Top 100 melodii de vacanta

Acum cateva zile va rugam sa imi propuneti cateva melodii pentru playlist-ul meu de vacanta! Azi am sa va arat ce a iesit, un mix bun zic eu, cu melodii vesele dar si triste, cu multe stiluri, pentru momente si destinatii diferite!Mai in jos vine topul celor 100 melodii de vacanta, recomandate de voi si recomandate de mine!!!

Auditie placuta :)




Bianca a fost prima care mi-a recomandat nu mai putin de 12 melodii asa ca tin sa iti multumesc pentru efortul depus :).


1. Bruce Springsten - Streets of Philadephia
2. Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the rainbow (o super interpretare)
3. Joe Cocker and Jennifer Warners - Up where we belong
4. R.E.M. - Everybody Hurts
5. Alanis Morissette - Everyting
6. Shane Ward - Stand by me
7. Green Day - Time of your life
8. Light House - High
9. Adriano Celentano - L'emotione non ha voce
10. I dreamd a dream din Les Miserables (in interpretarea lui Ruthie Henshall)
11. Bee Gees - Alone
12. Dj Project - Mi-e dor de noi (mie imi place mult DJ Project)


Smalldot mi-a recomandat 7 melodii. Foarte frumoase!

13. Pasarea Colibri - Dragostea e o salat
14.Peter Gabriel - The book of love
15. Alexander Rybak - Fairytale
16. Jason Mraz - I'm yours, Lucky
17. u2 - stuck in
18.Kelly family - Angel (+altele)
19. Imnul Pietrei Craiului (+alte cantece de munte)


Raphaelly mi-a facut munca usoara adaugand si link catre melodii! Multumesc!

20. Dansa Kuduro
21. Lambada (varianta veche)
22. Shakira -Antes de las Seis sale el sol
23. Cosas de la vida -Eros si Tina 
24. Nine million bicycles in Beijing


Teonegura m-a invitat sa ascult Trafic cu Hituri pe blogul lui si sa aleg ce imi place. Si-am ales:

25. Terry Jacks - If you go away
26. Bob Marley - Sun is shining
27. Gary Moore - I`ll love you more than You`ll ever know
28. Joss Stone- Less is more


Karma Police m-a invitat si el sa ascult muzica de pe blogul lui, My Music ceea ce am si facut!

29. Far East Movement -Like A
30. Ojos de Brujo - Todos Mortales
31. Missy Elliot - Ching a Ling
32. Rihanna - California King Bed


Nickro mi-a recomandat muzica retro, melodii vechi: oldies but goldies!

33. Seasons in the Sun - Terry Jacks
34. Comfortably Numb - Pink Floyd
35. Waiting for a miracle - Leonard Cohen
36. Mama, I'm Coming Home - Ozzy Osbourne
37. I Want to Break Free - Queen
38. Gigi l'amoroso - Dalida
39. The Best - Tina Turner
40. I Maschi - Gianna Nannini
41. Only The Lonely - Roy Orbinson
42. Stuck in the Middle - Stealers Wheel
  


Mirela mi-a donat o bucatica din playlist-ul ei de vacanta! Melodiile fara de care nu merge la drum sunt:


43. Joe Satriani - Always with Me, Always with You
44. Al di Meola - Egyptian Danza, Ritmo de la Noche, etc etc
45. Enya c- May it Be, etc
46 Blondie cu Denis -Call Me
47. Antonio Banderas cu Canción Del Mariachi (Morena De Mi Corazon)
48. Vanessa Paradis cu Joe le Taxi
49. Lake of Tears - Nathalie and the Fireflies
50. Dalida cu Itsi Bitsi Petit Bikini
51. INXS cu Beautiful girl
52. Ville Valo ft Natalia Avelon - Summer wine
53. Mariza - Meu fado etc etc
54. Bily Idol - Sweet Sixteen
55. Lara Fabian - "Caruso”
56. Giana Nanini - Bello E Impossibile.
57. Desireless - Voyage, Voyage

Ana a spus ca nu pot pleca in vacanta fara melodiile celor de la Garbage, asa ca am ales:

58. Garbage - Cherry lips
59. Garbage - I think I'm paranoid
60. Garbage - Bleed like me


Mihaela si Vertange asculta radio asa a ca mi-a recomandat melodiile de top! Am intrat pe Kiss Fm  Fresh top 40 si mi-am ales preferatele:

61. Corina - No Sleeping
62.Nicole Schrezinger - Right There
63. Smiley - Dream Girl
64. Shakira - Loca
65. Alexandra Stan - Get Back

Luana Luana mi-a scris via facebook muzica ei de suflet! Multumesc mult

66. Angela Similea- Vis de femeie
67. Lara Fabian&Patrick Bruel - J'Te L'Dis Quand Meme
68. Patrick Bruel- Alors Regarde
69. Patrick Bruel- Marre de cette nana-la 
70. Celine Dion - Hymne a l'amitie   
71. Carly Simon - You're so vain 
72. Irene Grandi - Buon Compleanno
73. Tiziano Ferro - Non me lo so spiegare
74. Toto Cutugno - L'italiano 
75. Gigi D'Alessio & Lara Fabian - Un cuore malato     

Aliceee adica eu :) propun 25 de melodii pentru a-mi umple spatiul pe mp3 player :)))

76. Pink Floyd - Comfortably Numb 
77. Lara Fabian - Je suis Malade
78. Rihanna - Rehab
79. Pink Floyd- Hey You
80. Tanya Stephens - It's a pity 
81. Dezarie - Strengthen your mind
82. The Prodigy - Out of space
83. Morcheeba - Slow Down
84. Shakira - Rabiosa
85. Kings of Leon - Sex on fire
86. Bruno Mars ft Damian Marley -Liquor Store Blues
87. Pink - Family Portrait
88. Iris - Floare de Iris
89. Alexandrina - Numai tu
90. Guns and Roses- Don't cry
91. Lionel Richie - Hello
92. Thievery Corporation - The Richest Man In Babylon 
93. Celine Dion - Tell Him
94. Gary Moore - Empty Rooms
95. Eminem - When I'm Gone
96. Michael Bolton - Said I loved you ... but I lied 
97. Iris - Tacerea ta
98. Beyonce - Diva
99. Rihanna - Russian Roulette
100. Amy Winehouse - Rehab, Valeria, You know I'm no good.......


Multumesc lui Nice si tuturor celorlalti care au ajutat la formarea acestui playlist!!! Cu el voi pleca in urmatoarea vacanta!

Thanks for visiting,


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)! 

11 comentarii:

  1. eu ti-as propune , dar ascult majoritatea cantecelor rusesti, care de altfel sunt superbe. puup

    RăspundețiȘtergere
  2. O săptămână frumoasă să
    ai Alicee!
    Te sărut!

    RăspundețiȘtergere
  3. inteleg ca te pregatesti de vacanta, sa-ti fie perfecta, eu tocmai m-am intors darinca visez :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Modniza uite ca eu nu cred ca stiu nici o melodie ruseasca! Mi-ai putea recomanda 2-3 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena multumesc si eu iti doresc o saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aa, nu chiar, dar cu siguranta voi face ceva iesire curand :)))
    Cum a fost in vacanta? Pe unde ai fost?

    RăspundețiȘtergere
  7. recomand si "i never be alone" ca sa nu pleci in calatorii singura niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pato eu mereu ma duc singura, dar sa stii ca imi place :)Oricum multumesc de recomandare

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce utila o sa fie lista asta cand o sa ma apuc sa fac cd-ul pentru drumul spre mare...Mersi! :)Of, de-abia astept sa plec!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alicee, tin sa te felicit pentru includerea in playlist a uneia dintre cele mai frumoase melodii de dragoste din toate timpurile, Tell him. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihaela te cred! Ma bucur ca o sa o folosesti :)


    Nice multumesc, e una din melodiile mele de suflet!

    RăspundețiȘtergere