Film review Magic in the Moonlight - sarbatorind viata pe Coasta de Azur

Saptamana 127
Magic in the Moonlight (2014)

review-magic-in-the-moonlight

Maestrul in filme cu calatorii, Woody Allen, ne-a pregatit o noua surpriza si anume filmul Magic in the Moonlight, ultimul din portofoliul sau. Am pandit filmul inca de cand am citit despre el fiindca iubesc filmele de Woody Allen. Daca ati vazut si v-au placut To Rome with love, Vicky Cristina Barcelona, Midnight in Paris atunci cu siguranta o sa va placa si Magic in the Moonlight.

Povestea se petrece in anul 1920 (Epoca de Aur a Europei) in Sudul Frantei, intr-o zona superba, intr-un conac traditional. Stanley (Colin Firth) un magician cunoscut in toata lumea este rugat sa mearga intr-o vacanta in Sudul Frantei pentru a demasca o tanara (Emma Stone) ce sustine ca e medium si poate stabili o conexiune cu spiritele decedatilor. In fiecare seara face sesiuni de spiritism cu femeile in varsta din regiune ce doresc sa puna intrebari sotilor decedati. Stanley deabia asteapta sa o cunoasca si nu e impresionat catusi de putin de entuziasmul cu care vorbesc despre ea cei din jur. E foarte increzator ca o sa o demaste, ca totul e magie, dar cand ajunge sa o cunoasca pe frumoasa tanara isi da tot mai mult seama ca nu va fi atat de usor, precum a crezut.

Magic in the Moonlight e genul de film care te absoarbe din prima secunda si nici nu stii cum a zburat o ora si jumatate. Privesti, visezi cu ochii deschisi, te teleportezi, calatoresti alaturi de protagonisti din Provence pe Coasta de azur si inapoi. Sarbatoresti viata pe colturile ascutite ale stancilor, in gradini de vis, acceptand dineuri tarzii si invitatii la baluri somptuoase. E un film complex si matur, iar asta e unul din aspectele ce le apreciez cel mai mult la un film, chiar daca subiectul nu a fost din cele mai originale.

filme-cu-calatoii-magic-in-the-moonlight


L-ati vazut? V-a placut? 

Click aici pentru a vedea mai multe -> FILME CU CALATORII

7 comentarii:

  1. L-am vazut, dar nu pot spune ca mi-a placut foarte tare, iar asta probabil si pentru ca in general nu-s chiar o fana a filmelor lui woody allen. M-am uitat mai mult din curiozitate, pentru actori, pentru imaginile frumoase si pentru sudul frantei, recunosc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie cel mai mult imi place la filmele lui Woody Allen modul in care reuseste sa transmita atmosfera dintr-un oras sau regiune. Dupa ce vezi un film de a lui tanjesti dupa locurile acelea.

      Ștergere
    2. Fie numai pentru costume si aerul anilor 20 si tot merita vizionat. Midnight in Paris m-a surprins placut.

      Ștergere
    3. Atunci o sa-ti placa si ``Magic in the moonlight``

      Ștergere
    4. ma uit acum, sunt pe la jumatate, imi place tot ce vad, cu exceptia felului (extraordinar de prost) in care joaca Emma Stone. Niciodata nu m-a convins ca actoria e pentru ea.

      Ștergere
  2. Vorba Cyei, cam asa m-a determinat pe mine sa-l vad. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut si eu :D:D Chiar mi-a placut, probabil datorita actorilor in mod special

    RăspundețiȘtergere