Statistici Februarie - viata privata și călătorii

Februarie nu a fost luna mea preferata. De fapt a fost atât de grea și obositoare, încât spun cu ușurință, ca a fost cea mai proasta luna din 2019, în avans, sa ma asigur, ca nu o sa mai am parte de asa ceva în anul acesta. Pur și simplu nimic nu a mers cum trebuie!!! Asta s-a reflectat în toate capitolele după cum o sa vedeți mai jos. 

aliceee-traveler


Pe unde am calatorit in februarie 2019 


In 3 februarie am terminat proiectul la care am lucrat în ianuarie asa ca m-am întors în Portland (UK) pentru o săptămână, pana urma sa primesc un nou proiect. Cu o săptămână de stres și ploaie, de-abia m-am tarat pana la Tesco să-mi cumpăr mâncare. Singura mea fericire a fost când am găsit cheesecake la oferta și mi-am luat doua, sa fiu sigura ca îmi îndulcesc puțin fiecare zi. Singurătatea, camera mica, orele petrecute văzând filme pe care le-am văzut deja (fiindcă altele noi nu aveam cu mine și netul era prost) nu-mi aduceau nici cea mai mica bucurie. Drept urmare am urmărit meteo în fiecare zi și in unica zi cu vreme buna, am dat o fuga pana în Dorchester sa vizitez orașul, sa fac poze, sa fac turism. Nu as putea spune cu siguranță dacă e un oraș special, dacă are ceva diferit fata de restul așezărilor din Dorset, dar pe fundalul unei săptămâni stresante, Dorchester a fost ca o ploaie de trandafiri cu parfum de primăvară, gust de afine și peisaje cu hanuri istorice ce mi-au apărut în cale la fiecare pas. Evident, mi-a plăcut! 

După o săptămână de așteptare, neavând proiect mi-am mutat baza în Bournemouth (tot în Dorset, UK) la Prime Backpakers Hostel fiindcă singurătatea din Portland îmi dădea deja stări depresive. 

Cred ca a fost cea mai reușită mișcare ce puteam sa o fac fiindcă am întâlnit aici o mana de oameni din toate colturile lumii ce stau în Hostel permanent (fie fac voluntariat, fie lucrează în oraș sau în apropiere) și practic am format instant o mica familie. Felipa din Portugalia, Beatriz din Brazilia, Angela din Australia, Kara din Londra sunt doar o mica parte din fetele ce m-au primit cu bratele deschise, mi-au zis povesti, am gătit împreună in fiecare zi și am petrecut în fiecare seara luând cina la comun, ca o mica familie. Pt câteva zile am fost fericita. 

Pentru prima data am dormit într-un hostel cu pat 3triplu supraetajat, ca în tren și nici măcar nu m-a deranjat.


Hostel-Bournemouth-triple-bed


Important era ca netul mergea bine, în living aveam o zona super drăguță în care puteam sa lucrez pe laptop, sa vorbesc cu familia, cu Kari… Bucătăria era imensa “american style” cu 4 frigidere, 4 aragazuri, o masa enorma pt 20 de persoane și o camera cu Netflix și canapele de piele mișto. Mi-a fost atât de ușor sa ma acomodez aici, practic m-am simțit acasă instant. Doar ca dorul de casa s-a tot aprofundat pana într-o zi când m-am enervat și mi-am luat un bilet de avion spre România, mâine!!!


prime-backpakers-hostel-bournemouth

Evident n-am plecat fără sa vizitez Bournemouth, ar fi fost chiar culmea. Mi-a plăcut, are câteva parcuri superbe și o plaja de trecut în TOP. 

Bournemouth-plaja-Anglia

După o noapte petrecuta în aeroport, nedormita și obosita m-am întors în România. M-am bucurat sa îl vad pe Kari, pe părinți, sa mănânc mâncare de la mama (face cel mai bun piure cu friptura de pe planeta, va jur). 

Fericirea însă n-a durat mult,fiindca total spontan mi s-a oferit un proiect și m-am întors cu lucrul la Londra, dupa fix 48 de ore petrecute în tara. 

Restul lunii a fost fără vacante, cu toate ca aveam în plan sa vizitez câte ceva în Londra, sa ma vad cu prietenele, nu am mai apucat. Practic nu am avut timp de nimic. Doar munca, stres, oboseala! 

Și cu asta am încheiat și minunata luna februarie care nu mi-a adus prea multe realizări.  


Pe blog varza, după cum vedeți n-am reușit sa scriu nici un articol. 

Pe Instagram pot sa număr 4 postări noi (într-o luna!!!! rușine mie).

La capitolul filme nimic nou, am revăzut “A simple favor”, “Maudie”, “Brain on fire” filme ce mi-au plăcut și le aveam pe stick asa ca nu m-a deranjat sa le ravad. 

La capitolul sănătate am stat groaznic (stres, oboseala, nopți nedormite, răceală, stări de depresie și irascibilitate). Nici mișcare n-am prea facut. Nici de dieta sănătoasă nu m-am ținut. Nici n-am dat-o în bara rău de tot, fiindcă n-am prea mâncat. Măcar am ținut-o tare pe lichide,consumand minim 2.5 litri pe zi. Dacă număr canile de ceai cred ca făcut supradoza de cofeina, eu care nu consum cafea…. 

Credeți ca nu m-am plâns destul, atunci sa va mai povestesc una. Cea mai dureroasa.  


Mesajul primit de la ROAMING. Vai era sa leșin. Practic asa mi-a crescut tensiunea și nervii!!! O data ce am rămas fără net și posibilitatea de a vorbi cu familia și cu prietenii. Practic plătesc un abonament de 20 de euro degeaba. Pffff viata de calator….. 
#Mesaj de la Orange: Noile reglementări europene specifică faptul că poți să folosești resursele naționale în roaming SEE doar pentru călătorii ocazionale, de scurtă durată – vacanțe, călătorii de afaceri, city breaks, etc.
Acest lucru înseamnă că, dacă într-un interval de 123 de zile ai utilizat SIM-ul mai mult în roaming decât național, vei ieși de sub incidența avantajelor pe care le oferă noile reglementări europene și vei fi tarifat pentru folosirea serviciilor de voce, SMS și internet în roaming în SEE.
Înainte cu 24 de ore de împlinirea celor 123 de zile, dacă te afli în această situație, noi îți trimitem un SMS în care menționăm acest aspect și tarifele care se vor aplica până când cartela va fi folosită majoritar în România.
Aștept sa îmi povestiti, cum a fost luna februarie pentru voi. Ați petrecut de Valentine's day!? De Dragobete? Ați calatorit? Ce filme ați mai văzut? 


😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu