Hajduszoboszlo - impresii despre AquaPark (2)

Stiam despre AquaPark-ul din Hajduszoboszlo ca e cel mai mare din Est-ul Europei si mi-a fost descris cu mult entuziasm si placere de catre cei carora le-am povestit anul trecut cat de bine ne-am simtit la AquaPark President din Baile Felix. Atunci toti mi-au spus ca AquaPark-ul de la noi e doar o mostra, o gluma buna fata de ce voi gasi in Ungaria si ca trebuie sa ajung neaparat acolo ca sa ma conving. Si iata ca le-am ascultat sfaturile si anul acesta ne-am indreptat spre Hajduszoboszlo foarte increzatoare ca vom petrece acolo clipe de vis. Doar ca o data ajunsi acolo am remarcat cu tristete ca AquaPark-ul din Hajduszoboszlo nu e potrivit pentru noi, cu toate ca e MULT mai mai mare si mai dotat decat cel de la Felix.

Citeste impresii despre >>> AquaPark President din Felix

Hajduszoboszlo-aquapark-topogane-cu-apa
Vacanta in Ungaria am facut-o pe cont propriu: 
 Transportul l-am facut cu masina personala. Cazarea am rezervat-o pe ultima suta de metri prin AirBNB, site pecare il recomand daca mergeti cu familia sau cu prietenii. In plus va ofer un cupon de 20Euro din partea mea, la prima rezervare daca va faceti un cont nou gratuit, acum! >>> VOUCHER AICI  
In primul rand din punct de vedere financiar, AquaPark-ul Hajduszoboszlo e mult mai scump! Fiindca desi e o zona separata a strandului, nu poti plati sa mergi doar la AquaPark ci trebuie sa platesti STRAND + AQUAPARK

Preturi intrare AquaPark Hajduszoboszlo


Pret AquaPark Extra (topogane pentru adulti si copii 12 ani+)  = 5300 ft (full day) 4000 ft (doar 2 ore, dupa ora 16)
Pret AquaPark Standard ( topogane pt copii mici pna in 12ani si insotitori) = 3900 ft (full day) 3100 ft (doar 2 ore, dupa ora 16)
Plus biletul de baza, ca sa intri in Strand (2000 ft bilet adult si 1700 ft bilet copil)
-------------------------------------------------
Cu alte cuvinte noi (2 adulti + copil) am platit 5700 ft Strand + varianta Standard AquaPark 11 700ft =17 400ft= 55 EUR = 250 ron in care puteam beneficia de piscinele din Strand si copilul de toboganele din AquaPark iar noi puteam intra ca insotitori.
In timp ce la AquaPark President platesti 125 ron (2 adulti+ copil) si ai acces in tot complexul si pe toate toboganele inclusiv ca adult!

AquaPark Hajduszoboszlo nu e o idee buna daca mergeti doar pentru copii  


Insa nu doar din punct de vedere financiar nu a fost rentabil pentru noi ci si din punct de vedere a toboganelor. Fiindca copii pana  in 12 ani nu au acces pe toboganele mari, iar pentru fiul meu de 5 ani toboganele din zona Standard (adica copii) nu erau atat de atractive, fiind prea usoare (in comparatie cu cele pe care s-a dat anul trecut, care sunt mult mai lungi si mai abrupte din AquaPark President, unde nu pun astfel de limite pentru copii). Iar pt noi ca si parinti a fost si mai frustrant faptul ca in zona de AquaPark nu este nici o piscina cu apa calda si adanca si deci 3 ore am stat fie in piscina mica alaturi de Kari fie pe sezlong (sunt gratuite).
Chiar si asa, nu pot sa nu remarc calitatile AquaPark-ului
Sunt practic 3 zone pentru copii cu numeroase piscine, cu apa destul de mica incat sa se poata dea singuri si nu ajung cu capul sub apa, mai ales daca au colac. Toate piscinele sunt tematice, cea mai mare e practic Piscina cu  Castel , unde sunt tunuri cu apa prin care copii stropesc pe cei de pe margine si din piscine, scari, poduri, si tobogane acoperite.

piscina-castel-topogane-Hajduszoboszlo
Apoi este piscina cu Elefant unde sunt doua tobogane. Cel rosu e mai lung dar foarte lent in timp ce pe cel galben se pot da mai multi copii o data, sa faca intrecere!

Hajduszoboszlo-aquapark-piscina-copii

Hajduszoboszlo-aquapark-impresii

aquapark

Hajduszoboszlo-aquapark-strand
A treia piscina e cea in care te simti ca pe Vapor, din care se aud sunete cand copii cad in apa, iar toboganul desi e scurt e cel mai abrupt dintre toate.

Hajduszoboszlo-aquapark-piscina-vapor

Hajduszoboszlo-aquapark-topogan-cu-apa

Pe langa tobogane, adultii cu copii se pot da pe "rau" pe un colac imens. Partea proasta e ca daca vrei sa faci mai multe ture trebuie sa iesi afara si sa stai din nou la coada.

Hajduszoboszlo-aquapark
Desi noi nu ne-am dat pe toboganele pt adulti, ele sunt foarte multe (am numarat 8) si cred ca isi merita banii. Pentru iubitorii de adrenalina sunt topogane de la 20 de m, iar pentru cunoscatori am sa enumar cateva: Kamikaze, Gaura Neagra, Raul Nebun, Toboganul Urias,  tobogane in spirala Niagara si Twister, tobogan pentru intreceri ( incap 4 persoane o data) etc.

Hajduszoboszlo-Ungaria-topogane-aquapark

In concluzie, daca iubiti aventura si suneti fani tobogane cu apa categoric merita, zona pentru adulti fiind dotata cu numeroase tobogane satisfacatoare insa daca mergeti doar pentru copii eu zic ca AquaPark President e o varianta mai ieftina, mai aproape si mai buna. Daca e sa ma opresc doar la Strand, cu toate facilitatile lui si numeroasele piscine isi merita categoric banii, de aceea va recomand sa ajungeti macar o data in viata la Hajduszoboszlo.
Ati fost la AquaPark-ul din Hajduszoboszlo? Care sunt impresiile voastre?

Thanks for visiting,



Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi toate postarile accesati Cuprinsul blogului (click)!

6 comentarii:

  1. Cristina Stoica1:59 p.m.

    Ai dreptate, e mult 250 ron daca parintii nu se pot da pe topogane, dar sunt curioasa cat costa in bani romanesti varianta Extra si daca asa consideri ca merita. Vrem sa mergem anul viitor cu cei doi copii de 4 si 7 ani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ne-am fi dat pe toboganele mari am fi platit aprox. 300 ron de familie. Nu stiu ce sa zic, merita, dar unul trebuie sa stea sa urmareasca copii, eu nu as recomanda sa ii lasati nesupravegheati!

      Ștergere
  2. Da, am fost și noi de vreo câteva ori la Hajduszoboszlo și sincer mare dreptate ai în articolul de față. Cele prezentate de tine se aplică şi la alte ștranduri din Ungaria. Noi am cam luat la rând ștrandurile din Ungaria pentru că am avut niște tichete de reducere pentru aceste ștranduri. Erau ceva pliante care conțineau tichete, iar pe baza lor dacă plăteam un bilet și dacă ne foloseam de un tichet din acel pliant, persoana a doua intra gratuit. Era ceva de genul 1 + 1 gratis. În cazul acesta se mai merita, dar altfel nu prea. Norocul ungurilor e că stau bine la promovare. Din păcate Băile Felix sau Băile 1Mai chiar sunt corigenți la acest capitol. Noroc cu cei de la Aqua Park President care totuși știu cam ce-şi doresc clienții.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si noi la un moment dat astfel de pliante dar nu le-am pastrat :(
      Cred ca in zona Felix, Baile 1 Mai multi se bazeaza inca pe promovarea din vorba in vorba care nu necesita nici un cost. Insa la preturile noastre am putea avea mult mai multi turisti straini :)
      Vorba aia macar pensionarii cu pensie mica din Vest tot ar putea veni la tratament la noi!

      Ștergere
  3. Ce simpatice sunt aceste piscine tematice! Ca aspect, ca idee.
    Eu nu am fost niciodata amatoare de adrenalina, nu-mi aduc aminte sa ma fi dat pe un astfel de topogan. Imi place sa inot, nu sa ma plimb cu colacul pe "rau", iar topoganele nu ma ademenesc. Cred ca mi-e teama de ele. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac aceste distractii, chiar am fost anul acesta la noi

    RăspundețiȘtergere