Statistici viața privată și călătorii în Iulie si August 2019

Uitându-mă retrospectiv vara asta nu a fost nicidecum ca în alți ani. Pana anul acesta vara calatoream mult, petreceam foarte mult timp cu Kari si cu prietenii. Lucram la blog si alte proiecte individuale, jucam canasta la nesfârșit, jocuri de societate, gateam, vizionam filme și consumam mulți litri de limonada. Când ne era dor de o ieșire mergeam în Cheile Turzii sau pe Transalpina. O data ce m-am mutat în UK s-a terminat cu zilele bune. Sa ma vad cu prietenii nu mai îmi e atât de la indemana, nici sa călătoresc după placul inimii, câte zile vreau. Nici macar nu am weekend-uri libere sa pun de o iesire in imprejurimi sau macar sa ma bucur ca stau in Londra. Nu știu cât o sa mai dureze pana o sa ma acomodez la stilul acesta de viață, viața de emigrant în UK. Totusi, pe latura pozitiva, daca e sa vad doar partea plina a paharului, am avut o vara concentrata. Lucrand foarte mult, am facut multi bani si in plus am reusit sa calatoresc in fiecare luna, reusind sa imi duc toate planurile la bun sfarsit. Ma declar multumita!

statistici-calatorii-blog-aliceee-traveler

Viața privată și călătorii în Iulie 2019

Luna iulie a fost destul de incarcata! Pe langa vacanta de o saptamana in Egipt am reusit sa ma intalnesc cu 2 dintre cei mai buni prieteni in Cluj si 2 la Londra. Ne-am revazut, am ras, am povestit, m-am bucurat. Mi-am vazut si parintii, am reusit sa petrec o seara intreaga povestind cu mama ca pe vremuri, am vazut-o pe bunica si am luat masa in familie. Doar un emigrant poate intelege valoarea acestor scurte intalniri. Cand iti sunt la indemana nu le valorezi la fel de mult, ca atunci cand esti plecat la munca in strainatate.

Călătorii în iulie: Vacanta All Inclusive in Egipt
Vacanta din Egipt a fost cea mai reușită mama-fiu ce am făcut-o pana acum. În plus a fost cea mai relaxanta vacanta din ultimii 5 ani. Când îmi amintesc fragmente din Egipt ma vad pe mine stand pe șezlong, consumand cocktail-uri, exact asa cum îmi imaginam când am cumpărat vacanta. Ma vad făcând snorkeling și explorând viata din adâncuri cu Kari. Îmi amintesc desertul și fericirea din ochii copilului meu, participând la toate activitățile din safari. A fost o vacanta perfecta! Egipt e cea mai buna destinație dacă vrei sa te deconectezi de tot și să-ți încarci bateriile.  Pe lung puteți citi mai multe impresii in articolele:
Viata privata in Iulie - Singura relizare ce merita mentionata e ca mi-am cumpărat cel mai bun telefon pentru pasionații de calatorii

In luna iulie, am reusit sa plang o zi intreaga dupa telefonul scapat in mare in Egipt. L-am dus la doua service-uri de telefoane mobile, unul in Egipt, unul la Cluj. In ambele mi-au spus ca telefonul e irecuperabil, soft-ul e praf. Drept urmare a fost cazul sa investesc intr-un nou telefon.Va spun sincer ca eu nu eram fan telefoane. Am avut de-a lungul anilor telefoane pentru vorbit, nu pentru lucrat cu ele. Smartphones din generațiile trecute ce stăteau conectate pe internet, dar nu puteam face mare lucru cu ele. Mergeau în reluare. Doar sa citesc sau sa navighez pe social media.

La capitolul fotografii aveam un aparat foto pe care l-am stricat când am zburat cu bicicleta în ocean, în Malaezia. De atunci nu am mai reușit să-l repar. E drept, nu mi-am dat nici foarte tare interesul fiindcă aparatul e mare și greu. Din moment ce prietenii mei au telefoane bune pentru fotografii, eu de ce sa mai duc cu mine monstruozitatea asta de aparat foto?

Dar acum mi-am facut un upadate cu un telefon 2in1 atât de vorbit, navigat pe net, lucrat, cât și sa facă fotografii de calitate. Am ales Huawai P30 Pro și va spun sincer ca merita fiecare bănuț. În special pentru zoom-ul mare și calitate fotografiei făcute cu zoom. Asta e atât de important în călătorii, sa poți surprinde atmosfera, detalii, portrete de la distanța, fără sa disturbi subiectul. Sunt extrem de mulțumită și bateria tine foarte mult. Sincer, a fost cea mai buna investiție din anul acesta și îl recomand din suflet calatorilor și pasionaților de fotografii.

Viața privată și călătorii în August 2019

In luna august am lucrat foarte mult, ca sa pot sa imi iau in septembrie un concediu adevarat de 20 de zile. Drept urmare zilele mele au trecut aproximativ la indigo. La capitolul activități nu am reușit sa fac nimic în Londra. E foarte simplu, lucrând atat de multe zile fără libere sunt obosita. Dorm mult. Cum am oportunitatea sa dorm, eu dorm. Dacă nu e încă suficient de târziu ca să pot sa dorm, atunci mai trag de timp vorbind cu prietenii, familia, Kari și scriind articole pe blog. Acum ca suntem la jumătatea anului mi-am propus sa public măcar 1 articol pe săptămână ce va apărea luni, pana la final de 2019. Pentru anul viitor am planuri mai mărețe. Momentan ma țin bine de treaba, am publicat articolele despre vacanta in Egipt, urmeaza sa scriu despre Corfu si vacantele viitoare.

