Vacanta la Istanbul de la 100 euro (5 nopti drum+cazare)

De ani de zile visez sa ma duc in vacanta la Istanbul! Mi se pare foarte exotic. Poate si fiindca e o tara araba, in Europa si Asia! e ciudat, le are pe toate! :))) De curiozitate m-am uitat sa vad cum as putea ajunge low-cost la Istanbul! stiu ca nu e o destinatie scumpa, dar vroiam sa imi confirm! :)

Transport:
Nu stiu cati dintre voi stiati ca in Bucuresti este o firma de autocare care va duce zilnic la Istanbul (mai putin sambata) si face doar 13 ore! In plus pretul mi se pare chiar rezonabil 150 ron /sens! Este si tren, stiu, dar face in jur de o zi! Autocarul pleaca la ora 16:30 si ajunge in Istanbul la 06:30 numai bine prindeti rasaritul si incepeti cu o zi full! toate informatiile le puteti verifica click aici !

am presupus 10-15 septembrie (desi prin oct-noiembrie e tot cald si preturile vor fi mai mici)

Hosteluri:
- Turkish Hostel- localizat in centru, la 10 minute de marele Bazar, ofera lenjerie de pat gratuita.Pret 7 euro/ pat in camera cu 7 paturi
Cost 35 euro/5 nopti

-Aga Hamam Hostel - localizat in centru, ofera lenjerie si internet gratuit. Pret 8.5 euro pat/ in dormitor cu 6 paturi, numai fete
Cost 45 euro/5 nopti

-Istanbul Hostel - localizat in centrul istoric, ofera lenjerie de pat si mic dejun inclus in pret. Pretul e de 12 euro/pat in camera cu 6 paturi
Cost 60 euro/5 nopti

-Secound Home Hostel - localizat in centru la 2 min de Moscheea Albastra, ofera lenjerie de pat si mic dejun inclus in pret. Pret 15 euro/pat in dormitor cu 4 paturi, numai fete
Cost 74 euro/5 nopti

Hoteluri:
- Vica Guest Room 2* - localizat in centrul istoric, aproape de obiective turistice, ofera mic dejun si internet wifii inclus in pret! Pretul e de 200 euro/dubla/5 nopti
Cost 100 euro/pers/5 nopti

-Midillis Art Apartament 3*- localizat aproape de centru, ofera camera dubla in apartament, cu baie si bucatarie la 2 camere! Pretul e de 200 euro/dubla/5 nopti

- Nisa Sultan Apart 3* - localizat in centrul istoric, ofera camera dubla in apartament, mic dejun, internet wifii si parcare inclusa in pret! Pretul e de 225 euro/dubla/5 nopti
Cost 115 euro/pers/5 nopti

- Violet Hotel 3*- localizat in centrul istoric, ofera camera dubla cu mic dejun si internet wifii inclus in pret! Pretul e de 225 euro/dubla/5 nopti

Vacanta la Istanbul incepand cu 105 euro (drum cu autocarul + 5 nopti cazare la Hostel) pana la 170 euro (drum cu autocarul + 5 nopti cazare la Hotel 3*)
***Daca vreti sa stati 7 nopti va costa 120 respectiv 200 euro!!!***

-Poze cu Istanbul-

by Maistora

Daca v-au placut acest articol dati Like pe pagina de Facebook : Click Here!

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

1. Poate ar fi trebuit sa ma prind. Ai fost in Istambul? :) Mai e doar putin pana pe 10 aug cand ne zici unde te-ai umblat :D.

2. 100 eur / 5 zile? Mi se pare excelent pretul. Nu stiu daca as rezista chiar 13 ore in tren (cel mai mult am mers 8 h continuu si imi intepenisera toate alea :-D), dar pentru cine nu-si permite avion e perfect. Oricum, am inteles ca Pegasus are preturi super bune pana la Istanbul, eu zic sa te uiti si pe site-ul lor.

3. Pardon, vroiam sa scriu ca nu stiu daca as rezista 13 h in autocar, dar tot pe acolo, ba chiar in tren e ceva mai confortabil...

4. chiar as vrea sa vizitez istambulul, am o prietena care merge acolo de cate ori poate - si poate de mai multe ori pe an :D, deci cred ca nu e asa scump :)

5. nu prea cred ca o sa va placa...hostelurile din Turcia nu sunt ca cele din Spania...ma rog...este frumos Istanbulul...statiunile de la mare...orasele de pe traseele turistice...siii...cam asta...in rest...o mare tara saraca...cel mai bine sunt excursiile organizate...nu va aventurati..

6. Istanbulul nu m-a tentat niciodata, singurul loc pe care vreau sa-l vad din Turcia e Pamukkale. Este clar acum, nu sunt castigatoarea concursului tau! :( :P
    Cine stie, poate pasii ma vor purta vreodata pe stradutele acestui oras. Si poate ma voi intoarce cu alta impresie despre el.

7. Liliana poate ca da poate ca nu :)))), mai e putin si aflati!

Ioana nu m-am uitat la Pegasus fiindca stiu ca sunt scumpi pe Romania su atunci ma-s mira sa fie ieftini pe exterior. Cu orele eu ma descurc bine, am facut si 22 in Maroc din Casablanca in Nord :)))
    Dar si in Romania din Cluj in Vama am facut 24 cu caile noastre ferate! desi tot la noi am batut recordul!

8. Zazuza eu gasesc Istanbulul foarte interesant :) sper sa il vezi si tu intr-o zi!

Coco bun venit pe blogul meu!
    Eu sunt sigura ca o sa-mi placa, am fost in Maroc de 4 ori, stiu la ce sa ma astept! dar tarile sarace au spectacolul vietii mult mai dinamic si interesant decat in Paris si Spania. Uneori caut sa ies din cotideanul acesta curat si ordonat, si Istanbulul cred ca e nebunia ce imi lipseste uneori!

9. Nice eu vreau sa vad foarte multe din Turcia, iar Istanbulul a fost alaturi de Insula Capri si Barcelona, de la inceput!
    sunt curioasa ce anume nu te incanta la Istanbul?

10. Mi-e un dor nebun să-mi fie un dor nebun... să călătoresc:)

11. e bine daca nu il ai chiar permanent, traiesti mai usor! pe mine ma apasa dorul nebun in fiecare zi (cand nu calatoresc) :))))

12. 1. Cred ca ai vrut sa spui despre Istanbul ca e capitala unei tari musulmane, nu arabe! Nu toti musulmanii sunt arabi!
    2. Viza turistica pentru Turcia s-a scos de anul trecut, deci pentru perioade de pana la 90 de zile nu mai e nevoie de viza - sursa: http://old.mae.ro/index.php?unde=doc&id=29855&idlnk=3&cat=29919
    3. Mi-ai ridicat mingea la fileu in legatura cu trenul pana la Istanbul. Voi face o simulare de traseu acum!

13. interesant sa ne strangem o gasca de prieteni si sa mergem... ca parca cu alti oameni n-as sta in camera:))

14. Iulian da asta vroiam sa zic ca e cu musulmani. Dar turcii seamana cu tarile arabe si fiindca au bazar si alte cele :)) Ms de observatie voi scoate atunci cei 10 euro de viza :))

Pato da puteti merge mai multi prieteni si luati camera de hostel, dar iti spun eu ca nu e mai rau decat in caminul studentesc sau in taberele de la mare! Cei ce stau prin hosteluri sunt oameni cu multa cultura si foarte interesanti, n-ai teama :)

15. erata: si eu am dat-o in bara, am zis ca e capitala! asa se intampla cand te grabesti!

Eterna teama de hosteluri: iesiti din zona de confort!!!

16. Eu am mai fost la Istambul, în urmă cu mai bine de 10 ani; tot cu autocarul şi îi asigur pe cei care nu au mers prea mult cu un autocar, că nu este chiar atît de rău, cum pare.
    Nu excelează în confort dar, nici nu te duce la disperare. :)
    Am mai fost prin Europa în circuite cu autocarul şi ştiu cum e.
    Deci, merge.
    Iat preţul, pare extrem de tentant : 100 euro transportul + maxim 225 euro cazarea cu mic dejun, nu e mult; chiar deloc!

17. anca manole8:02 p.m.

ce coincidenta si eu m-am interesat ca destinatie de Istanbul pentru octombrie, tin sa te informez ca am gasit mijloc de transport mai ieftin 100 lei/ sens, detalii http://www.muratturism.ro/oferte-turism/Transport-extern/Transport%20Istanbul/

18. Iulian eu nu ii condamn, pana nu demult nici mie nu imi placea ideea de Hostel, dar nu din cauza confortului propriu zis ci fiindca am probleme cu somnul si ma trezesc foarte usor! acum insa m-am obisnuit!

Tibi transportul poate fi si doar 50 euro daca sunt adevarate informatiile de pe site-ul postat de Anca, iar hotelul cel mai scump e 225 de 2 persoane! deci de persoana se ajunge la 170 astfel! sau dupa oferta mea ceva mai scump, 200 euro! dar tot e ieftin zic eu!

Anca foarte bune informatiile! multumesc ca le-ai postat, daca chiar e 100 ron e foarteee ieftin! :)

19. Cu o oarecare parere de rau trebuie sa admit ca la noi nu se merita sa te duci nicaieri daca vrei sa cheltui doar 100 de euro pe 5 nopti (excluzand calatoriile de placere, unde poti merge chiar cu un cort). Strainii au oferte grozave si de-aia le merge bine.

Foarte frumoasa a doua fotografie din articol.

20. eu cred ca merita sa mergi oriunde si sa cheltui exact cat ai, mult putin, important e sa vezi cat se poate vedea si sa te intorci plin de impresii, de oameni noi,de alt mod de gandire. extrem de tentanta oferta! as fi curioasa cat ar fi mancarea acolo...

21. aA
    Nu ştiu preţurile actuale dar, te asigur că mîncarea este teribil de gustoasă, atît la self cît şi la restaurante.
    - - -
    Pentru cine ajunge acolo, Musai să vadă Piaţa de Peşte, Top Kapî, Bazarul, Moscheea Albastră, şi să vă abţineţi să discutaţi despre religia lor! Foarte mulţi pricep româneşte deci, ATENŢIE MARE!

22. Random Lemons si Romanii au oferte crede-ma, doar cu transportul stam mai nasol, si la noi inca nu sunt orasele formate sa ai ce sa vezi mau mult de 3 zile! iar pentu un mini-circuit te lovesti de mijloacele de transport, dar daca ai masina, te asigur ca nici la noi nu e scump

23. Aa, mancarea e ieftina, deci nu cred ca te costa mai mult 10-15 euro pe zi daca nu ai pretentii de restaurante nu stiu de care, sa fim seriosi, shaorma si la noi e ieftina! cred ca undeva la 5 euro gasesti mancarea la taverna! asa e in Maroc si nu cred ca in Istanbul sa fie mai scumpa! eu m-am descurcat cu 15 euro/zi si in Italia si alte tari mai scumpe! deci la 5 zile aloca un 70 euro de mancare, obiectivele turistice sunt deasemenea ieftine! daca te bate gandul sa mergi zi-mi si te ajut cu programul :)!

24. sa mai treaca vara, nu-i de mers pe temperaturile astea in turcia, un pic mai la toamna ;)

25. Chiar ca foarte bun pretul! Ce-mi pare rau ca prietenul meu e foarte "sensibil" in ceea ce priveste transportul si nu suporta drumul cu autocarul. :( Poate am sa-l conving eu odata.

26. Mihaela il inteleg! si eu sunt asa cu avionul, nu tare prietena si deabia suport 2-3 ore, cu autocarul 12 sau mai multe mi s-a parea un infern :(((

Eu am fost o data in Istanbul si mi-a placut mult. E un oras pe care-l recomand oricui. Muzee, palate, castele, croaziere, Bosfor, insule destul de aproape, autobuze jegoase ca la tara la noi, funicular, moschei, metrou ingrijit, tramvaie mai bune ca ale noastre, harmalaie, mizerie sau curatenie, depinde de zona si ora...O NEBUNIE DE ORAS. Comercianti care te recunosc, fara sa deschizi gura, ca esti din Romania, si care ne-au invatat limba, fara sa te mai stresezi ca nu te-ai putea intelege cu ei... De fapt, au invatat toate limbile de care au nevoie pentru negotul lor. I-am auzit vorbind si in chineza sau japoneza(nu le disting nici eu).
    In concluzie, e un oras in care m-as intoarce, pe banii mei, cu mare drag

28. Ma bucur ca te-ai simtit asa bine! si ca ti-a placut! si mie cred ca-mi v placea cand voi ajunge acolo. Tine de gusturi si pretentii :)

29. E frumos, o sa plec in septembrie cu agentie :)

30. ma bucur Shakuka, deabia astept sa ne povestesti!!!

31. Foarte tentant Istambulul, nu m-am gandit pana acum sa-l vizitez dar ideea e foarte buna mai ales ca ma atrage in mod deosebit lumea orientala.
    Ah, si bazarul am auzit ca e o atractie in sine, chiar sunt foarte curioasa!