41. Download gratuit ghid turistic cu Sardinia

Sardinia, un alt paradis albastru!!! Stiu ca putini ajung in Sardinia deoarece Italia e o tara atat de frumoasa incat incepi prin a vizita Roma sau Venetia, apoi continui cu Toscana sau Campania, daca esti calator inrait te bagi si prin Sicilia si Milano, iar Sardinia ramane cumva pe dinafara, frumoasa dar .... cati dintre noi ne permitem sa vedem o tara dintr-un capat in altul? Sa ii exploram fiecare oras, fiecare zona de coasta!

Si totusi sunt romani care lucreazaa acolo si cine stie poate chiar voi veti alege pt vara asta Sardinia!  Sper ca sa-i foloseasca cuiva ghidul turistic cu Sardinia pe care il puteti downloda gratuit de aici  http://dl.free.fr/eVpv0aPHE click pe Telecharger ce fichier


-Sardinia-


Thanks for visiting,

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)! 

6 comentarii:

  1. Fetele mele au terminat colegiu de limbi straine si materia de baza a fost italiana. (Au dat examen de sfârsit de semestru la Roma) Scoala pe care au urmat-o a organizat anual schimb cu elevi din Franta/Bourge si Italia/Ferarra - copiii au locuit la noi si s-au dus la scoala împreuna, doua saptamâni si reciproc, fetele mele au fost gazduite dincolo. Ce vroiam sa-ti spun, Adela -fiica cea mare, a avut noroc sa cunoasca o fata a caror parinti locuiau în Sicilia, ea facea scoala în Ferarra, la bunici, si doua vacante de vara le-a petrecut in Sicilia. Cunosc din povestile ei cât de minunate sunt litoralul, clima, oraselele si oamenii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Alicee.:) Cine stie, poate ca intr-o buna zi voi avea si eu sansa sa vad "Orasul Soarelui", Cagliari, "Mica Barcelona",Alghero, Costa Verde sau Costa Smeralda...zone fabuloase din bazinul mediteranean.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un loc extraordinar!Are o frumusețe subtilă şi seducatoare care face din acest loc un confident rar!Grozav!

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen si eu am fost pe coasta ligurica si amalfi ambele sunt minunate! Dar nu stiu Sardinia mi se pare altfel!
    Ah si visez sa ajung in Sicilia! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice, mama cate locuri stii ! Cagliari si eu vreau! :)

    RăspundețiȘtergere