Călătorii în august: Koln - Germania
În august am avut doar 5 zile libere. Ce am facut cu ele? M-am uitat unde sunt bilete de avion ieftine in mijlocul lui august si mi-am dat seama rapid ca nu prea am variante. Luna august este extrem de costisitoare pentru calatorii. Drept urmare am ales sa imi vizitez prietenii din Cologne, un oras pe care l-am vazut in toate anotimpurile, dar vara are un farmec deosebit.

M-am plimbat mult pe malul Rinului. Am descoperit ca sunt si plaje pe malul apei, vapoare cu discoteca pe vas, focuri de tabara, un vibe excelent de vacanta, de care m-am bucurat din plin.

Am ajuns la Tutto, restaurantul meu preferat din Koln. L-am descoperit de curand, dar imi place la nebunie fiindca e foarte ieftin pentru ceea ce ofera. Doar 9 euro, All you can eat, cu paste facute in casa (3 sortimente) si pizza adevarata italiana (9 sortimente). In plus sunt foarte multe salate si mozzarela la discretie. Au si fructe de mare, asa ca intelegeti de ce e favoritul meu!

Mai jos va las cateva articole despre Koln, poate va inspira sa mergeti in vacanta in Germania:
Viata privata in August

In primul rand m-am ambitionat cu blogul, am terminat toate articolele despre vacanta in Corfu si urmeaza sa le public curand. Ba mai mult, mi-am reluat activitatea pe Instagram dupa o pauza de o luna. Nu vroiam sa intarziu asa mult, dar avand telefon nou, mi-a luat ceva timp sa invat sa il folosesc la capacitate maxima. Sa fac lucruri noi, nu doar clasicele Insta Stories.

A doua mare realizare e vacanta din Septembrie, pe care am reusit sa o planific foarte bine. Ca in fiecare an, in septembrie de ziua mea imi place sa ma rasfat cu o vacanta. Incerc de fiecare data sa fie ceva special, pe sufletul meu. Am facut deja rezervarile la cazare, la restaurante, tururi, spectacole, etc. Dupa cum ati ghicit, va fi o vacanta pe cont propriu, urmata de 1 saptamana petrecuta in Romania cu Kari, prietenii si familia!!!

Va dau un singur indiciu: Vacanta din Septembrie va fi intr-un oras in care am mai fost si mi-a placut foarte mult! Am spus de neneumarate ori pe blog ca visez sa revin in regiunea aceasta. Cine ghiceste destinatia?

1. sa fie Lisabona in septembrie? ;-)
    Multumim pentru articol.
    L-am citit cu mare drag.

1. Mulțumesc de vizita 🤗🤗🤗
      Ai dreptate, Lisabona este orașul meu favorit, m-aș întoarce oricând acolo. Din păcate de data asta n-am găsit zboruri ieftine asa ca am ales altceva, tot din Sud, din apropiere 😁

2. Astept cu nerabdare urmatoarele articole.Va urmaresc cu placere blogul sa imi lace la nebunie stilul de a povesti.Vacanta frumoasa in septembrie!

1. Mulțumesc de complimente Ella. Am sa scriu și mai multe articole pe viitor 🤗

3. Nu stiu ce oras ai vrea sa vizitezi insa clar as vrea si eu sa fiu in locul tau si sa calatoresc. Imi place sa calatoresc si sa cunosc lumea

1. Mulțumesc de vizita Deya. Sper sa ajungi sa călătorești în toate locurile la care visezi 😘

4. Hmmm...nu stiu ce destinatie ai ales, eu as alege Spania pentru septembrie :)

1. Exact!!! Ai dreptate, Spania e cea mai buna idee buna 🤗🤗🤗

5. Un singur oraș, cu siguranță Roma. De mai multe ori am citit prin articolele tale ca dorești sa revii. Sunt indusa în eroare de regiune, poate Coasta Amalfi, se afla în apropiere.

1. Mulțumesc Simona. Ai dreptate doresc sa revin și la Roma însă nu de data asta. Oricum e în vârful priorităților.

6. Salut Alice. Iti urmaresc de mult timp blogul si imi amintesc ca te mai mutasei odata la Londra. Scuze daca intru in chestii personale, dar sunt curioasa cum de te-ai gandit sa te reintorci? Te intreb pentru ca si eu oscilez tot intre Cluj si Londra:)))

1. Pentru ca Brexit!!! 😂😂😂
      Sa spun sincer prietenii mei s-au mutat rand pe rand în Anglia și mi-au tot povestit de job-uri, viata de acolo, m-au îndemnat sa mai încerc o data. Mi se făcuse dor într-un fel și presata de Brexit am zis sa mai dau o șansă, ca apoi va fi foarte greu. Nu îmi pare rău, financiar e mult mai ok în UK și ma bucur ca reușesc cumva sa le balansez pe toate. Oboseala e mai mare, ce-i drept 😀

2. Ma refer între Cluj și Londra. La Londra distantele sunt imense și vremea nu e foarte prietenoasa.