Totul despre transportul in Valencia inclusiv de la aeroport in 2020

Pentru cele 10 zile de vacanta in Valencia, initial, m-am bucurat ca exista cartela T10 cu care voi circula usor din dreapta in stanga, folosind cele 10 calatorii. Ma gandeam ca o sa rezolv treaba cu o cartela sau doua, stiind ca in Barcelona si alte orase din Spania aceste cartele mi-au fost de mare ajutor. Adevarul e, ca in Valencia sistemul de transport e mai complicat. Oricum, vestea buna e ca copiii calatoresc gratuit pana implinesc 10 ani pe metrou si pana la 6 ani pe autobuz. Vestea proasta e ca metroul nu prea te ajuta. Ma rog, te ajuta, insa la Oceanograf si multe alte obiective turistice, metroul nu are statie, asa ca te lasa la 1 km, ceea ce pe 37 de grade, vara, nu iti doresti.



Vacanta in Valencia am facut-o pe cont propriu. Informatii utile de organizare:
* Zborul Cluj-Valencia l-am luat la oferta si a fost doar 70 de euro dus-intors, luat de aici  >>>Bilet de avion ieftin Valencia . Vrei sa te cazezi la Hotel? Rezerva aici >>> Hotel-uri ieftine in Valencia  Noi am stat timp de 10 nopti intr-o camera inchiriata la localnici,  prin AirBNB, pt care am platit 26 euro/camera/noapte. Puteti citi detalii despre ele in acest articol >>> Toate apartamentele in care am stat pe AirBNBVrei sa inchiriezi si tu o camera/apartament la localnici? Iti ofer un voucher de 100 ron pe care il poti folosi la cazare oriunde in lume, la prima ta rezervare, daca iti faci un cont nou (gratuit) >>> VOUCHER 100 RON AICI.
Cat costa transportul de la aeroport in Valencia  in 2020


Puteti folosi linia #3 si linia #5 direct din aeroport pana la statia Xativa sau Colon (cele doua statii centrale). Un bilet costa 3.9 euro. Daca va cumparati abonamentul T10 sau abonamentul turistic, transportul de la aeroport este inclus, o data ce il activati. Eu am preferat abonamentrul Bonometric T10, un fel de card ce include 10 calatorii. 

Cat costa Cardul Bonometric T10 (cu 10 calatorii) in 2020


In Barcelona acest card e o bucata de carton. In Valencia e un card reincarcabil, ca cel bancar, si am platit 12 euro pentru cardul in sine si cele 10 calatorii. Iesi o idee mai ieftin decat daca cumperi bilete separate, acestea costand 1.5 euro pe bilet. Cardul trebuie `compostat la aparat cand incepi calatoria` si poti sa mergi pana la destinatie cu acelasi bilet cat timp folosesti doar metrouri. 

Atentie Cardul Bonometric pentru Metrou nu e valabil si pe autobuz 


O sa vedeti ca orasul e mai bine acoperit de autobuze decat de metrou. Eu, daca m-as duce din nou in Valencia, as cauta o varianta de abonament pentru autobuze, fiindca mi se pare mai confortabil si flexibil, autobuzele acoperind tot orasul, pe cand metroul are doar cateva linii. 
Oricum atat pe autobuz cat si pe metrou un bilet costa 1.5 euro
In cazul meu diferenta o facea doar Kari, fiindca pe autobuz trebuia sa ii cumpar bilet de aceea incercam sa mergem cat mai mult cu metroul.

Cu ValenciaCard aveti transport gratuit pe toate mijloacele de transport in comun 


Pe langa intrarea gratuita si alte peste 100 de discount-uri si beneficii turistice, cu cardul ValenciaCard ai transport in comun gratuit pe toate mijloaccele de transport. Acest card in 2020 costa:
  • 24 ore card: €15.00
  • 48 ore card: €20.00
  • 72 ore card: €25.00
😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍

» Urmeaza sa calatoresti in Valencia? Citeste tot jurnalul meu de calatorie 



Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu