In Juan les Pins găsești cea mai buna plaja de pe Coasta de Azur

Având cazarea în Antibes, locuiam practic la 10 minute de mers cu autobuzul de Juan les Pins, asa ca într-o dimineață am zis sa dam o fuga pana acolo. Dacă trebuie sa știți ceva despre mine, este faptul ca iubesc marea și pana acum pe Coasta de Azur n-am prea reușit sa ma conectez cu ea, doar puțin, în prima zi în Nisa. Citisem pe TripAdvisor ca în Juan les Pins se afla cea mai frumoasa plaja de pe coasta, asa ca eram tare curioasa sa vad cum se prezintă. Pana acum, plajele cu pietriș ce le-am vazut pe Coasta de Azur nu m-au convins sa ma întorc aici pe timpul verii…..

Vacanta pe Coasta de Azur am facut-o pe cont propriu. Informatii utile:
*Zborul m-a costat 60 de euro din Cluj in Nisa luat de aici >>>Bilet de avion ieftin Nisa . Vrei sa te cazezi la Hotel? Rezerva aici >>> Hotel-uri ieftine pe Coasta de Azur  Noi am stat  timp de 7 nopti intr-un apartament inchiriat la localnici,  prin AirBNB, pt care am platit 25 euro/apartament/pers/noapte. Puteti citi detalii despre el in acest articol >>> Toate apartamentele in care am stat pe AirBNBVrei sa inchiriezi si tu o camera/apartament la localnici? Iti ofer un voucher de 100 ron pe care il poti folosi la cazare oriunde in lume, la prima ta rezervare, daca iti faci un cont nou (gratuit) >>> VOUCHER 100 RON AICI.

Când sunt la mare ma simt acasă

De la stația de autobuz am mers vreo 10 minute pe jos pana la plaja. Promenada este destul de lunga, iar plaja într-adevăr se poate numi plaja :)) ba mai mult, am impresia ca are nisip alb (sau cel puțin foarte deschis la culoare). Fiind în luna februarie vremea nu ne-a invitat la plaja, maxim puteam face un picnic, alături de localnici. Am găsit un ponton unde am stat vreo 30 de minute, admirând apa, pescărușii, copii ce fugeau către valuri, spre disperarea părinților….

Plaja-din-Jean-Les-Pins-Coasta-de-azur

Plaja-din-Juan-Les-Pins-Coasta-de-azur

Juan-les-Pins-cea-mai-frumoasa-plaja

Juan les Pins nu e o stațiune pretentioasa

Deși e pe Coasta de Azur, nu face parte din circuitul turistic de masa. E drept, poate vara se schimba situația. Din punct de vedere arhitectural, blocurile de pe malul marii nu m-au impresionat, nici balcoanele cu prelate verzi ce-mi amintesc de Salonic, nici faleza destul de îngustă. Toată promenada are un aspect destul de comunist, doar pinii înalți mai salvează situația….

In schimb zona din centrul istoric e draguta, cu câteva clădiri remarcabile (probabil Primăria), un bulevard cu palmieri și o terasa scoasa parca din revistele turistice.

Ne-am continuat plimbarea prin Parc de la Pinete, privind localnicii cum joaca petanque. Ne-am oprit pe o banca sa admiram farul din fata noastră și sa ne mai relaxam putin. E o dimineața frumoasa, sunt 16 grade afara, asa ca ma gândesc sa mergem mai departe pana în port. Nu se poate merge pe malul marii, dar șoseaua ne poarta printr-o zona foarte frumoasa, cred ca aici e reședința bogaților din Juan les Pins. Bine ca n-am plecat acasă, fiindca era păcat sa ratam zona asta. Vile în culori albe, ridicate pe dealuri verzi, cu mașini antique în fata casei, ce sa mai… definiție clara de viata bună.

Juan-les-Pins-am-fost-acolo

Juan-les-Pins-cea-mai-frumoasa-plaja

Juan-les-Pins-recomandari

Juan-les-Pins-Franta-impresii

Juan-les-Pins-restaurant

Juan-les-Pins-Riviera-franceza-de-vazut

Portul e mic, pustiu, perfect pentru poze

Nu sunt yacht-uri de lux ca în Cannes, deci n-am văzut cine știe ce bijuterii, doar câteva bărci cu motor moderne, dar cel puțin spre deosebire de Cannes unde erau multe domnișoare în cadru, aici eram singura și mi-am putut face poze după bunul plac :)

Juan-les-Pins-Port

După cele trei ore petrecute în Juan les Pins tot ce pot sa va spun e ca are o plaja superba (cea mai frumoasa pe care am văzut-o pe Coasta de Azur) însă eu as prefera sa ma cazez în Cannes sau măcar în Antibes. Stațiunea asta e prea mica pentru gustul meu.

😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍

» Urmeaza sa calatoresti pe Coasta de Azur? Citeste toate articolele de calatorie

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului

1. Mereu citesc cu placere articolele tale si aflu chestii noi, noua ne place muntele, dar cu pozele tale mi s-a facut dor si de plaja.

2. Foarte frumos acolo! Imi plac mult calatoriile tale si esti tare norocoasa ca poti sa vizitezi atat de mult ❤

3. Inca nu am reusit sa imi formez o parerea despre plajele de pe Riviera Franceza, fiindca nu am ajuns pe acolo...inca. Dar Juan Pins mi se pare ideala pentru mine, dupa cele descrise de tine aici. Prefer mai mic şi liniştit, decât agitaţia staţiunilor căutate de toată lumea.

4. In luna de miere, doar am trecut prin Coasta de Azur, nu am avut prea mult timp pentru a descoperi plajele, dar tare mi-ar plăcea să revenim și să avem mai mult timp pentru explorat.

5. Mi-as dori si eu sa ajung macar o data pe Coasta de Azur. Imi place cum ai prezentat totul ...

6. Chiar arata senzational. Drumul ala cu cocotieri (cred) zici ca e de poveste. Cred ca as face poze continuu, daca as ajunge acolo.

7. Am fost recent in Juan les Pins dar nu m a impresionat foarte mult,cazarea pe care o aveam rezervata m a degustat,jegos cum n am intalnit vreodata,blocurile vechi si murdare,doar nisipul fin si apa marii m au facut sa ma simt in vacanta.

1. Te inteleg. Am spus si eu ca e cam comunist si mic, insa plaja mie mi-a placut mult, comparativ cu ce am vazut prin zona.