Statistici viața privată și călătorii Noiembrie 2019

Noiembrie in general pentru mine e o luna de toamna tristă și posomorâta, fără prea multe activități. Însă anul acesta a fost diferit. Noiembrie a fost ca un roller coaster! A fost o luna plina de realizări, venite pe neașteptate. Am calatorit mult și departe, am ajuns câteva zile si acasă in România sa îl vad pe Kari, iar apoi am continuat sa lucrez la Londra, full force, 20 de zile neîntrerupt. Parcă nici n-am avut vreme sa clipesc! Nici n-am avut timp de mine, de filme, de shopping, de Black Friday, nimic! Sa nu credeți ca ma plâng, din contra sunt foarte fericita :)

statistici-noiembrie-2019

Pe unde am calatorit in noiembrie  2019:
O săptămână în America  - Ohio și Indiana

Sunt fericita pentru ca am reușit sa pun piciorul pe un nou continent! Luna aceasta am calatorit o săptămână în America, pentru campania de promovare BrewDog. Ce a însemnat asta!? Foarte multa bere artizanala! Am început vacanta cu un record "am făcut parte din cea mai mare degustare de bere la altitudine, cu un sortiment de bere realizat special pentru a fi consumat în avion", apoi am dormit o noapte in Doghouse Hotel, aflat în mijlocul berăriei BrewDog din Columbus/Ohio. Zilele ce au urmat am vizitat pe cont propriu atracțiile turistice din Columbus, am facut tururi culinare dar și turul barurilor din oraș. Pana reusesc sa scriu articolele va las cu cateva instantanee postate pe Insta Stories din America!

Aliceee-USA

A fost o vacanta pe cinste ce a cuprins și doua excursii de o zi, una în Cincinnati (un orășel mic dar foarte colorat din OHIO) și o excursie de o zi în Indianapolis (capitala statului Indiana). Mi-a plăcut mult aceasta campanie fiindcă mi-a dat posibilitatea sa explorez locurile în ritmul meu, sa vizitez ce-mi doresc, dar în același timp am luat parte la toate activitățile incluse în program, ce a inclus multe degustări de bere artizanala, combinații de arome cum n-am mai întâlnit. Bere cu ciocolată, bere cu rubarba, bere cu scorțișoară sau cele clasice Pink Ipa, Hazy Jane, etccc.
Aliceee_instagram-usa
Articole publicate pe blog în luna noiembrie 2019

Având atât de multe activități e lesne de înțeles ca nu am reușit sa mă țin de treabă pe blog. Uneori mă întreb și eu cum reușeam în 2012 să scriu câte 10 articole pe lună? Hmmm, cred ca știu răspunsul… Călătoream mai puțin!!! Orișicât am completat jurnalul de călătorie în Spania cu încă 3 articole lungi și bine documentate despre Sevilla:
Progresul de pe Instagram în noiembrie 2019

In luna noiembrie am început în forță cu foarte multe postări din America, live, pe Insta Stories. Apoi am lăsat-o mai moale pe Instagram fiindca am avut nevoie de o scurta vacanta de la mediul online. M-am simțit foarte obosita dupa calatoria în USA. Sincer de abia am făcut fata la job! Am încercat sa continui sa postez pe profil, în total s-au strâns 14 fotografii noi în noiembrie. Cea mai apreciata este ACEASTA cu 835 Like-uri. Va mulțumesc!

Viata privata in Noiembrie  2019

Cea mai mare realizare luna aceasta e ca am reușit sa schimb design-ul blogului, sa fie mobile responsive, adică sa puteți citi de pe mobil, sa puteți accesa cuprinsul/ sa faceți căutări etc. Blogul meu a suferit mult în ultima perioada fiindcă nu aveam o interfață moderna, actualizata cu noile cerințe! În mediul online totul se schimba în permanenta, sincer îmi e foarte greu sa țin pasul.

Apoi luna asta am făcut prima data cunoștință cu termenul de Jet Lag. Tot auzeam prieteni ce-mi spuneau ca suferă după zborurile lungi cu avionul, în urma schimbului de fus orar, însă organismul meu s-a acomodat foarte repede după India și Malaezia. Nu am avut nici o problema!
Însă de data asta, imediat ce m-am întors din America a fost o tragedie. Aproape doua săptămâni mi-a luat să-mi revin, sa pot sa adorm la ore normale. Primele zile ma învârteam în pat pana la 6 dimineața. A fost crunt!!! Din cauza asta ma simțeam în permanenta lipsita de energie si somnoroasa. Nu puteam sa dau randament.

Cu asa o stare de spirit, zilele petrecute în România au fost 100% de relaxare. Am petrecut zilele cu Kari, lenevind, am luat micul dejun la cofetăria noastră preferata, m-am uitat la desene animate și documentare pentru copii, am jucat șah și ne-am dus sa mănâncam la mama în fiecare zi! Răsfăț absolut cu bunătăți tradiționale :)))

Întoarsa la Londra m-am simțit în continuare obosita. Mi-a mai trebuit o săptămână să-mi revin, asa ca toată energia mi-am consumat-o la munca, măcar asta sa fac bine, sa nu cumva sa rămân fără job. Pe finalul lunii mi-am mai revenit, am început sa îmi reiau activitățile de placere cum ar fi "sushi" la restaurantul din colt în fiecare luni (fiindcă luni e o zi grea la munca ce merită sărbătorită cumva)! Din păcate vremea mohorâta și frigul m-au determinat sa rămân în Richmond. N-am avut chef sa vizitez și sa explorez nimic.

aliceee-romania

Planuri pentru decembrie 2019

In decembrie o sa îmi iau revanșa! La ora asta va scriu dintr-un studio ce l-am închiriat pe Airbnb pentru 3 săptămâni în Londra. Am ales Camden Town, un cartier hippy, flower power, super artistic din oraș pe care sper sa reușesc sa îl explorez pe îndelete. În plus sper sa ma vad cu toți prietenii, vreau sa vizitez târgurile de Crăciun din Londra atât de populare, vreau sa mănânc turta dulce și sa beau vin fiert, sper din tot sufletul sa termin și jurnalul de călătorie în Scoția și America. Nu mi-ar placea sa închei anul cu articole restante asa ca trebuie sa ma ambitionez. De Sărbători lucrez, asa ca acesta e primul an în care nu aștept cu drag Craciunul, nici Revelionul! Ce sa facem? Viata la Londra cere sacrificii!

Voi cum ati petrecut luna noiembrie?

1. Tare mi-as dori sa ajung si eu in America, cred ca ar fi o experienta cu adevarat diferita de tot ce am trait pana acum.
    Luna noiembrie a fost luna provocarilor, ma bucur ca a trecut. Luna decembrie inseamna vacanta de Craciun in Praga si Viena, zile de sarbatoare alaturi de cei dragi si multa liniste.

1. Oh Mihaela, ma bucur sa aud ca urmează sa va petreceți vacanta la Târgurile de Crăciun. Îți doresc o vacanta de vis!

2. Ai avut o luna plina si frumoasa, cred in acelasi timp. Ma bucur ca ai reusit sa scrii despre trairile tale. Ma ajuta si pe mine sa imi gestionez mai bine timpul.

3. Cred că articolul din seria asta cu statistici e cel pe care îl aștept cel mai mult la tine pe blog :)

4. Sincer, nici nu mai stiu exact ce am facut in noiembrie. A fost asa o luna aglomerata, ca parca a trecut pe langa mine.
    Mi-as dori si eu sa ajung in America, mi se pare ca parca patrunzi in alta lume.

5. Ce dragut ai compus acest articol.Se pare ca ai avut o luna incarcata si interesanta.

6. Cu siguranta te vei distra de acum incolo, la noi luna noiembrie a fost destul de plictisitoare.

7. Ma uit la pozele si iti citesc povestile si am impresia ca ai o viata plina si foarte activa. Eu n-am facut mare lucru. Singura iesire a fost un scurt drum spre Bucuresti. In rest totul a fost destul de static

8. Am inteles ca este frumos in Indiana. Ma bucur ca mereu descoperi locatii noi si poti experimenta diverse culturi. 😃

9. Luna noiembrie pentru mine este o luna aniversara, mi=ar placea sa am macar o luna atat de plina de calatorii asa cum ai avut-o si tu