Statistici viața privată și călătorii în martie aprilie și mai 2019

Știu că am zis că articolele de statistici vor fi lunare și iată cum nu am reușit să mă țin de cuvânt nici de data aceasta. Oh well, e greu să mă justific acum, dar pe scurt am fost prea ocupata în offline ca să mai țin pasul și în online. Nici nu știu cum o să reușesc să compresez toate informațiile noi din viața mea din ultimele trei luni, dar haideți să privim partea buna: A venit vara! Asta va fi o ultimă aruncare cu privirea peste primăvară ce a trecut.

Viața privată și călătorii în Martie

Martie a fost o lună de repaus. După cum v-am povestit în luna februarie am trecut prin tot felul de stări (de irascibilitate, depresie, nesiguranță, oboseala și stres), așa că în martie am incercat să mă reculeg puțin. Pe scurt am făcut maraton de filme, am dormit mult, am gătit, am scris câteva articole pe blog și evident am reușit să încropesc și o vacanta.

Călătorii în martie: Frankfurt - Germania
În drumul spre Anglia am făcut o oprire de câteva zile în Frankfurt, un oraș nou pentru mine pe care am zis că-i păcat să nu-l vizitez, daca am oportunitatea. Sincer când mă gândesc la Frankfurt am senzații amestecate. Mi-au plăcut clădirile de tip zgârie nori printre turnuri medievale și case istorice. E un mix foarte plăcut vizual și asta a fost o surpriza chiar și pentru mine. În general combinația mi se pare îngrozitoare, ori e modern, ori e istoric, dar în Frankfurt se potrivește, energiile zen circula bine. Însă la capitolul turistic, oferta este extrem de slăbuță, iar preturile mari chiar nu se justifica, decat daca esti in delegatie si compania iti deconteaza totul. Pe scurt Frankfurt nu e genul de oraș în care as reveni, de plăcere. Pe lung puteți citi mai multe impresii in articol:

Top Filme preferate ce le-am vazut in luna Martie:
`Tehran Taboo` ( film animat din 2017 ce prezinta viata in Iran, dincolo de perdelele societatii)
`Phantom Thread` ( film din 2017, prezinta viata in Londra in anii 1950. Mi-a placut enorm)
`The First Grader` (film din 2010, prezinta povestea de viata reala a unui batran din Kenya)
`Marshall` (film din 2017, prezinta viata primului afro-american ce lucreaza la curtea suprema din USA)
`Dupa Dealuri`(film din 2012, prezinta prietenia dintre doua adolescente, una ce vrea sa devina maicuta, una ce viseaza sa mearga amandoua in Germania la lucru)

Viața privată și călătorii în Aprilie

Uh Aprilie a fost o lună foarte grea. Am avut un proiect nou in Dorset, Sudul Angliei ce m-a ținut ocupata in medie 12 ore pe zi. Sincer a fost îngrozitor, o experiență pe care nu doresc sa o repet vreodată. Am umblat in medie 15-20.000 de pași pe zi, am acumulat către 200 km într-o lună. Am fost terminată fizic și psihic. Mă dureau picioarele, brațele, ce sa mai … tot corpul! Singura alinare era gandul că așa o să mă antrenez și pentru `Camino` (traseu ce sper să îl fac în viața asta) și faptul ca la capitolul sănătate pot sa mă laud că am stat foarte bine! Am și slăbit 7 kg într-o lună, deci am ieșit într-un fel pe plus :))

Călătorii în aprilie : UK - regiunea Dorset

Singurele mele zile fericite au fost weekend-urile in care făceam ce știam eu mai bine, adică să fac turism și să vizionez filme. Pot sa spun că am cam vizitat regiunea Dorset începând cu Dorchester, Weymouth, Bournemouth și terminând cu Isle of Portland. Nu am reusit as scriu despre toate pe blog dar urmează să vă povestesc pe îndelete. Până atunci citiți aici:

Top Filme preferate ce le-am vazut in luna Aprilie:
`Breath` ( film din 2017 ce prezinta viata reala si povestea de dragoste dintre Robin and Diana Cavendis, ce nu se dau batuti in fata bolii necrutatoare a lui Robin. E un film superb)
`Le Jeu` ( film din 2018, o comedie draguta ce prezinta o cina obisnuita intre prieteni de o viata, insa de indata ce telefoanele sunt puse pe masa, multe secrete sunt scoase la iveala)
`Carmen and Lola` (film din 2018, prezinta povestea de dragoste interzisa, dintre doua fete ce fac parte din comunitatea de rromi, din Spania. E un film de festival interesant)
`Green Book` (film din 2018, prezinta prietenia dintre un pianist de culoare si  soferul alb ce il angajeaza pentru un turneu in jurul Americii)

Viața privată și călătorii în Mai

După ce am terminat cu proiectul în Dorset, m-am întors în România pentru două saptamani. Doamne nici nu pot sa va spun cat de bine a fost să mă știu înapoi la Cluj, jucând șah cu Kari, povestind cu mama până noaptea târziu, vizionând filme cu prietenii, făcând turul restaurantelor și a barurilor mele preferate din Cluj. A fost o săptămână perfecta acasa! Am zis sa nu las timpul sa treacă aiurea fara să reușesc să creez niste amintiri memorabile cu Kari, așa că am planificat o vacanta de o săptămână în Budapesta, din mers, pe autocar. Cele doua săptămâni au zburat pe nesimțite fiind prinsa cu foarte multe activități, inclusiv nopți petrecute completând acte pentru un nou proiect, în Londra, zona Richmond. Așadar la jumătatea lunii mai am zburat în Londra unde voi lucra până la finalul lunii iunie.

Călătorii în mai : Budapesta - Ungaria

Budapesta a fost o idee extraordinara! Într-o săptămână am reușit să facem turism in centrul Pesta, dar și Buda, o croaziera pe Dunăre, ne-am dat cu bicicleta pe Insula Margareta, am fost la Aquapark unde am incercat toate toboganele, am făcut turism culinar in piata centrală a orașului, am mâncat prăjitura cu animăluțele din Zoo Cafe și ne-am delectat cu un spectacol de circ minunat! Mai multe despre vacanta in Budapesta puteti citi aici:
Top Filme preferate ce le-am vazut in luna Mai:
`The Reports on Sarah and Saleem` ( film din 2018 ce se concentreaza pe povestea dintre doi amanti, el din Palestina, ea din Israel si povestea lor de dragoste ascunsa, ambii fiind casatoriti)
`Guzaarish` ( film din 2010, e povestea de viata a unui magician ce ajunge paralizat si cere guvernului sa fie eutanasiat dupa 11 ani petrecuti pe pat. Este un film sensibil si bun)
`Bad seeds` (film din 2018, comedie buna ce prezinta viata unui tanar orfan si mama lui adoptiva, cu care fac diferite inselaciuni, pana in momentul in care i se prezinta o sansa: de a fi profesor intr-o clasa cu copiii specili)
`A Single Man`(film din 2009, prezinta viata unui porfesor britanic  in anii 1960 in Los Angeles. Mi-a placut mult atmosfera creata in acest film.)

😍Voi cum ați petrecut lunile din primavara 2019?
Pe unde ați călătorit??😍
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului

1. Doua luni pline si tare solicitante, by unu place treaba asta insa imi place faptul ca lucrezi intr-un mediu in care poti si calatorii

1. Mulțumesc Deya, așa este, am călătorit mult in ultima perioada și job-ul m-a ajutat sa vad locuri noi.

2. Ce mult imi place sa vad cate claatorii,ce viata solicitanta,mie imi place sa fiu mai retrasa,sa colind mai putin lumea si sa ma bucur mai mult de ce imi ofera viata chiar langa casa mea si in casa mea,dar ma bucur pentru tine si pentru viata ta frumoasa!

1. Într-adevăr în ultima perioada am o viață solicitanta, obositoare dar și frumoasa

3. Ce frumos!

Multa sanatate, putere, optimism!

Cat de frumos! viata iti arata multe locuri tare frumoase.

5. Ultimele luni au fost pline de provocari si multe planuri si analize. Am citit multe carti, nu prea am mai avut timp de filme si seriale, dar nu regret.
    Am finalizat colaborari si am inceput altele noi, mai bune. Oamenii pe care i-am cunoscut mi-au dat speranta intr-un an mai bun.
    Din pacate, nu am prea vizitat nimic, doar o scurta vizita in Deva, cu interes personal, dar am tras o fuga pana la Castelul Corvinilor. Sper sa recuperam la vara si toamna, ne dorim Italia, Praga si Viena, si putin prin tara, poate ajungem in Delta.

1. Sper sa ai colaborari mai bune in perioada ce urmează și să reușești să faci vacantele la care visezi.

6. Imi plac genulk asta de articole. Sa mai faci ca eu chiar m-am inspirat de la tine

7. Vizite frumoase, filme pe masura si foarte multa inspiratie pentru mine

8. Wow~ dar ai fost ocupata, nu gluma. Nu m-am gandit sa tin evidenta asa ca tine, dar cred ca o sa iau BuJo in primire. Am cam uitat de el, si ma ajuta sa ma organizez mai bine. Primavara asta am calatorit un pic, vara stau cuminte pentru ca nu rezist prea bine la caldura. O zi frumoasa sweetie~ ^_^

1. Mulțumesc Eva. Nici eu nu suport prea bine căldurile de vara, dar incerc sa mă acomodez cu ideea și să nu renunț la călătorii.

9. Ce viata frumoasa ai! :) eu am avut o primavara mai putin fericita, dar asa e viata. Cat despre calatorit, peste cateva zile deja sunt in concediu.

1. Multumesc de vizita Oana. Îmi rău că nu ai avut o primăvară foarte fericita. Sper sa compenseze concediul 😃

10. Bine ai revenit Alice!!! Ti-am cam dus lipsa sa stii 🙂 Multa bafta in continuare si asteptam povesti noi!!! De cand cu India, ma si aproape!!!😉