Statistici ianuarie 2019 viata privata si calatorii

Nu știu dacă doar mie mi se întâmplă asta, dar luna ianuarie trece în fiecare an, extrem de repede. Pana acum ziceam ca e din cauza ca in general la inceput de an nu fac călătorii, după ziua lui Kari, zilele trec la indigo. Anul acesta în schimb, nici n-am avut timp să-mi revin bine după Crăciun și Revelion ca am și trecut la treaba. Proiecte noi și grele, turism și noi rezoluții pentru 2019. Dar sa începem cu călătoriile.

vacante-ianuarie-2019

Pe unde am calatorit in luna ianuarie 2019

In luna ianuarie am avut un proiect în Dorset, pe Coasta de Sud a Angliei. În timpul liber am încercat sa fac turism, sa vizitez și sa ma plimb cât mai mult. Timpul l-am petrecut cu precădere în stațiunea Weymouth și pe insula Portland. Am stat câte o săptămână în fiecare și am încercat sa le explorez pe îndelete, atât cât mi-a permis sezonul (e iarna totuși și multe atracții sunt închise). Sincer dintre cele doua nu știu care e preferata mea, dar asta doar fiindcă ambele mi-au plăcut foarte mult. Dacă as alege doar una, probabil as reveni vara în Weymouth pt plaja lunga și lata și festivalul sculpturilor în nisip.

*Punctul culminant al vacantei în Anglia
Ah apusurile! In general îmi place sa ma bucur de micile plăceri ale vieții, iar apusurile din Portland au fost splendide în fiecare seara. Faptul ca făceam zilnic plimbări pe faleza și admiram marea in Weymouth, era medicament pentru sufletul meu. În general cred ca asta a contribuit la o stare de spirit foarte bună și vesela in luna ianuarie.

apusuri-de-soare-Portland-UK

dorset-Anglia-Vacanta

Articole publicate pe blog în luna ianuarie 2019

Luna ianuarie e mereu una foarte aglomerata pe blog, doar ca voi, cititorii mei fideli, nu aveți cum sa va dați seama. Mai exact la începutul anului updatez preturile pentru 2019 în aproximativ 100 de articole vechi. Asta înseamnă o munca mecanica timp de câteva zile, fără pic de creativitate, dar folositoare pentru viitorii cititori. Nu ma plâng, cu toate călătoriile de luna asta, am reușit totusi sa scriu și câteva articole noi si sa updatez o mare parte. Mai jos va recomand sa cititi urmatoarele:

Progresul de pe Instagram în ianuarie 2019

Oh am fost super activa luna asta pe InstaStories. Am postat aproape în fiecare zi ceva nou, un gând, un filmuleț live, o imagine din Anglia. Pe profil n-am reușit sa pun doar 7 fotografii noi, cea mai apreciata fiind aceasta cu 711 Like-uri. Va mulțumesc!

Viata privata în ianuarie 2019

Mi-am redescoperit pasiunea pentru gătit. Având în vedere ca sunt în Anglia am zis ca n-are rost sa mănânc doar Fish and Chips pe la tavernele locale (în orașelele mici, nu prea sunt multe variante de restaurante) și recunosc ca mâncarea britanica nu m-a fascinat niciodată. În schimb supermarket-urile lor, ma înnebunesc pur și simplu. Au 4-5 raioane cu salate, 2 raioane enorme cu brânzeturi, fructe de mare proaspete la preturi decente, brownies, carrot cake și cheesecake (prăjiturile mele preferate) și raioane întregi cu mâncare asiatica, indiana etc și ingrediente sa mi le gătesc singura dacă vreau. Toate astea într-un singur supermarket. Oh daaaa,am gătit in fiecare zi în Anglia, mâncărurile mele preferate!

preparate-vegetariene

Am băut cantități industriale de ceai
Din punctul asta de vedere zici ca m-am născut în Anglia, într-o alta viata. Majoritatea englezilor consuma în medie 5 ceaiuri pe zi. De când am ajuns aici, merg pe cultura englezeasca. Ceaiul verde cu iasomie e preferatul meu, urmat de cel cu ghimbir de la Twinings.

Am locuit într-un aparatament înconjurat de mare
În general ma gândesc sa nu visez prea departe, dar am și eu o dorința pentru anii bătrâneții și anume sa locuiesc undeva aproape de mare. Luna asta mi-a întărit aceasta dorința, după ce am văzut cum e sa te trezești și sa ai marea la picioare. Sa vad valurile cum se sparg pe mal e terapie pentru mine, ma liniștește, îmi reface echilibrul interior.

apartament-cu-vedere-la-mare

Mi-e dor de KARI cu fiecare zi mai mult
Vorbim la telefon, dar nu e același lucru. Pana nu termin treaba nu ma pot întoarce și sunt deja de 1 luna aici. Mi-e tare dor de el și de abia aștept sa ne vedem. Ma și gândesc sa îl duc undeva în vacanta când termin acest proiect undeva interesant pentru el. Cadou de ziua lui.

Am făcut multe plimbări în natura
Am fost în pădure, pe malul marii, drumeții pe Coasta de Sud a Angliei, prin sate micuțe și izolate, prin stațiuni și orașe. M-am plimbat în medie 5000 de pași în fiecare zi, ceea ce înseamnă că stau bine la capitolul sănătate, la început de 2019.

dorset-Anglia-Vacanta

In linii scurte, cam asa a aratat luna ianuarie pentru mine.
Voi ce preocupari ati avut luna trecuta?

😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului

1. Luna ianuarie a fost luna in care sotul a decis ca vrea sa zboare cu avionul, deci ne asteapta noi aventuri.

1. Super, ma întreb spre ce destinații va îndreptați. E greu cu avionul la primul zbor, dar apoi te obișnuiești și te bucuri de avantajul de a ajunge repede la destinatie ☺

2. Te anunt ca te super invidiez! Si mie mi-ar placea sa ajung in Anglia!

1. Nu ma invidia fiindcă e iarna și majoritatea atracțiilor turistice de pe zona de coasta sunt închise.

3. In timp ce eu am lenevit mai toata luna sau ... sa zicem ca am muncit, tu ai facut o gramada de lucruri interesante si te-ai plimbat mult. Mai are rost oare sa zic ca te invidiez?

1. Nah nu are rost. Nici sa lenevești nu strica uneori, mai ales în perioada asta cu vreme mohorâta, e de înțeles.

4. Ai avut intr-adevar o luna foarte aglomerata. Dar una si foarte frumoasa, plina cu de toate :) Sa stii ca si mie imi plac casele de pe malul marii, dar doar cele din Anglia ma atrag. Poate ajung si eu cumva pe unde ai fost tu!

1. Scrie in carnetelul de calatorii `Dorset` si vei gasi multe orasele mici, dragute, pe malul marii.

5. Uh, ce in forta ai început anul!
    Eu nu am fost nicaieri .munca si casa

6. Chiar ai avut aglomerata, dar frumoasa! Auzisem si eu de apusurile tare frumoase din Anglia. :D Mi-ar placea sa o vizitez.

1. Apusuri frumoase gasesti oriunde pe malul marii, dar cele din Anglia sunt deosebite doar fiindca sparg monotonia de peste zi.

Chiar a fost o luna plina de lucruri frumoase. La mine piticul imi ocupa toooot timpul, abia mai reusesc sa ies si eu undeva.

1. Sper sa reusesti in lunile ce urmeaza, poate te mobilizezi si faci o vacanta cu cel mic.

8. Nu mai știu cum au trecut ianuarie, bebruarie, martie si deja împlineste 2 ani. Poate ca de la o vreme trece timpul mai repede sau trecem noi prin el. Uitandu-ma inapoi, nu regret nimic dar nu-mi vad viața fara Teo deși zic des Doamne Ajuta-ma s-o pot face si pe asta si pe asta, la sfarsitul zilei, cand pun capul langa el, nu mai exista lumea de afara.
    Nu stiu daca trece timpul sau nu exista timp si trecem noi prin el.
    Ma bucur ca ai reusit sa te mentii atat de mobilă!