Bazarul din Rabat

Bazarul din Rabat e imens. E combinat: Traditional + modern. Sunt 2 strazi late si lungi, pe una se vinde in special pentru turisti, obiecte traditionale, pe cealalta strada se vind haine si in general cam de toate pentru marocani. Preturile sunt maricele, dar cine stie sa negocieze bine va cumpara la final cu un pret bun. Ideea e ca tot ce vedeti in bazarul din Rabat e adus din alte orase, Rabat nu exceleaza in nimic, deci se adauga si pretul de transport + pretul de turist :))

Cei ce ati vazut Clona recunoasteti acest cadru, cu nuiele deasupra, era mereu prezent in cadrele din film :)


Dar in Rabat este o zona acoperita cu o 'prelata' din fier forjat si motive Art Nuveau ceea ce face diferenta 
intre bazarul din Rabat si alte bazare. Si strazile largi, de incape si o masina. 


Covoare




Scaune din piele traditionala
Pt cei ce vreti sa aduceti Marocul in casele voastre



Suveniruri, lampi, rame, instrumente muzicale 




Din nou scaune + ceramica din Safi :)



Ajungem si la pantofi traditionali
pt barbati si pt femei


Trecem pe strada pt marocani
Magazinul de beauty marocan, cu toate cele naturale
Puteti citi despre ce e vb pe tablite, problema e ca trebuie sa stiti sa le preparati voi :))



Sapun traditional/ un fel de castane si nuga





Un bazar adevarat are de toate, absolut de toate, inclusiv broaste testoase :))





Thanks for visiting,

  Am locuit 1 an in Maroc citeste jurnalul aici --> MAROC
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

20 de comentarii:

  1. fascinant! cate culori, cate minunatii! trebuie sa fie minunat sa te poti plimba pe-acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si aici au broaste testoase in souk, chiar ma gandesc serios sa imi cumpar una :-D Frumos bazarul, n-am ce zice!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da...imi amintesc cadrul cu nuiele deasupra din Clona :))!!
    Chiar ca in bazarul asta gasesti de toate....frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm..mie imi face cu ochiul standul de beauty, mai ales daca zici ca-s toate naturale iar eu m-am super saturat de chimicalele cu care ma dau pe fata...mi-ar placea sa avem si noi asa ceva: 100% natural.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce vesel e bazarul, n-ai cum sa uiti o plimbare printre atatea lucruri unice, fascinante, apetisante. Tu ce ti-ai achizitionat de aici, Alicee? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. oo....i was there:) cautam cu disperare niste suveniruri magneti, brelocuri, sau ceva.......de-abia am gasit

    RăspundețiȘtergere
  7. Cea de a doua imagine, mi-a adus aminte de bazarul de la Milano.
    Abia aştept să confirmi. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. daa..am vazut in Clona , ai dreptate ! ... ce scaunele simpatice !

    RăspundețiȘtergere
  9. imi plac mult astfel de bazaruri , admir cultura lor.mi-a placut mult filmul.pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim9:47 p.m.

    Mortal "magazinul de beauty"
    Imi place bazarul- din ce vad in poze pentru ca e spatios si poti sa respiri, sa te relaxezi, nu sunt toti gramada pe tine

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos, se simte noanta orientului in iamagini

    RăspundețiȘtergere
  12. cand am vazut prima poza, mi-am zis: ha, uite si acolo luminite de craciun, intre timp m-am lamurit, nuuuuu sunt doar luminite colorate de bazar! Tare colorata pare sa fie zona asta :) Si inca cu culori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cel mai mult mi-a placut poza cu alunele, ca merge cu berea pe care o am langa tastatura :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce simpatice sunt broscutele. :)
    N-am apucat pana acum sa merg intr-un astfel de bazar...dar aur de vanzare nu este? Sau nu este bine de cumparat din bazar?

    RăspundețiȘtergere
  15. Ioana si eu mi-am luat una acum 3 ani, am numit-o Alfa, am dus-o si cu avionul in Romania

    Ana cred ca exista si la noi doar ca sunt scumpe si nu sunt accesibile oricui

    Nice niste accesorii pentru geanta

    RăspundețiȘtergere
  16. Shakuka ai dreptate nu se prea gasesc :(

    Coco niste scaunele din alea mi-ar placea si mie, pacat ca nu am loc in Bagaj

    Hapi nu, chiar deloc. Mar mai mult indiferenti vanzatorii, cumperi sau nu, e treaba ta. E mai occidental decat alte bazare din Maroc

    Kadia beculete de Craciun doar la magazinele mari se gasesc, pt europeni si putinii cresti de aici

    Mihaela sigur ca este, numai ca nu imi ies mie pozele facute in vitrine! Este cat vrei :)), strazi intregi. Mie nici nu imi place aurul asa ca trec cu usurinta pe langa ele

    RăspundețiȘtergere
  17. testoasele se vand pe post de pet sau mancare?:)..erau in acelasi souk cu castane si restul...

    RăspundețiȘtergere
  18. eu vreau sa vad mai multa mancare... :D, nu stiu daca o sa ajung vreodata in maroc

    RăspundețiȘtergere
  19. super.cred ca asi sta o zi intreaga si nu m-as plictisi.

    RăspundețiȘtergere