele 6 luni. Incredibil!

Va multumesc voua cititorilor, celor care comnteaza mereu: Traveling Hawk, Vertange, Mada, celor care au fost alataturi de mine si m-au promovat intr-un anumit fel: Daliana, Freeseodesign si binenteles tuturor celor ce m-au adaugat in blogroll-ul lor!!!!




Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!


Maine e ultima zi pentru a va inscrie in concurs! Sambata voi publica numele castigatorului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu